Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
NPC
Liczba postów : 1202
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Cor Aka.Al

on Wto Paź 09, 2018 10:43 pm
W tym temacie spisane są wszystkie sprawy techniczne dotyczące gracza Cor Aka.Al. Wszystkie rzeczy uzupełniane są przez kadrę.

Spis Treści


______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1202
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Cor Aka.Al

on Wto Paź 09, 2018 10:44 pm
Statystyki

Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 340
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 40

Statystyki Początkowe:
Siła: 70
Zręczność: 60
Wytrzymałość: 120
Energia: 50

Punkty Życia: 1200 HP
Power Level: 2550

Statystyki Aktualne:
Siła: 70
Zręczność: 60
Wytrzymałość: 120
Energia: 50

Punkty Życia: 1200 HP
Power Level: 2550

Historia zmian MG:



Wróć do Spisu Treści.

______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1202
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Cor Aka.Al

on Wto Paź 09, 2018 10:44 pm
Umiejętności


Całkowita ilość Tokenów Nauki: 6
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 6

Aspekt wybrany na start: Aspekt Zręczności

Posiadane Aspekty:
Zręczności :

  • Brak umiejętności

Uniwersum:

  • Formowanie księżyca– Kula mocy. (1)

    • Poziom 1 – Za koszt 3 TKI możesz uformować specjalną kule mocy. Kula emituje fale Blutza, wymagane do dokonania transformacji w Oozaru. Kula ma punkty strukturalne równe 4E użytkownika.



  • Walka ogonem– Tajniki wzmacniania i posługiwania się ogonem w wirze walki, jakże niedoceniany ogon może stać się zabójczym narzędziem. (1)

    • Poziom 1 – Ogon jest na tyle wzmocniony, że możesz wykonywać nim cios ogonem. Wspomniany cios zadaje S/2 + Z/2 obrażeń, także możesz się uczyć technik opartych o użycie ogona.



  • Ki Feeling– Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki. (1)

    • Poziom 1 – Wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji.



  • Opór grawitacyjny– Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G. (1)

    • Poziom 1 – Ignoruj 10 G - Jako Saiyanin


Historia zmian MG:



Wróć do Spisu Treści.

______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1202
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Cor Aka.Al

on Wto Paź 09, 2018 10:44 pm
Techniki

  • 1 TKI - Wilczy Pikon: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 2S - Wojownik łączy ręce i rozwiera dłonie niczym paszcza wilka. Choć prześmiewczo zwą ją Pikon od nazwy swojego szczeniaka na której to się twórca inspirował, jak został pogryziony podczas zabawy. Żarty na bok, technika jest bolesna. (Otrzymana na start) – Karta Postaci
  • 0 TKI - Cios ogonem, obrażenia 0.5 Siła + 0.5 Zręczność -wymaga ogona, (Używane w Fazie Ataku). (Otrzymana na start - postać posiada ogon) – Karta Postaci


Wróć do Spisu Treści.

______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1202
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Cor Aka.Al

on Wto Paź 09, 2018 10:44 pm
Sprzęt

  • Znoszony Płaszcz Junkerów – ubranie z rozciągliwego i odkształcającego się materiału nieposiadające żadnych specjalnych właściwości - Karta Postaci
  • Odtwarzacz Muzyki - Karta Postaci
  • Ubrania - z rozciągliwego i odkształcającego się materiału. - Karta Postaci
  • Odznaka Junkerów - Karta Postaci


Ilość posiadanego Smoczego Oddechu: 300

Wpływy:

Wydatki:

  • Brak


Ilość posiadanego pożywienia: 84

Wpływy:

Wydatki:




Wróć do Spisu Treści.

______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1202
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Cor Aka.Al

on Czw Paź 11, 2018 8:31 pm
Przemiany

Poziom 1:

Forma zwykła - przemiana startowa
Rodzaj przemiany: Stała
Tokeny Startowe: Siła 2 / Zręczność 1 / Wytrzymałość 0 / Energia 1 / Ki 1
Cechy specjalne:

  • Zenkai: Za każdym razem, gdy PŻ = 0 rzuć monetą: Sukces = Dodaj 20TT i regeneruj 1PŻ. Nie możesz kontynuować walki niezależnie od wyniku.


Forma Oozaru:
Rodzaj przemiany: niestała, działa w obecności Power Ball
Tokeny bonusowe: +1 Siła, +1 Wytrzymałość (Tylko, jeśli wbity Oozaru będąc w formie zwykłej)
Bonus statystyk: Baza*1.5 Siła, Baza*1.5 Wytrzymałość (Baza - Za bazę pojmuje się formę zwykła Saiyajin)
Cechy specjalne:

  • Zenkai
  • Wielka małpa!: Wymaga umiejętności formowanie księżyca. Zaczynasz z umiejętnością cios ogonem[3] będąc w formie Oozaru. Dowolny cios zwykły, potężny lub ogonem zadają dodatkowe +0.5S Obrażeń. Odblokuj automatycznie technikę: Mouth Blast.
  • Receptory Blutza: Ogon Saiyajina posiada receptory wychwytujące fale Blutza. Utrata ogona cofa Oozaru do formy zwykłej.


Wróć do Spisu Treści.

______________________


Sponsored content

Re: Cor Aka.Al

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito