Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Techniki specjalne (tylko u NPC) Empty Techniki specjalne (tylko u NPC)

Sro Maj 30, 2012 3:18 pm
TELEPHATY
Techniki specjalne (tylko u NPC) 2m3js5u
Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
Wymagania: 40 energii, max -4 pkt treningowe, Ki-Feeling
Efekt: komunikacja koszt: -10 KI
U kogo się uczyć?: Guru(Saichoro), Kami-Sama, Kaio-Sama, Dai Kaio-sama, Elder Kaio-shin, Kaio-shin, Kame-senin i u innych NPC, którzy znają technikę.
Technika(atak) neutralna


KI FEELING
Techniki specjalne (tylko u NPC) 2qvwn15
I Stopień
Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin, oraz innych NPC.
Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.

II Stopień
Technika(atak) neutralna
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
Technika(atak) neutralna


KAIOKEN
Techniki specjalne (tylko u NPC) Amv0rb
Opis: Kaioken jest to technika podnosząca możliwości wojownika do niewyobrażalnego poziomu. Początkowe poziomy nie są tak silne jak końcowy efekt który może wynieść 20 krotność kaiokena.
Wymagania: 650 PL, max -150 pkt treningowych
Efekt: Można aktywować jeden poziom Kaiokena na turę. Jeżeli osiągnęło się już jakiś poziom, można od razu na niego wstąpić.

Kaioken
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  10 (10 dodajemy do każdego statu)
- 5 HP i KI / ture
Osobom z PL poniżej 5 000 pobiera 10% KI i 10% HP na turę.

Kaioken x2
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  20
- 8 HP i KI / turę
Osobom z PL poniżej 8 000 pobiera 15% KI i 20% HP na turę.

Kaioken x3
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  30
- 10 HP i KI / turę
Osobom z PL poniżej 10 000 pobiera 20% KI i 20% HP na turę.

Kaioken x4
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  40
- 20 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 10 000

Kaioken x5
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  50
- 25 HP i KI / turę

Kaioken x6
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  60
- 30 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 15 000 lub 12 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Kaioken x7
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  70
- 35 HP i KI / turę

Kaioken x8
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  80
- 40 HP i KI / turę

Kaioken x9
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  90
- 45 HP i KI / ture

Kaioken x10
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  100
- 50 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 20 000 lub 14 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Kaioken x11
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  110
- 55 HP i KI / ture

Kaioken x12
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  120
- 60 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 25 000 lub 15 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Kaioken x13
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  130
- 65 HP i KI / turę

Kaioken x14
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  140
- 70 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 30 000 lub 16 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Kaioken x15
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  150
- 75 HP i KI / turę

Kaioken x16
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  160
- 80 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 35 000 lub 18 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Kaioken x17
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  170
- 85 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 40 000 lub 20 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Kaioken x18
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  180
- 90 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 45 000 lub 22 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Kaioken x19
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  190
- 95 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 50 000 lub 25 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Kaioken x20
Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Energia  200
- 100 HP i KI / turę
Tylko dla PL co najmniej 60 000 lub 30 000(ale pobiera 2 x więcej KI i HP)

Uwaga!!!
Nie obliczamy nowego HP oraz KI
Technika(atak) neutralna


KAMEHAMEHA
Techniki specjalne (tylko u NPC) Tumblr_mojopl0B5E1rjhe3so1_400
Techniki specjalne (tylko u NPC) Tumblr_mojopl0B5E1rjhe3so2_400
Techniki specjalne (tylko u NPC) Tumblr_mojopl0B5E1rjhe3so3_400
Opis: Atak zostaje wykonany poprzez złączenie swoich dłoni przy ciele, a następnie stopniowe odchylanie ich do tyłu, kiedy to kula niebieskiej energii tworzy się pomiędzy dłońmi. W tym czasie postać wymawia słowa ka-me-ha-me-ha po sylabie, a przy ostatniej wychyla ręce naprzód, wyzwalając strugę energii prosto w przeciwnika. Uczymy się jej u mistrza czyli dosłownie u Genialnego Żółwia, który zapewne z was zedrze sporo zanim zgodzi się nauczyć tego ataku. Technikę tę można znacznie rozwinąć.

I stopień
Wymagania: 40 Energii, max -6 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 100% dmg
Użycie: co 3 tury.
II stopień
Wymagania: 100 Energii (dla ras z przemianami stałymi 300 energii), max -12 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 30%KI); koszt: 90% dmg
Użycie: co 3 tury.

III stopień
Wymagania: 200 Energii (dla ras z przemianami stałymi 600 energii), max -24 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 60%KI); koszt: 80% dmg
Użycie: co 4 tury.

FULL POWER KAMEHAMEHA
Techniki specjalne (tylko u NPC) Tumblr_miafq865ru1s56vouo1_500
Opis: Najsilniejsza forma techniki. Wojownik może użyć niemal całą swoją energię na ten atak.
Wymagania: 300 Energii (dla ras z przemianami stałymi 900 energii), max -30 pkt treningowe;
Efekt: KI = DMG (max 95%KI); koszt: 70% dmg
Użycie: co 5 tur.
Technika(atak) ofensywna


GENKI DAMA
Techniki specjalne (tylko u NPC) 2drwjf4
Opis: Jest to forma zbierania energii Ki ze wszystkiego co ją posiada i uformowanie z niej Kuli, jest to również najpotężniejsza technika jakiej uczy sam Kaio Sama. Użytkownik zbiera energię KI z własnego ciała, otoczenia, przyrody, jak i innych istot żywych aby stworzyć broń której nikt się nie oprze. Technika ta jednak jest bardzo czasochłonna i na tyle niebezpieczna, iż jest używana tylko w ostateczności. UWAGI; Genki Dama pochłania połowę Ki z każdego energetycznego ataku jaki poleci w użytkownika techniki. Natomiast druga połowa trafia w cel.
Wymagania:
1 Poziom = max -20pkt treningowych, 100 energii
Tworzenie 2 Tury
2 Poziom = max -30pkt treningowych, 150 energii
Tworzenie 3 Tury
3 Poziom = max -40pkt treningowych, 250 energii

Efekt:

1 Poziom Genki Damy
1 ki = 1 obrażenia [energia zbierana tylko z ciała użytkownika]

2 Poziom Genki Damy
1 ki = 1 obrażenia [energia może zostać zebrana również z planety na jakiej się aktualnie znajdujemy]

3 Poziom Genki Damy
1 ki = 1 obrażenia [energia z planty jak i od innych użytkowników]

Ile energii zbiera gracz na drugim poziomie Genki:

PLANETAILOŚĆ KI
Namek  4000 KI/turę  
Vegeta  3000 KI/turę  
Ziemia  6000 KI/turę  
Yardrat  3500 KI/turę  
  Planeta Kaishin     5000 KI/turę  
Zaświaty  5500 KI/turę  
Konack4500 KI/turę  
Technika(atak) ofensywna


MAFUBA
Techniki specjalne (tylko u NPC) Nvsikk
Opis: Technika polega na zamknięciu rywala w specjalnym pojemniku, przez co nie może nic zrobić przez jakiś czas.
Wymagania: 150 energii, max - 20pkt treningowych, Rasa: Człowiek, Nameczanin
Efekt: Blokuje rywala na 3 tury koszt: -900 KI + 30% szybkości przeciwnika, -200 HP (ponieważ ogólnie użycie tej techniki mogło człowieka zabić...)
Użycie: raz w walce; CD: 1 tura  -->WAŻNE: Nie można zadawać dmgu nikomu zamkniętemu w naczyniu.
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) paraliżująca




SHUNKANNIDO / INSTANT TRANSMISSION
Techniki specjalne (tylko u NPC) 2irkmdx
Opis: Technika polega na błyskawicznym przemieszczeniu się z jednego miejsca do innego.
Wymagania: 50 energii, -120 pkt treningowych, Ki-Feeling

Efekt:

•2 000 PL - przemieszczanie się w obrębie 1 obszaru(czyt. w obszarze pod
forum np. tylko w obrębie pozostałych miejsc na Ziemi) - 2x w tygodniu; koszt:
-500 KI za jedno użycie

•5 000 PL - przemieszczanie się w
obrębie planety - 2x w tygodniu; koszt:  -700KI(w obrębie planety), można zabrać
1 osobę, zabiera 400KI więcej.

•15 000 PL - przemieszczanie się
między najbliższymi planetami* - 2x w tygodniu; koszt:  -1000KI(międzyplanetarny
teleport), można zabrać 2 osoby, za jedną bierze o 500Ki więcej

•40 000 PL - przemieszczanie się co drugą najbliższą planetę* - 3x w
tygodniu; koszt:  -1300KI, można zabrać 2 osoby, za jedną bierze 500KI więcej.

•90 000 PL - 3x w tygodniu, przemieszczanie się po całym kosmosie; koszt:  -2000 KI można zabrać 4 osoby, za jedną bierze 600 KI więcej.

•110 000 PL - 4x w tygodniu, można dotrzeć w zaświaty,  1 osoba więcej do zabrania; -2000KI; -600 KI za pasażera


Układ planetarny:

Ziemia, Makyo Star, Namek, Vegeta, Kanassa, Yardrat, Konack, Metamoru

•poruszanie się co jedną planetę. Można z Ziemi na Makyo Star, z Vegety na Namek, ale nie można z Ziemi na Namek. Chodzi o to, że można poruszać się na sąsiednią planetę

•poruszanie się co drugą planetę. Można z Ziemi na Namek, z Vegety na Makyo Star, ale nie można z Ziemi na Vegetę

•wyobraźcie sobie, że jest taki układ planetarny. Ziemia pierwsza od słońca, Vegeta druga od słońca... itd. Także jak można poruszać się co jedną planetę to chodzi o planety bezpośrednio sąsiadujące, a jak co druga planeta to tak jakby zwiększyć ten zasięg sąsiadów.

Technika neutralna. Brak możliwości używania w walce.



Uwaga!!!
Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.


Kaishin:
>Przyboczny x2
>Kaio x5
>Kaioshin x10

Half-Saiyan:
>Mistic x10,5

Demon:
>Super Form x5
>Perfect form x10

Changeling:
>II forma x1,5
>III forma x3
>IV forma x6
>V forma x9

Bio-Android:
>
Imperfect x3
>Perfect x9
>Super Perfect x10,35 (ułamki po przemnożeniu zaokrąglamy)

Android:
>Super Android Form x3
>Super Android Form v2 x10,5 (ułamki po przemnożeniu zaokrąglamy)

Nameczanie:
>Fuzja 1 x5
>Fuzja 2 x10

Ludzie:
>Fuzja z demonem x10,5
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito