Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Hazard
Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Techniki Hazard'a

on Pią Sie 03, 2012 11:21 pm
Bukujutsu:

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna

Kiaiho:


Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Zanzoken:


Wersja Neutralna
Opis: Technika oparta na iluzji, tworząca wiele identycznych kopii w ruchu. Jeśli rywal nie zna tej techniki, to podczas trwania Zanzokena nie jest w stanie dostrzec pierwowzoru. Podczas trwania Zanzokena można normalnie przeprowadzać jedną akcję ofensywną.
Wymagania: 40 Energii, -7 pkt treningowych
Efekt: zmylenie przeciwnika (przeciwnik nie jest w stanie się obronić przed atakiem) koszt: -200 KI na turę utrzymania
Użycie: max przez 3 tury.
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mają 50% szans na obronę. Użytkownik wraz ze swoim postem rzuca kośćmi procentowymi i jeśli te przekroczą 50 to przeciwnik ma szansę na obronę.  

Wersja Defensywna

Opis: Technika dzięki, której można skutecznie uniknąć zarówno ataku energetycznego jak i fizycznego.
Wymagania: 60 Energii, -8 pkt treningowych; techniki można się nauczyć od osób, które ją potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin,
Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: unik ataku fizycznego i energetycznego koszt: 70% dmg ataku.
Użycie: raz na 4 tury, 3 razy w walce.

Ki Sword:


Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt: dmg= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna

Big Bang Attack:


Opis: Żółto-biała kula energii o ogromnej mocy rażenia, za pomocą, której można zniszczyć wszystko. Użytkownik podnosi rękę i celuje nią w przeciwnika wewnętrzną stroną dłoni, po czym wystrzeliwuje z niej niszczycielski pocisk.
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna

[spoiler=Telekinesis]

Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna
Wersja Paraliżująca:
Wymagania: Wersja neutralna, 60 energii, -6 pkt treningowych samemu (z trenerem max -3)
Efekt: Paraliż przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: ilość energii przeciwnika *1,5;
Długość paraliżu: 
> Jeśli przeciwnik ma do 1,5 raza więcej energii to na paraliż na 2 tury 
> Jeśli od 1,5 do 3 to na 1. 
> Jeśli powyżej 3 to nie da się go sparaliżować
Użycie: 2 razy w walce;
Uwaga!!! W trakcie trwania paraliżu możliwe jest tylko i wyłącznie używanie ataków fizycznych.
Technika(atak) paraliżująca

Ki Feeling

II Stopień
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu.
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet .

Final Flash

Opis: Jest to pocisk Ki o bardzo wielkiej sile rażenia. Użytkownik odchyla ręce do tyłu, a następnie gwałtownie składa je, po czym wystrzeliwuje pocisk energii.
Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Technika(atak) ofensywna

Renzoku Energy Dan
Opis: Technika typowo siejąca zniszczenie.
Wymagania: 90 Energii, -14 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 108% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce

Taiyoken

Opis: Technika, która oślepia wroga na krótki czas
Wymagania: -3 pkt treningowe, 45 Energii; tylko u Genialnego Żółwia, w pałacu Kami-Samy oraz Tsurusennina (można nauczyć się też u osób, które to potrafią);
Efekt: oślepienie wroga przez 2 tury (jeśli przeciwnika zna Ki Feeling to przez 1 turę); koszt: - 400KI.
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą atakować.
Technika(atak) paraliżująca

Telephaty

Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
Wymagania: 40 energii, max -4 pkt treningowe, Ki-Feeling
Efekt: komunikacja koszt: -10 KI
U kogo się uczyć?: Guru(Saichoro), Kami-Sama, Kaio-Sama, Dai Kaio-sama, Elder Kaio-shin, Kaio-shin, Kame-senin i u osób, które to potrafią.
Technika(atak) neutralna

Galactic Donut

Wymagania: 150 energii, -14 pkt treningowych (trenerem max -7 pkt); Rasa: Half-Sayanin, Sayanin i od przedstawicieli tych ras później można się nauczyć tej techniki.
Efekt: sparaliżowanie przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: -60KI
Długość paraliżu: Stosunek Energia/Siła i/lub Energia/Energia. Dzielisz i tyle ile wyjdzie, tyle tur trwa paraliż. Jeżeli w którymś ze stosunków wartość wyjdzie poniżej 1, to nie możesz użyć techniki. Maksymalnie paraliżujesz na 5 tur. Czyli np. masz 200 siły i 150 energi, a przeciwnik ma 100 energii. W stosunku siła/energia wychodzi Ci 2 tury, ale stosunek energia/energia jest 1,5 stąd paraliż trwa 1 turę. Ułamki się kasują, czyli jak wychodzi 3,33 to paraliżujesz na 3 tury.
Użycie: raz w walce,
Technika(atak) paraliżująca

Barierre

Opis: Wojownik tworzy bardzo silną barierę energetyczną wokół własnego ciała, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać atak energetyczny.
Wymagania: 130 energii, max -18 pkt treningowych (z trenerem max -9), Bukujutsu.
Rasa: Sayan, Android, Kaishin mogą nauczyć się jej sami pod warunkiem widzenia techniki w użyciu, można nauczyć się techniki od osoby, która ją umie.
Efekt: Zatrzymuje atak energetyczny; koszt: 60% dmg ataku.
Możliwości użycia 130 energii - 1 użycie. 400 energii - 2 razy. 1000 - trzy użycia.
Maksymalna liczba użyć w czasie walki to 3. Użycie co 3 tury.
Technika(atak) defensywna

SHUNKANNIDO / INSTANT TRANSMISSION

Opis: Technika polega na błyskawicznym przemieszczeniu się z jednego miejsca do innego.
Wymagania: 50 energii, -120 pkt treningowych, Ki-Feeling
Efekt:

Efekt:
•2 000 PL - przemieszczanie się w obrębie 1 obszaru(czyt. w obszarze pod
forum np. tylko w obrębie pozostałych miejsc na Ziemi) - 2x w tygodniu; koszt:
-500 KI za jedno użycie

•5 000 PL - przemieszczanie się w
obrębie planety - 2x w tygodniu; koszt:  -700KI(w obrębie planety), można zabrać
1 osobę, zabiera 400KI więcej.

•15 000 PL - przemieszczanie się
między najbliższymi planetami* - 2x w tygodniu; koszt:  -1000KI(międzyplanetarny
teleport), można zabrać 2 osoby, za jedną bierze o 500Ki więcej

•40 000 PL - przemieszczanie się co drugą najbliższą planetę* - 3x w
tygodniu; koszt:  -1300KI, można zabrać 2 osoby, za jedną bierze 500KI więcej.

•90 000 PL - 3x w tygodniu, przemieszczanie się po całym kosmosie; koszt:  -2000 KI można zabrać 4 osoby, za jedną bierze 600 KI więcej.

•110 000 PL - 4x w tygodniu, można dotrzeć w zaświaty,  1 osoba więcej do zabrania; -2000KI; -600 KI za pasażera


Układ planetarny:
Ziemia, Makyo Star, Namek, Vegeta, Kanassa, Yardrat, Konack, Metamoru

Bakuhatsuha
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito