Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Techniki Androidów Empty Techniki Androidów

Sro Maj 30, 2012 3:14 pm
Do nauki samemu

HELL'S IMPACT/ROCKET PUNCH

Wygląd:
Opis: Androidy posiadający tą technikę mogą wystrzelić dłonie niczym małe odrzutowce i z dość dużą siłą, a co najważniejsze - z dystansu - powalić wroga.
Wymagania: 40 energii, -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,2*energia + szybkość; koszt: -115% dmg (było -330KI)
Użycie: co 2 tury, 2 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna


HELL'S STORM
Wygląd:
Opis: Technika nieco podobna do Hell's Flash gdyż również aby ją użyć android musi zdjąć swoją dłoń po czym atakuje przeciwnika serią pocisków niczym z karabinu maszynowego.
Wymagania: 45 energii, -8 pkt treningowych; max -4 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 10%KI); koszt: 112% dmg
Użycie: co 3 tury, 2 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna


Do nauki samemu bądź z trenerem:

HELL'S BEAM
Wygląd:
Opis: Podobny do zwykłego Beam, lecz ten promień charakterystyczny jest dla androidów. Różnica tkwi nie tylko w kolorze...
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 107% dmg
Użycie: co 3 tury,
Technika(atak) ofensywna


FLASH BOMBER
Wygląd:
Opis: Kaskada pocisków Ki wystrzeliwanych z otwartych dłoni, które sieją zniszczenie na dosyć rozległym terenie.
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych*; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, max 8x w walce
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.  
Technika(atak) ofensywna



Do nauki tylko z trenerem:

HELL'S FLASH
Wygląd:
Opis: Bardzo przydatna technika w walce, która szybko się toczy. W oka
mgnieniu można zdjąć dłonie i strzelać z nich jak z karabinów
maszynowych, naładowanymi energią KI.
Wymagania: 200 zręczności, 200 energii, max -30 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 15pkt
Efekt: DMG=KI (max 50%KI); koszt: - 115%dmg

Wersja Chibi:
Wymagania: 100 zręczności, 100 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -15pkt
Efekt: DMG=KI (max 20%KI); koszt: - 125%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna


SHOCKING DEATH BALL
Wygląd:
Opis: Najsilniejsza technika androidów. Użytkownik gromadzi przed sobą ciemną, ozdobioną wyładowaniami kulę energii po czym posyła ją w stronę oponenta zadając sporej ilości obrażenia.
Wymagania: Super Android Form V2, 750 energii, max -50 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: - 105%dmg

Wersja Chibi:
   
Wymagania: Super Android Form, 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -25pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 2x w walce (było 4x w walce)
Technika(atak) ofensywna


*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.

DODATKOWE MODERNIZACJE PO ODKRYCIU TAJNEJ BAZY ANDROIDÓW:

Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.

Android:
>Super Android Form x3
>Super Android Form v2 x10,5 (ułamki po przemnożeniu zaokrąglamy)
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito