Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
Asteria
Asteria
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1141
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
Punkty Życia:
Fate NG Order 9tkhzk750/750Fate NG Order R0te38  (750/750)
Punkty Pancerza:
Fate NG Order Left_bar_bleue0/0Fate NG Order Empty_bar_bleue  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://[url=http://pokelife.pl/pokemon.php?p=8345286]Zobacz moje

Fate NG Order Empty Fate NG Order

on Wto Lut 05, 2019 9:54 pm
Niech rozpocznie się wojna o Świętego Grala. Wzywamy was mistrzowie, abyście swą potęgą przywołali bohaterów, którzy zawalczą o wasze życzenie. Niech ziemia zostanie pochłonięta przez ich Noble Phantasm, które uwolnią podczas ostatecznej bitwy.

Witam, witam, witam w naszej małej wojnie. Zostałem zapytany czy nie napisałbym opka w świecie Fate i pomyślałem czemu nie. Długo mnie do takich zabaw nie trzeba namawiać. Dla nieznających tego uniwersum, a może zainteresowanych wątkiem przedstawię teraz krótkie streszczenie.

Kiedy nadchodzi czas pojawia się święty graal i jest ogłaszana wojna o niego. Przystąpić do niej może 7 mistrzów, którzy przywołują swoje sługi. Dlaczego siedmiu i kim są sługi? Jest siedem klas. Klasy Rycerskie to Saber, Archer i Lancer. Klasy wojenne to Rider, Caster, Assasin i Berserker. Zazwyczaj przywołuje się sługi z tych 7 klas, jednakże czasem ktoś zdoła przywołać sługę z klasy Rulera bądź Avengera. Zawsze jest jeden sługa na daną klasę. Dlatego w klasycznej wojnie nigdy nie przywoła się dwóch Berserkerów czy Archerów. Pilnuje tego niezależny sędzia, którym jest przedstawiciel kościoła. Do niego należy zgłosić się z informacją o przywołanej klasie, a także z chęcią wzięcia udziału w wojnie.

Sama wojna jest niezmiernie brutalna, gdyż mistrzowie nie patrzą na ofiary cywilne.
Wojna kończy się w momencie, w którym na placu boju pozostanie ostatni mistrz. To on wymawia swoje życzenie. W trakcie wojny często może dojść do sytuacji, że dany mistrz straci swojego sługę, tudzież sługa mistrza. W takim przypadku mistrz może zgłosić się do kościoła o udzielenie mu azylu do końca wojny, ale istnieje też możliwość otrzymania sługi, który aktualnie pozostaje bez mistrza.

Po przywołaniu swojego sługi na wierzchu dłoni dominującej ręki mistrza pojawiają się symbole odpowiadające danej klasie. Są to zaklęcia rozkazu. (Uwaga. Zaklęcia rozkazu mistrza sługi z klasy Berserker pojawiają się na całym jego ciele). Zaklęcia rozkazu są potężną magią, która potrafi naginać wolę sługi do pewnego stopnia. Im potężniejszy mistrz tym bardziej sprzeczny z charakterem sługi rozkaz może wydać. Jednakże sługa może próbować oprzeć się rozkazowi, więc czasami potrzebne jest zużycie wszystkich. Zaklęcia działają tylko na sługę, który został wezwany przez mistrza lecz mogą zostać przekazane innemu. Każdy mistrz posiada trzy zaklęcia na całą wojnę, które znikają po wykorzystaniu bądź po śmierci sługi.

Sługi pochodzą z miejsca zwanego Tronem Herosów. Jest to miejsce poza czasem i przestrzenią, w którym przechowywane są dusze wszystkich bohaterów, których można przyzwać do wojny o Świętego Grala. Tronu nie obowiązuje czas, więc równie dobrze można przyzwać sługę z przeszłości, teraźniejszości, bądź z przyszłości. Każdy przywołany sługa posiada wiedzę na temat aktualnej epoki i urządzeń w niej znajdujących się. Tak wiec Sługa Klasy Rider nie będzie mieć kłopotów z pilotowaniem samolotu, nawet jeśli pochodzi ze starożytności.
Sługami są zazwyczaj bohaterowie eposów, legend, królowie, odkrywcy, jednostki, które wsławiły się swoimi wyczynami. Czasami też jednostki boskie, które jednak potrzebują swego rodzaju naczynia. Ich przywołanie graniczy jednakże z cudem.

Opiszę teraz poszczególne klasy:
Saber – trafiają do niej herosi, którzy wsławili się w walce mieczem i całe życie poświęcili doskonaleniu tej sztuki.
Archer – wybitni łucznicy, którzy zawsze trafiają swój cel.
Lancer – mistrzowie wszelkiej maści włóczni czy kijów.
Rider – za swojego życia prowadzili określone pojazdy, albo zwierzęta.
Caster – magowie, którzy parają się magią każdej dziedziny
Assasin – wszelkiej maści zabójcy oraz skrytobójcy
Berserker – herosi, którzy popadli w szaleństwo i rządzę zniszczenia. Klasa najpotężniejsza, ale też najtrudniejsza do kontrolowania według mistrzów.
Ruler – Bohaterowie, którzy wsławili się przywództwem i oddaniem. Zostają wybrani przez sam Gral w celu przewodzenia w wojnie. Ich pojawienie się jest niezwykle rzadkie.
Avenger – słudzy, których celem jest wywarcie zemsty, na tych którzy ich skrzywdzili. Zazwyczaj niezwykle brutalni.

Każdy sługa posiada też specjalny atak, ostateczną umiejętność zwaną Noble Phantasm. Jest to coś z czego słynął i co pozwala mu często przechylić szalę zwycięstwa na jego stronę. Niestety wiąże się to, z wymówieniem nazwy co często sprawia, że przeciwnik wie z kim ma do czynienia. Tak więc zazwyczaj NP musi być zabójcze.

Mam nadzieję, że mniej więcej wam wyjaśniłem co i jak. W razie pytań proszę pisać do mnie, a teraz przejdźmy do opisu fabuły.

Planuję stworzenie wielkiej wojny, w którym zostaje przywołanie 14 sług. Jest to specjalne wydarzenie. Gracze, którzy wyraziliby chęć wystąpienia w opku wcielili by się w postać mistrza. W tym przypadku prosiłbym o jakiś wygląd, charakter i krótkie bio. Waszym celem będzie pokonanie pozostałych mistrzów i otrzymanie nagrody. Co nią jest? Stanięcie przed tronem herosów i możliwość stania się herosem lub królem w wybranej przez siebie epoce. Porządku walk pilnowałaby trójka sędziów. Król Herosów Gilgamesh. Król Magii Merlin. Wielki Mag Salomon. Nie wdawaliby się w walki, lecz obserwowaliby całe wydarzenia i oceniali je.
Przywołanie sługi będzie przebiegać dwuetapowo. Najpierw będziecie rzucać kością od 1-100. Trafiona liczba jest przypisana do zakresu, który odpowiada danej klasie. Kiedy dowiecie się jaką klasę wasz sługa będzie miał nastąpi drugi etap. W nim będziecie rzucać po raz kolejny od 1 do 100, lecz tutaj losujemy danego sługę. Będziecie losować spośród pięciu sług. Wezmę je z listy Fate Grand Order.

Zapraszam

______________________

[You must be registered and logged in to see this image.]

#66FFFF
Evan
Evan
Liczba postów : 80
Data rejestracji : 17/08/2018


Identification Number
Punkty Życia:
Fate NG Order 9tkhzk800/800Fate NG Order R0te38  (800/800)
Punkty Pancerza:
Fate NG Order Left_bar_bleue0/0Fate NG Order Empty_bar_bleue  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Fate NG Order Empty Re: Fate NG Order

on Wto Lut 05, 2019 10:16 pm
Biere udział mam już jakiś zarys postaci w głowie.

______________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
(Kliknij w obrazek, tam jest kp ;2)
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
Punkty Życia:
Fate NG Order 9tkhzk800/800Fate NG Order R0te38  (800/800)
Punkty Pancerza:
Fate NG Order Left_bar_bleue0/0Fate NG Order Empty_bar_bleue  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Fate NG Order Empty Re: Fate NG Order

on Nie Lut 10, 2019 10:02 pm
No dobra, piszę się i w ogóle. Tak jak pisałem na disco, mam już pomysł na postać. Nie będę póki co szczegółowo opisywał co i jak, jedynie podzielę się ogólnym zarysem żebyś Raz mógł ocenić czy coś takiego będzie mieć rację bytu w tym uniwersum.
Bohater to nastolatek płci męskiej, wychowany w bogatej rodzinie. Jego rodzice zostali zamordowani przez swego pracodawcę (była by to organizacja działająca w ukryciu, mająca bardzo duży wpływ na funkcjonowanie kraju). Stracili życie, bo sprzeciwili się niemoralnym planom organizacji. Moja postać poprzysięgła by zemstę i chce doprowadzić do upadku firmy. Jednakże jest to osoba dość niezaradna życiowo i nie posiadająca żadnych szczególnych umiejętności, więc nie bardzo ma pomysł jak się za to zabrać. I wtedy właśnie z pomocą przychodzi nagłe odkrycie w sobie zdolności do przywołania Bohatera....

Bohater ów nie ma jednak zamiaru brudzić sobie rąk i odmawia pomocy w zniszczeniu organizacji (powód do ustalenia), dlatego moja postać, nie mając wyboru włączy się do walki o zdobycie Świętego Grala, by za pomocą mocy życzenia ukarać morderców swoich rodziców.
Shido
Shido
Liczba postów : 60
Data rejestracji : 25/06/2017

Skąd : Olsztyn

Identification Number
Punkty Życia:
Fate NG Order 9tkhzk850/850Fate NG Order R0te38  (850/850)
Punkty Pancerza:
Fate NG Order Left_bar_bleue200/200Fate NG Order Empty_bar_bleue  (200/200)
Tokeny Ki: 1

Fate NG Order Empty Re: Fate NG Order

on Pon Lut 11, 2019 4:32 pm
Imię: Dr. Thomas Fey (właść. Lord Thomas Amducious Le Fay)
Wiek:30
Wzrost: 210 cm
Waga 70 kg

Wygląd: Wysoki blondyn, o ostrych arystokratycznych rysach i przenikliwych oczach w kolorze górskiego jeziora skrytych za prostymi prostokątnymi okularami. Charakteryzuje się smukłą budową a jego ręce i nogi wydają się być zbyt długie w stosunku do reszty ciała. Z reguły porusza się oszczędnie i nieco sztywno. Ubiera się z reguły elegancko, na modłę angielską, choć zdecydowanie staroświecko. Mówi z bardzo wyraźnym brytyjskim akcentem. Od urodzenia porusza się głównie za pomocą wózka inwalidzkiego.
[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]

Charakter: W pierwszym kontakcie wydaje się być wzorem angielskiego dżentelmena. Jest cichy, powściągliwy w słowach i niezwykle kulturalny. Skryty, zdystansowany. Kiedy musi zdaje się być w stanie rozmawiać o wszystkim, jednak z reguły niezbyt angażuje się w kontakty z innymi ludźmi. Mało mówi o sobie, za to jest świetnym sędzią charakterów i charakteryzuje się chłodnym analitycznym, dociekliwym umysłem. Jeśli ktoś poznał by go bliżej zrozumiałby, że jest jednak przede wszystkim ambitny i pragnie udowodnić swoją wartość. Być godnym miana „Le Faya” a fasada, która utrzymuje na co dzień to cienka granica pomiędzy nim a jego „demonami”

Bio: Pochodzi ze znamienitej i szanowanej wielopokoleniowej rodziny magów. W zasadzie nie wiadomo czy jego rodzina faktycznie wywodzi się od mitycznej Morgany La Fey, jednak tak utrzymują jej członkowie, i skrzętnie ten fakt ukrywają. Nie tylko ze względu na oczywistą złą sławę czarodziejki w środowisku magów, ale również z uwagi na klątwę jaka toczy ród Le Fay’ów. Opowieści głoszą, że przynajmniej jedno dziecko w pokoleniu pada ofiarą opętania, choć motywy demona nie są do końca znane,a po tylu pokoleniach nawet samo istnienie klątwy poddawane jest pod dyskusje, nie da się ukryć, że rodzina Le Fay na przestrzeni wieków miała niezwykle barwną historie, zarówno nagłych wzlotów jak i równie niespodziewanych upadków. Thomas zaś urodzony jako „ułomny” a przy tym obdarzony niespotykanym od pokoleń potencjałem magicznym i darem prekognicji stanowi zaś coś w rodzaju apogeum rodzinnych leków o przyszłość rodu.
Sam Thomas odrzucony i traktowany przez krewnych jak trędowaty, od lat używa swych talentów by pomagać Londyńskim władzom w sprawach zarówno typowo kryminalnych jak i tych bardziej paranormalnych. Stanowiąc nadnaturalne wsparcie dla Scotland Yardu i pełniąc rolę „Policyjnego Maga” choć oficjalnie jest po prostu jednym z wielu ekspertów.
Od lat w dużej mierze na własną rękę zawzięcie doskonali swą sztukę magiczną, szukając prawdy na temat rodzinnej klątwy, opierając się przy tym „głosom w głowie” które czasem nawiedzają go w najmniej odpowiednim momencie. Walka o Tron Bohaterów może stanowić dla niego szanse nie tylko rozwikłania zagadki swojej i swojej rodziny, ale również udowodnienie swojej wartości wszystkim którzy postrzegają go jako czarną owce, o której należy zapomnieć.

Ciekawostki:
Specjalizuje się głównie w magii telekinetycznej, prekognicji i iluzji. Z konieczności posiadł też dużą wiedzę na temat magii ochronnej
Natura jego schorzenia nie jest znana jednak nie powoduje ono totalnego paraliżu , osłabia ciało jednak na tyle że Le Fey bez pomocy wózka jest wstanie poruszać się tylko na niewielkie odległości.
- Jego talent do przepowiadania przyszłości objawia się w krótkich wizjach po dotknięciu przedmiotów, w czasie transu lub zwyczajnie snu. Podczas swych przepowiedni mówi różnymi głosami.
- Te same głosy nawiedzają go również jako coś w rodzaju schizofrenicznych omamów, a co sam zainteresowany nazywa „podszeptami diabła”
- Mimo choroby dzięki swej magii i wysokiej zdolności generowania many stanowi niezwykle śmiertelną broń nawet w bezpośredniej konfrontacji.
Sponsored content

Fate NG Order Empty Re: Fate NG Order

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito