Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki June

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
June

avatar

Liczba postów : 1550
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki June   Czw Sie 02, 2012 9:50 pm

Techniki z rasy: Demon

  • HONOO
    Opis: Ognisty płomień, który zwęgla wszystko, co znajdzie się w jego zasięgu.
    Wymagania: 45 energii, -9 pkt treningowych;
    Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 130% dmg
    Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
    Technika(atak) ofensywna


  • CHOCOLATE BEAM
    Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w słodki smakołyk, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
    Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
    Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI
    Użycie: co 5 tur, max 3x na walkę
    Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
    Technika(atak) ofensywna


  • KAIFUKU/HEALING
    Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
    Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
    Efekt: 3 KI = 1 HP
    Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.


  • LIGHTNING SHOWER RAIN
    Opis: Akupunktura wersja hard. Demon kreśli jednym palcem wiązkę KI w powietrzu, która momentalnie kruszy się tworząc jednocześnie tysiące igieł. Niczym deszcz spadają na przeciwnika zadając liczne rany.
    Efekt: DMG=KI (max 40%KI); koszt: - 120%dmg
    Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
    UWAGA!!! Zadaje obrażenia każdemu w jej zasięgu.
    Technika(atak) ofensywna
    Technika(atak) energetyczna


  • Magic Sword
    Wygląd:
     
    Opis: Tworzy magiczny miecz, dzięki któremu zwiększa się siła demona. Moc miecza zależy od tego ile KI użyjemy.
    Efekt: (x*energia) 1/2siły; koszt: - 80%dmg miecza na turę utrzymania
    Użycie: max 6 tur, raz w walce
    *x - czyli zwiększanie mocy miecza (max. 3)
    Uwaga! Technika zwiększa jedynie zadawane obrażenia. Nie zwiększa ilości dodatkowych ataków!
    UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami demona
    Technika(atak) ofensywna
    Technika(atak) energetyczna



Techniki wspólne

  • TELEKINESIS
    Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
    Wersja Neutralna/Ofensywna:

    Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
    Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
    koszt:

    > -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
    > ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
    Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
    Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.


  • KIAHO
    Wersja defensywna
    Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
    Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
    Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
    Technika(atak) defensywna

    Wersja defensywno-ofensywna
    Opis:
    Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
    Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
    Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
    Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
    Technika(atak) defensywna
    UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.  


  • BUKUJUTSU
    Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
    Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
    Efekt: latanie;
    Technika(atak) neutralna


  • KI FEELING
    I Stopień
    Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
    Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
    Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
    UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.

    II Stopień
    Technika(atak) neutralna
    Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
    Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
    Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
    UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
    Technika(atak) neutralna
    [/b][/color]


  • GALACTIC DONUT/ KINOTSURUGI
    Opis:
    1. Kinotsurugi polega na wystrzeleniu z dłoni wiązki KI w stronę wroga. Przyjmuje ona formę włóczni. Przebija przeciwnika, a on nie może się poruszyć.
    2. Galactic Donut jest to pierścień który zaciska się wokół przeciwnika i także unieruchamia go. Można technikę użyć na różne sposoby. Jako pierścienie, którymi przybija się przeciwnika do ściany albo owija jeden wielki wokół rąk.
    3. Sam(a) wybierasz jaką nazwę ma ta technika w twoim wykonaniu i jak dokładnie wygląda.
    Efekt: sparaliżowanie przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: -60KI
    Długość paraliżu: Stosunek Energia/Siła i/lub Energia/Energia. Dzielisz i tyle ile wyjdzie, tyle tur trwa paraliż. Jeżeli w którymś ze stosunków wartość wyjdzie poniżej 1, to nie możesz użyć techniki. Maksymalnie paraliżujesz na 5 tur. Czyli np. masz 200 siły i 150 energi, a przeciwnik ma 100 energii. W stosunku siła/energia wychodzi Ci 2 tury, ale stosunek energia/energia jest 1,5 stąd paraliż trwa 1 turę. Ułamki się kasują, czyli jak wychodzi 3,33 to paraliżujesz na 3 tury.
    Użycie: raz w walce,
    Technika(atak) paraliżująca


  • TELEPATIA
    Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
    Efekt: komunikacja koszt: -10 KI

  • BODY CHANGER
    Opis: Dzięki swojej mocy June potrafi zmodyfikować swoje ciało tak, by stało się nierozpoznawalne. Zmienia kolor oczu, włosów, cerę, wielkość swojego ciała oraz 'atrybutów'. Przy dobrych wiatrach jest w stanie nawet zamienić się w małą dziewczynkę lub wredną staruszkę z mocherem. (Jedyną niemożliwą jest zmiana płci) Przy głębszych treningach i znajomości Ki Feeling demonica zmienia też 'barwę' swojej aury.

    Poziom 1
    Wymagania: 100 energii, -5 punktów treningowych.
    Efekt: Zmiana wyglądu, - 100 KI na turę użycia.

    Poziom 2
    Wymagania:  200 energii, znajomość Ki Feeling, -10 punktów treningowych
    Efekt: Zmiana wyglądu + zmiana barwy ki, - 200 KI na turę użycia.


  • FIRE TORCH/BREATH OF THE DARK STAR
    Opis: Ciało demonicy zamienia się dosłownie w chodzącą pochodnię niczym Johnny z Fantastycznej Czwórki. Jednak tylko na chwilę. W czasie trwania tej przemiany jej ciosy parzą i poważnie ranią przeciwnika.
    Wymagania: 160 energii, -15 pkt treningowych;
    Efekt: DMG = Siła*1,5 na 3 tury; Koszt = DMG + Energia
    Użycie: co 4 tury, max 2x w walce



Powrót do góry Go down
 
Techniki June
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Wyspa z domkiem Reito i June
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Techniki-
Skocz do: