Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Arthmael
Liczba postów : 4
Data rejestracji : 03/12/2018

Arthmael

on Wto Gru 04, 2018 12:23 am
1. Imię i Nazwisko: Arthmael

2. Rasa: Android

3. Wiek: Rok

4. Wygląd:

Arthmael nie należy do osób wysokich, pod tym względem można go uznać za dosyć przeciętnego ponieważ mierzy jedynie 174 cm. Również jego postura nie specjalnie wyróżnia go z tłumu, jest on szczupłą osobą i nie ma bardzo rozbudowanej sylwetki, która mogłaby przyciągać wzrok. Są jednak cechy jego wyglądu, które zwracają uwagę nie ważne gdzieby się pojawił. Pierwszą jest jego delikatny wygląd, co w połączeniu z jego sięgającymi do ramion włosami i dwoma kolczykami zawieszonymi na jego lewym uchu sprawia że nie raz był mylony z płcią przeciwną. Drugim aspektem jest kolor jego włosów, gdziekolwiek by nie poszedł śnieżna biel jego fryzury zawsze zostanie przez kogoś zauważona. Zdając sobie sprawę, że nie obroni się tak czy siak przez spojrzeniami innych cyborg postanowił jeszcze bardziej wyróżnić się swoim ubiorem. Nosi on biały strój składający się z spodni i kamizelki z czarnymi wyszywaniami, natomiast na swoich ramionach dodatkowo zawsze ma biało czarny płaszcz. Na swoich rękach zaś nosi on sięgające łokci czarne rękawice bez palców, sama kolorystyka oczywiście dobrana jest by zgrywać się z cechami jego wyglądu. Jednak czymś co ma go wyróżniać są skórzane paski i cienkie łańcuchy które Arthmael ma zazwyczaj przywieszone w okolicach szyi.

5. Charakter:
Cyborg jak większość maszyn nie okazuje zbyt często emocji, co prawda stara się on reagować jakoś na otaczające go fakty czy to uśmiechając się czy wykrzywiając twarz w grymasie, jednak nie jest to w stu procentach naturalne tak jak u reszty ras przez co da się w niektórych sytuacjach zauważyć że Arthmael tak naprawdę nie jest żywą istotą. Nie wynika to jednak z tego, że nie zna on ludzkich emocji, ma wgrany program dzięki któremu wie czym w teorii jest złość, radość, miłość i inne wrażenia jakie przeżywają ludzie. On po prostu ich nie rozumie i nie wie tak naprawdę w jaki sposób powinien na nie reagować i o ile zdaje sobie sprawę kiedy powinien się uśmiechnąć do rozmówcy a kiedy okazać złość to przy bardziej skomplikowanych sytuacjach jest on po prostu beznamiętnym kompanem. Przekłada się to jednak na jego zdolność do chłodnych kalkulacji i zawsze wszystko najpierw przemyśli zanim podejmie ostateczną decyzję, która miała by wpływ na sytuację.

6. Główna motywacja: Poznawanie historii napotykanych ludzi i coraz lepsze rozumienie emocji które kierują przedstawicielami innych ras.  

7. Historia:
Arthmael jak większość cyborgów w obecnym świecie powstał na Ziemi, nie był on jednak powtarzalną kopią które są produkowane w fabrykach na planecie. On był tworzony z myślą o tym by być wyjątkowym, jedynym w swoim rodzaju. Cała jego konstrukcja, system zasilania a także program do rozpoznawania emocji były zaprojektowane przez parę naukowców. Mężczyzna i kobieta, którzy nie mogli mieć z przyczyn naturalnych własnego dziecka postanowiło że stworzą je w postaci cyborga, który będzie miał być doskonałą kopią człowieka. Przez długie miesiące pracowali w swoim laboratorium udoskonalając swoje nowe dzieło, instalując niezbędne oprogramowanie i szukając najlepszej opcji zasilania nowego „życia”. Ich trud jednak się opłacił i po wielu dniach ciężkiej pracy cyborg w końcu rozpoczął swoją egzystencję na tym świecie. Jednak nie wszystko było tak idealne jak w planach dwójki nowych rodziców. O ile ich syn miał dokładnie taki wygląd jak zaplanowali o tyle wystąpił problem z jego oprogramowaniem. Nie rozumiał on emocji i zachowywał się jak najzwyklejsza maszyna przez co jedynie wyglądem różnił się od wszystkich produkowanych w fabryce. Przez pierwsze miesiące naukowcy próbowali naprawić swój błąd i co rusz grzebali coś przy oprogramowaniu cyborga by stał się on jak zwykły człowiek. Ich wysiłki spełzły, jednak na niczym i Arthmael poszedł w odstawkę, był pozostawiony sam sobie podczas gdy naukowcy próbowali stworzyć nowego cyborga tym razem wolnego od problemu poprzedniej wersji. Arth wiedział czego oczekiwali jego nowi rodzice, jednak sam nie znał się na oprogramowaniu i nie mógł nic zrobić. Nie chcąc jednak tracić czasu i denerwować naukowców swoją obecnością szlajał się po okolicy, obserwując otaczający go świat i ludzi starając się kopiować ich reakcję na różne sytuację i o ile pomogło mu to w pewien sposób nauczyć się odpowiadać na niektóre z ludzkich zachowań o tyle wciąż pozostawało dla niego zagadką co naprawdę czują osoby od których te reakcję skopiował. Dni mijały a Arthmael coraz więcej czasu spędzał w otoczeniu ludzi, jednak już nie tylko ich obserwował ale starał się podejmować z niektórymi z nich rozmowę na temat uczuć jakie im towarzyszą i co one tak naprawdę oznaczają. Większa część z nich brała go za dziwaka i jedynie nieliczni naprawdę chcieli podjąć trud wyjaśnienia swoich emocji. W głównej mierze przez to cyborg nie był się w stanie za dużo nauczyć, wiedział jednak że każdy człowiek ma jakąś historię którą mógłby mu przekazać i coś mu wyjaśnić a jedyną przeszkodą było poznawanie coraz to nowych osób i czas jaki pochłaniały poszukiwania. Pewnego dnia Arth natknął się na pewnego wędrownego kupca, który zaczął opowiadać mu o niesamowitym życiu jakie panuje na planecie Namek, zaoferował mu nawet możliwość pojechania z nim w zamian za drobne pomoce na statku i dał czas do namysłu. Cyborg poważnie zaczął zastanawiać się nad możliwościami, które otwierały mu się w przypadku dostania się na nową planetę, zastanawiał się jednak co pomyślą jego twórcy gdy dowiedzą się że ich zostawił, jednak bardzo szybko porzucił te domysły, zdał sobie bowiem sprawę, że na dobrą sprawę mieli go w głębokim poważaniu i zajmowali się jedynie tworzeniem swojego idealnego dziecka, a on był nieudanym tworem. Mając to z tyłu głowy Arthmael szybko zdecydował się przystać na ofertę kupca i wyruszył z nim w podróż na nową planetę.

8. Tokeny Treningowe:
Całkowita ilość tokenów treningowych: 300
Tokeny treningowe pozostałe do rozdania: 0

9. Statystyki:
Siła: 50
Zręczność: 100
Wytrzymałość: 80
Energia: 70
PL: 2700
PŻ: 800

10. Techniki:
1 TKI - Kiai Go!: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, kontrolowany - Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.

11. Przemiany:
Baza podstawowa: Jednostka mechaniczna świeżo wypieczona z fabryki bądź zręcznych dłoni specjalisty inżynieryjnego. Dalece zaawansowana w możliwościach sztucznej inteligencji, wykonuje rozkazy przełożonych bądź działa samodzielnie według własnych wytycznych. W związku z różnorodnościom ról, jakie to androidy pełnią w społeczeństwie, rozróżniamy je na dwie proste kategorie. Androidy cywilne oraz Androidy militarne. Ich wygląd może być dowolny według fantazji twórcy, niektóre nawet niewiele odróżniają się od przedstawicieli innych ras.
Rodzaj przemiany: Stała

Klasa androida: Cywilny

Tokeny Startowe: Siła 0 / Zręczność 1 / Wytrzymałość 1 / Energia 1 / Ki 0

Cechy specjalne:

Rdzeń Ki: Postać nie dostaje TKI na start walki, zamiast tego regeneruje 1TKI na początku każdej tury, ale wykluczając pierwszą turę.
Maszyna: Jako sztuczny byt może być dowolnie modernizowany różnorodnymi gadżetami, systemami i podzespołami przez odpowiedniego specjalistę. Maksimum 2 modernizacje.
Bez Duszy: Postać Gracza nie posiada duszy. Poddana eksterminacji nie trafia do zaświatów, zamiast tego jej sygnatura energetyczna zostaje odtworzona na cmentarzysku androidów, planecie Helisticon.

12. Umiejętności:

Aspekt Retoryki
Całkowita ilość Tokenów Nauki:
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania:

13. Przedmioty:
Ilość Smoczego Oddechu:  300
Ilość pożywienia:  100

14. Ważne informacje:
- Nie rozumie ludzkich emocji
- Jest bardzo otwarty na nowe znajomości


Ostatnio zmieniony przez Arthmael dnia Wto Gru 04, 2018 6:01 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1521
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
1200/1200  (1200/1200)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Arthmael

on Wto Gru 04, 2018 5:36 pm
Nio dobra. Zapoznałem się z twoją kp. Opis wyglądu bardzo mi się podobał, ciekawe jestem jak odegrasz przedstawiony charakter, pomyślałem o panu Spocku ze Star Treck'a hehe. Historia krótka, choć wydaje mi się że zawiera wszystko co trzeba. Musiałem się tylko przyjrzeć cechom, bo nie było kp androida jeszcze. Zakładam po cechach, że to typ cywilny robota, napisałabym to w kp.

W sumie zastrzeżeń nie mam wszystko jest według mnie ok Akcept

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Vvien
Liczba postów : 1260
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
1510/1510  (1510/1510)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Arthmael

on Sro Gru 05, 2018 10:35 pm
Dobra i przystępna kp. Rozumiem, że cyborg jest tu używany zamiennie z androidem i nadal trzymamy się wersji, że nie posiada żadnej organicznej tkanki. [To właśnie różni cyborgi od androidów].

Z mojej strony akcept.

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


avatar
Asteria
Księciuniu Admin
Księciuniu Admin
Liczba postów : 1108
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
Punkty Życia:
750/750  (750/750)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://[url=http://pokelife.pl/pokemon.php?p=8345286]Zobacz moje

Re: Arthmael

on Pią Gru 07, 2018 7:41 pm
Zamykam KP

______________________


#66FFFF
Sponsored content

Re: Arthmael

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito