Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 (Ankieta) Regulamin Treningów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 

Czy odpowiada wam taki regulamin treningów?
1.Tak
57%
 57% [ 4 ]
2.Nie
29%
 29% [ 2 ]
3.Sugestia
14%
 14% [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 7
 

AutorWiadomość
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: (Ankieta) Regulamin Treningów   Wto Lip 03, 2012 12:03 pm

Poniżej przedstawiam wam gotowy regulamin treningów. Chciałbym abyście ocenili go czy wam się podoba czy nie. Dodatkowo dodałem opcję sugestia którą proszę wybierać tylko i wyłącznie gdy jakaś ważna lub większa częśc regu nie jest dobra po czym przedstawić samemu co można by poprawić/dodać. Przy podaniu sugestii proszę przed wypowiedzią napisać "wybrałem opcję Sugestia . Bla bla bla - twoja sugestia" żebym mógł się połapać w wypowiedziach.

Dziękuję.

Treningi postaci

W tymże temacie przedstawimy wam jak należy rozwijać naszą postać.
Wykreowanego przez nas Avatara rozwijamy na dwa różne sposoby:

-Poprzez regularny trening:
Regularny trening jest to ogólny rozwój fizyczny bohatera który podnosi nasze statystyki.

-Poprzez trening technik:
Trening technik polega na nauczeniu się nowych form walki dzieki czemu możemy lepiej
się bronińć, wykonywać potęzne, wzmacniać siebie i towarzyszy lub osłabiać napastników

Treningi ogólne na czym polegają i jak się je przeprowadza:

-Każda postać otrzymuje raz na 3 tygodnie 30 godzin do przetrenowania (30h)

-Za każdą przetrenowaną godzinę dostajemy jeden punkt w statystyki mnoznony przez dwa
(1pkt x2)
Przykład:
 

-Czyli maksymalnie za całe 30h można dostać aż 60 punktów do rozdania

-Pula punktów uzupelnia się o nowe 30h po upływie 3 tygodni więc jeżeli nie wytrenuje się wszystkiego do końca tego czasu to stare godziny przepadają.

-Treningi odbywamy w fabule ,dając je w spoiler by nie zanieczyszczać fabuły dla tych co nie chcą patrzeć na treningi innych, zaś w temacie treningi umieszczamy link lub kopię tekstu treningu, odnośnik do treningu , lub oba by możnabyło je ocenić

PUNKTY DODATKOWE:
Można uzyskać dodatkowe punkty statystyk za wykonywanie zadań.

-Za wykonywanie zadań można otrzymać od 10 do 30 punktów do rozdania w statystyki

-Ilość otrzymanych punktów jest zależna od trudności zadania i prowadzącego je MG/Opiekuna

UWAGA WAŻNE!!!

Same trenowanie bez udzielania się kompletnie w fabule będzie karane poprzez niezatwierdzeniem treningu i nieotrzymaniem punktów za przetrenowane godziny, więc pilnujcie się.

Treningi Technik na czym polegają i jak się je przeprowadza:

-Treningi technik polegają na nabyciu umiejętności aktywnych wykożystywanych podczas walki.

-Mogą one słuzyć do ataku, obrony, osłabiania przeciwników, wzmacniania samego siebie, przerywania walki, leczenia itp.

-Wszystkie techniki dzielą się na techniki które można opanować samemu oraz takie ktore wymagają nauczyciela. Oczywiście więkrzość technik mozna opanowaywać na dwa powyżej wypisane sposoby.

Różnice pomiędzy nauką samemu a nauką z mistrzem:

Treningi Samemu:

-Polegają one na tym iż w przeciwieństiwe do trenowania z mistrzem przy pierwszym podejściu opracujemy co najwyżej wersję chibi i zajmuje ona 2x więcej czasu oraz wymagane jest zobaczenie chociaż raz tej techniki.

-Wersja chibi techniki polega na tym że jest ona słabsza o 50% od oryginału (również kosztuje 50% mniej xD)

- technike chibi można uleprzyć do pełnej jednakże to wymaga kolejne 2x więcej czasu i ponowny kontakt z techniką , opcjonalnie można dopracować ją z mistrzem

Treningi z Mistrzem:

-Mistrzowie będą rozsiani po wszystkich planetach i zależnie od poziomu techniki trener jest trudniejszy do odnalezienia i daje nam trudniejsze wyzwania.

Rozpoczynanie treningów z mistrzem:

- znajdujemy trenera

- chce nas przetestować dając nam jakieś zadanie (zabicie robali, ubicie określonej ilości saibamenów...) - przeważnie będziemy na tym etapie korzystać z kości co by nie robić zastojów

- po pomyślnie wykonanym zadaniu mistrz uczy nas techniki. Jeden post mistrza i próba nauczenia się techniki (MG [lub sam mistrz jeśli to gracz]decyduje przy którym podejściu udaje nam się wytrenować technikę).

Informacja dotyczaca technik by ich się nauczyć:

-Każda technika posiada własne wymagania które trzeba spełnić by jej móc sie uczyć

-Również każda technika wmaga poświęcenia określonej ilości godzin (h) by się jej nauczyć zatem
uważajcie na to ile inwestujecie godzin w statystyki gdyż może wam zabarknąć czasu by opwanować technikę.

Dobra panowe co sądzicie o tej rozpisce? Jest troszeczke przydługa, ale napisałem ją w teki sposób by nawet najbardziej tępy user to zrozumiał.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Online
Edo Tensei Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 868
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
51750/51750  (51750/51750)
Ki:
48150/48150  (48150/48150)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   Wto Lip 03, 2012 2:40 pm

Jak dla mnie to wszystko okej, tak więc jestem na TAK. A w przedostatnim zdaniu pominąłeś piersiastą część Naszej społeczności, wypadałoby napisać "dobra Panie i Panowie" xD
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   Wto Lip 03, 2012 4:32 pm

Ja mam sugestię odnośnie wersji chibi. Jako, że przy opracowywaniu technik wprowadziłem nieco inne zastosowanie tej formy techniki to teraz nie chciałbym przerabiać tego wszystkiego na nowo. Ogólnie techniki chibi miały być tylko dla tych najlepszych technik, których bez trenera nie da rady się nauczyć. I o 50% mniejsza moc również nie jest zbyt mądrym posunięciem względem technik, które mają po 80% KI na full'u. Dlatego dla mnie (co z resztą uwzględniłem w technikach) powinno to wyglądać tak:

- Techniki słabe - tylko do nauki samemu

- Techniki średnie - samemu bądź z trenerem (brak chibi i nauka samemu zżera 2x wiecej godzin niż z trenerem ale ostatecznie da się opanować pełną formę przy pierwszym podejściu)

- Techniki bardzo dobre - tylko z trenerem (jeśli trenujemy sami to co najwyżej opracujemy wersję chibi, którą wytrenować można do 10h a jej moc nie przekracza 10% całości KI. Z trenerem [i tylko z nim] można ją wtedy dopracować i dzięki temu iż ją znamy to trening jest skrócony o około 10h [warunek jak zwykle: widzieć jej zastosowanie])
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Kuro
Drobik
Drobik
avatar

Liczba postów : 1053
Data rejestracji : 29/05/2012


SCOUTER
HP:
138945/138945  (138945/138945)
Ki:
141870/141870  (141870/141870)
HP Pancerza:
5500/5500  (5500/5500)

PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   Wto Lip 03, 2012 10:11 pm

Sugestia Reia przypadła mi do gustu. Trochę to zagmatwane, nie wiem czy nauka technik nie jest zbyt utrudniona. Rozumiem obwarowania, co do do tych najlepszych technik ale zaczynam się zastanawiać, czy gracze nie będą woleli opanować jednej lub dwóch ale samemu ale może się mylę. Choć patrząc po technikach innych graczy, nigdy nie dysponowali oni wieloma albo nawet wachlarzem dostępnych do nauki nawet tych najsłabszych i prostych.

Jestem za wersją chibi o 50% słabszą od oryginału. To bardzo wygodne mogę mieć technikę, nie ważne że słabszą ale stosując ją nawet oszczędzę statystyki KI.

Punkty do statystyk są tylko za zadania? Co z graczami, którzy chcą kombinować na własną rękę? Co zrobić, jeżeli zadania pojawiają się rzadko lub ciągną się np 2 miechy jedno?

Al bardzo ciekawie wyrażasz się jako admin o członkach forum..........

______________________



Powrót do góry Go down
http://www.db4evwer.com
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   Sro Lip 04, 2012 12:08 pm

Akurat według ustaleń każda technika miała mieć wersję chibi niezależnie od jej siły zaś te najmocniejsze miały być najtrudniejsze do opwanowania , kolejną rzeczą jest to iż sam koncept trenowania z mistrzem automatycznie (i na logike) wymusza by nauka samodzielna była o wiele trudniejsza ponieważ ludzie zwyczajnie nie beda się trudzili szukaniem mistrzów. Techniki te najbardziej banalne w konstrukcji i użyciu można odpiścić im wershe chibi i mistrzów.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Online
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   Sro Lip 04, 2012 1:24 pm

Nie przypominam sobie byśmy ustalali iż wszystkie techniki miały mieć wersje chibi. To staje się być zbyt zagmatwane. Wg twojego toku myślenia to trenując sami musimy przeznaczyć na to 4 razy więcej czasu niż z trenerem a mowa od początku była o 2.

I dalej będę się upierał przy tym by wersję chibi miały tylko najsilniejsze techniki. Nie po to dzieliłem je na 3 kategorie i dostosowywałem siłę ataku by teraz to wszystko było stratą czasu.

W tym podziale techniki do nauki samemu nie przekraczają 8% KI. Z trenerem lub samemu do 20%. A tylko z trenerem od 40% wzwyż. Więc dawanie wersji chibi tym drugim nie ma sensu. Nie dość że Final Flasha trenujemy ze 3 razy więcej czasu niż zwykłe masenko to mamy efekt i tak słabego masenko a jeszcze jak chcemy go dopracować to tracimy kolejne 3 razy więcej pkt. Więc sensu w tym brak.
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   Czw Lip 05, 2012 7:46 pm

No to ma sens.Co do ustaleń to wychodziło na logike jasno , tak czy siak jest jak jest więc luzik. Dobra to zróbmy tak napisz mi ogólnie jak wygląda ten podziału który sporządziłeś a ja na podstawie tego dodam sprostowania w regulaminie żeby było jasno dla osób nowych ^^.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Online
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   Czw Lip 05, 2012 9:33 pm

To w skrócie wygląda tak:

Techniki słabe
do 10% brak chibi i bezproblemowa nauka

techniki średnie
do 20%, brak chibi i trening samemu (trzeba zobaczyć technikę i 2x więcej czasu niż z trenerem) oraz z trenerem (do 50% czasu tego co samemu - mg decyduje ile nas kosztuje) wymaga dobrego posta przy nauce samemu (mg decyduje o jego jakości)

Techniki bardzo dobre
w granicach od 40 do 80 i 100% (tylko 100% death ball), plus techniki z wyjątkowymi umiejętnościami. Jeśli chcemy uczyć się ich sami to warunkiem jest widzieć tą technikę ale i tak efektem będzie sama postać chibi.
Zależnie od techniki jej moc będzie się wahała od 10% do 50% maksymalnego potęcjału tejże techniki.

Przykładowo sokidan byłby o 50% słabszy i mielibyśmy 50% szans iż technika trafi w cel bądź ominie go (bądź trafi w nas xD)

A np death ball miałby 15% siły na chibi.

Nauka chibi mogła by zabierać od 10 do 20h nauki a przy douczeniu z trenerem ten czas byłby odliczony.


Ostatnio zmieniony przez Reito dnia Pią Lip 06, 2012 1:37 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   Pią Lip 06, 2012 1:32 am

Rozumiem czyli techniki Bardzo dobre działają podobnie ok rozumiem dzięki Rei jutro zrobie sprostowanie na podstawie tych informacji.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Online
Sponsored content




PisanieTemat: Re: (Ankieta) Regulamin Treningów   

Powrót do góry Go down
 
(Ankieta) Regulamin Treningów
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ankieta~

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pogaduszki-
Skocz do: