Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Pomysł na Mechanikę.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Go??
Gość
avatar


PisanieTemat: Pomysł na Mechanikę.   Pią Cze 01, 2012 9:40 pm

Atak nie powinien wchodzić zawsze, chyba że unik/blok. Dlatego proponowałbym rzut procentówką przy każdym ataku przy progu 50%, malejąco lub rosnąco, jak będziecie woleli. Ten patent będzie można wykorzystać również przy każdej skomplikowanej akcji, tak jak do tej pory, na przykład przy szukaniu przedmiotu, rozwaleniu magicznej bariery, czy nawet wyczuwaniu KI na dalszy zasięg, z modyfikatorami ujemnymi, bądź dodatnimi, zależnymi od MG. Sądzę, że to dobry pomysł, który wprowadzi do gry ten element RPGowy, którego w mechanice brakuje - losowość poprzez rzut kością.
Inny pomysł. Co wy na to, by wprowadzić do rozgrywki atak krytyczny oraz "pech", także konfigurowane kością. Przykładowo, im mniejszy wynik kości, tym lepiej, to przy wynikach 1-5 atak wchodziłby x1,5, czy x2, a przy 95-100 byłyby skutki ujemne dla wykonawcy. To jest idealny pomysł, bo nie zawsze ataki wychodziły, szczególnie energetyczne. Na przykład przy pechu przy Kamehame, kula wybucha wam w rękach, powodując niewielkie obrażenia dla was, na przykład 0,5 bazowych, także zależnych od NPC, bądź jakoś wyjaśnionych w regu.
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 529
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Pomysł na Mechanikę.   Pią Cze 01, 2012 9:54 pm

Pomysł jest dobry moim zdaniem. Urozmaici nieco rozrywkę i chociażby walki z botami staną się mniej przewidywalne i tym samym ciekawsze. Swoją drogą myślałem nad dodaniem dodatkowych wyników przy rzucie "walka automat" takich jak: unik+potężny, blok+szybki.. itp. Jak dotąd boty nie mogły się bronić co dawało zawsze przewagę graczowi. Teraz walka może być bardziej wyrównana moim zdaniem.
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Pomysł na Mechanikę.   Pią Cze 01, 2012 11:48 pm

Niestety ale Krytyk wypada był dodany przez Mateja, po namysli narazie lepiej odpuścić sobie proncenty i żuty kością do czasu zaprogramowania kości , poza tym mechaniką zamuję sie osobiście (to znaczy że zaczne ją modyfikować gdy skończe pomagać przy treningach).
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 529
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Pomysł na Mechanikę.   Sob Cze 02, 2012 7:47 am

Zaprogramowanie kości to nie problem. Już rzuty procentowe zaprogramowałem wystarczy teraz zrobić walkę automat co nie powinno również stanowić problemu.
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Go??
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Pomysł na Mechanikę.   Sob Cze 02, 2012 8:45 am

Osobiście jestem jak najbardziej za, wprowadzi to trochę urozmaicenia i tą nutkę niepewności podczas walki. Jednakże co do ataków energetycznych wprowadziłbym pewne ograniczenia, bo ciężko mi uwierzyć, by przykładowo taki wymiatacz na poziomie mistick z pl ok. 150k był na tyle lekkomyślny czy nieogarnięty, by doprowadzić do wybuchu garlick gun'a w swoich rękach.
Powrót do góry Go down
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Pomysł na Mechanikę.   Nie Cze 03, 2012 8:57 pm

Niee niewypał techniki zdecydowanie odpada , wystarczałoby gdyby nietrafialo ale wybuch to lekka przesada, może moderowaniem mojego pomyslu zajmę się ja.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Pomysł na Mechanikę.   

Powrót do góry Go down
 
Pomysł na Mechanikę.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Kilka pomysłów na poprawienie bzdurnych rzeczy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: