Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki Reda

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Red

avatar

Liczba postów : 811
Data rejestracji : 21/07/2012


SCOUTER
HP:
180000/180000  (180000/180000)
Ki:
234000/234000  (234000/234000)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki Reda   Sro Sie 01, 2012 11:13 pm

Techniki Wspólne


  • KIAIHO
    Wersja defensywna
    Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
    Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
    Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
    Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
    Technika(atak) defensywna

  • BUKUJUTSU
    Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
    Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
    Efekt: latanie;
    Technika(atak) neutralna

  • KI FEELING (I Stopień)
    Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
    Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
    Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
    UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.
    (II Stopień)
    Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
    Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
    Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
    UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
    Technika(atak) neutralna

  • TELEKINEZA (Wersja Paraliżująca)
    Wymagania: Wersja neutralna, 60 energii, -6 pkt treningowych samemu (z trenerem max -3)
    Efekt: Paraliż przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: ilość energii przeciwnika *1,5;
    Długość paraliżu:
    > Jeśli przeciwnik ma do 1,5 raza więcej energii to na paraliż na 2 tury; +20% energii przeciwnika do kosztu.
    > Jeśli od 1,5 do 3 to na 1. +10% energii przeciwnika do kosztu.
    > Jeśli powyżej 3 to nie da się go sparaliżować
    Użycie: 2 razy w walce; Co 5 tur
    Uwaga!!! W trakcie trwania paraliżu możliwe jest tylko i wyłącznie używanie ataków fizycznych. Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
    Technika(atak) paraliżująca

    Wersja Neutralna/Ofensywna:
    Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
    Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
    koszt:
    > -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
    > ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
    Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
    UWAGA!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
    Technika(atak) neutralna/ofensywna

Techniki Demona


  • CHOCOLATE BEAM
    Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w słodki smakołyk, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
    Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
    Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI
    Użycie: co 5 tur, max 3x na walkę
    Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
    Technika(atak) ofensywna

  • MYSTIC ATTACK
    Opis: Technika, która pozwala wydłużać kończyny, co na pewno podczas walki ułatwi rozprawienie się z wrogiem.
    Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
    Efekt: 1,5*siła szybkość; koszt: 50% dmg
    Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
    Technika(atak) ofensywna

  • GENOCIDE ATTACK
    Opis: Kaskada pocisków Ki wystrzeliwanych z otwartej dłoni, które sieją zniszczenie na dosyć rozległym terenie.
    Wymagania: 70 energii, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
    Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
    Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
    Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.
    Technika(atak) ofensywna

  • REGENERATION
    Opis: Technika defensywna, która leczy wszelkie rany kosztem ogromnej ilości Ki. Ale czego nie robi się, aby wywinąć się śmierci?
    Wymagania: 40 energii,  -15 pkt treningowych;
    Efekt: wyleczenie ran
    Koszt: To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
    KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
    200 KI.
    Użycie: raz w walce
    Technika(atak) defensywna

  • KAIFUKU/HEALING
    Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
    Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
    Efekt: 3 KI = 1 HP
    Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
    Technika(atak) energetyczna

  • LIGHTNING SHOWER RAIN
    Opis: Akupunktura wersja hard. Demon kreśli jednym palcem wiązkę KI w powietrzu, która momentalnie kruszy się tworząc jednocześnie tysiące igieł. Niczym deszcz spadają na przeciwnika zadając liczne rany. [Nauczona przez June]
    Wymagania: Super Form; 1000 energii, max -35 pkt z trenerem
    Efekt: DMG=KI (max 40%KI); koszt: - 120%dmg
    Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
    UWAGA!!! Zadaje obrażenia każdemu w jej zasięgu.
    Technika(atak) ofensywna
    Technika(atak) energetyczna


Techniki Specjalne


  • TELEPATHY
    Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
    Wymagania: 40 energii, max -4 pkt treningowe, Ki-Feeling
    Efekt: komunikacja koszt: -10 KI
    U kogo się uczyć?: Guru(Saichoro), Kami-Sama, Kaio-Sama, Dai Kaio-sama, Elder Kaio-shin, Kaio-shin, Kame-senin i u osób, które to potrafią.
    Technika(atak) neutralna

Techniki Własne


  • Dark Soul

    Opis: Technika ta polega na złapaniu odrobinki Ki z otoczenia i rozszerzeniu o swoją energię, a ta uwolniona moc niczym rój pszczół leci na przeciwnika. Taka Ki w formie czarnych motyli bądź odłamków opatula szczelnie rywala i powoduje eksplozję na jego całym ciele. Nie da się uciec od tej umiejętności (nie dotyczy Barierre lub Kiai), chyba że posiada się trzykrotnie większy PL od właściciela Dark Soul.
    Wymagania: jedna przemiana, 150 punktów treningowych, 800 energii, znajomość KI FEELING II stopnia
    Efekt: Ki (max. 30%) + HP całościowe oponenta (max. 5%)* = DMG
    Koszt: 90% DMG
    Użycie: co trzy tury, dwa razy w walce
    *całościowe, czyli takie jakie miałby przy pełnym zdrowiu

  • Dimension Hole (poziom pierwszy)
    Opis: Dzięki tej technice użytkownik zdolności potrafi tworzyć portale, w które wlatują ataki energetyczne. Technikę tą stworzył Dragot, jeszcze przed straceniem mocy. Teraz technikę tą posiada również Red.
    Poziom 1
    Wymagania: 100 energii, -20 pkt treningowych.
    Efekt: Wessanie przez portal ataku energetycznego przeciwnika
    Koszt: 60% Ki użytego przez przeciwnika na technikę
    Użycie: Co 3 tury, Max 2 razy w walce
    Technika defensywna

  • Gato Preto

    Opis: Technika ta polega na metamorfozie w dowolnej chwili w (najczęściej czarnego*) kota - różnego rozmiaru**. Nie dodaje ta forma żadnych bonusowych punktów - to typ techniki fabularnej.
    Wymagania: Aby nie rzucać się w oczy - KI Feeling II stopnia
    Efekt: przemiana w kota
    Koszt: 100 Ki na przywołanie
    Użycie: poza walką***

    * Futro, kolor, wzorki etc zależą od upodobania/sytuacji. Możliwość widzenia w ciemności i inne kocie cechy. (dopisek wg życzenia Al'a)
    ** Rozmiar max = prawdziwy tygrys, rozmiar min = malutkie kociątko. (dopisek wg życzenia Hazard'a)
    *** zdolność niesłużąca walce (dopisek wg życzenia Kuro)

    ===POZIOM II===
    Opis: Technika ta polega na metamorfozie w dowolnej chwili dowolnej osoby w dowolne zwierzę. Nie dodaje ta forma żadnych bonusowych punktów - to typ techniki fabularnej.
    Wymagania: widzenie osoby, którą przemienia; zgoda osoby przemienianej (w fabule lub chatboxie)
    Efekt: przemiana w dowolne zwierzę
    Koszt: 100 Ki na przywołanie
    Użycie: poza walką

  • Butterfly Effect

    Opis: Umiejętność, dzięki której Red może przekazać komukolwiek część swojej mrocznej Ki. Nie tylko dla zwiększenia zapasów energii, ale i dla jej wzmocnienia. Poprzez kontakt wzrokowy lub cielesny demon przesyła do Mocobiorcy swoją Ki, a ta kumuluje się w organizmie osoby pobierającej dodatkowe brzemię. Posiadacz cząstki Ki Reda charakteryzuje się znakiem na dowolnej części ciała, gdzie figuruje czarny motyl. Jego wygląd, rozmiar i umiejscowienie - według uznania.  
    Wymagania dla Użytkownika:
    Jedna przemiana, znajomość KI FEELING, lojalność wobec Reda na czas posiadania cząstki jego mocy i dwa posty po zużyciu/wyczerpaniu.
    Wymagania dla Reda:
    Pełna forma, nie może komuś narzucić ów techniki, jeśli się nie zgodzi (żeby nie było, że w ten sposób uniknie czyjegoś ataku).
    Efekt:
    Ki Mocodawcy zostaje w całości przekazane Mocobiorcy i dodane do puli Ki, przy czym:
    1. Ilość przekazanej Ki nie może przekraczać 100% mocy Obdarowanego. To znaczy, że jeśli ktoś posiada będąc zdrowy 9000 Ki, może otrzymać maksymalnie drugie tyle, czyli kolejne 9000 Ki. Ten bonus należy podać w nawiasie w statystykach, aby wiedzieć, że to odrębna moc od Reda.
    2. W pierwszej kolejności korzysta się z zapasów mocy Obdarowanej, aby nie doszło do przekrętów związanych z kolejnym punktem. Można ją łączyć ze swoją podstawową energią, jeśli brakowałoby jej przy zastosowaniu techniki.
    3. Ki demona nie tylko przydaje się jako dodatkowe źródło mocy. Ono sprawia, że energia użytkownika powiększa swoją moc. O ile? O 1/2 przekazanej Ki, a w zasadzie energii. Jak to działa?
    Na powyższym przykładzie: jeśli ktoś otrzymał 9000 Ki to tak, jakby na jego wytworzenie potrzeba było 9000 Ki/15 (mnożnik, dzięki któremu ustala się wartość Ki) = 600 energii. Czyli uzyskuje się bonus do energii w statystykach o wartości 1/2*600 = 300 energii.
    Ten bonus trwa dopóty, dopóki nie oczyści się z Ki demona.
    4. Ki Reda nie jest przystosowana do leczenia ran, blokady energii. Jest to silnie destrukcyjna moc, dlatego ma zastosowanie jedynie podczas walki.
    5. Przekazanie energii telepatycznie "sięga" z jednego subforum do drugiego i jego bonusy są takie same jak w punkcie 3. Nie można przekazywać telepatycznie energii z planetę na planetę.

    Koszt:
    a) 100% przekazanej Ki, czyli stosunek 1:1 - w przypadku kontaktu wzrokowego i dotykowego.
    b) 200% przekazanej Ki, czyli stosunek 1:2 - w przypadku telepatii w obrębie subforum

    Użycie: raz w walce, dobrowolnie poza walką.

    Możliwe efekty uboczne dla Mocodawcy, czyli Reda (zależne od rzutu kością przy użyciu mocy):
    - podatność na zło/furia (0-20),
    - głęboki sen/paraliż (61-90),
    - wzmożony głód (91-100).
    Każdy z efektów ubocznych trwa 2 posty.

    Możliwe efekty uboczne dla Mocobiorcy (zależne od rzutu kością przy użyciu mocy):
    - samookaleczenie (2% z całego HP) (0-20),
    - sen/paraliż (80-100).
    Każdy z efektów ubocznych trwa 1 post.

Powrót do góry Go down
 
Techniki Reda
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Świątynia Grzechu (dawniej Legowisko Reda)
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Techniki-
Skocz do: