Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1444
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Cor Aka.Al

on Wto Kwi 17, 2018 12:07 am
Jak skończę Uzupełniać KP, to dam znać.

1. Imię i nazwisko – Cor (od Corn [Kukurydza]) Aka. AL (Skrót od Astro Lord [Tak się nazywa siebie samego])

2. Rasa – Saiyanin z Salady

3. Wiek – Około 24

4. Wygląd –  Opis dość prosty i niezbyt złożony. Fikuśnie obcięta czarna broda, wystylizowane przycięte czarne włosy z zabarwionymi na błękit końcówkami. Cera biała co tu gadać. Oczy brązowe, wzrost ok metra osiemdziesiąt plus z hakiem, waga, cóż nie ważył się ostatnio. Ma krótko przycięty ogon, jego końcówka jest obcięta i wystylizowana tak by przypominała płomień, również końcówka ogona jest zabarwiona na biel i błękit w rezultacie przypomina faktyczny płomień. Dodatkowo nosi specjalną obrączkę na ogon zrobioną z wytrzymałego materiału przypominającego złoto, zaś na niej saladiańskie runy symbolizujące, odwagę i spryt. Swojego czasu nosił lekko zmodyfikowany pancerz wojowników z Salady (modyfikacja polegała na długich spodniach zamiast krótkich), lecz od czasu dołączenia do śmieciarzy nosi zielony kombinezon bez rękawów, pod nim specjalny podkoszulek i specjalne pod-rękawice wykonane z materiałów saladiańskiego pochodzenia (tych samych stosowanych przy pancerzach) oraz czarne buciory. Gdy wyrusza na dłuższa wycieczką zakłada specjalny, trochę podarty i połatany kurtkę-prochowiec śmieciarzy w kolorze bordowym. Resztę wyglądu stanowi rysunek w awatarze.

5. Charakter – Leniwy, zabawowy, pogodny. Tak o sobie samemu mówi. Jest bardzo cwaną i przebiegłą jednostką, która idzie na łatwiznę, jeżeli mu się to nie opłaca, lub uważa to za stratę czasu. Jak każdy Saladianin uwielbia walkę, dla samej walki, oczywiście pod warunkiem że nie jest dla niego ona bezsensowna czy będzie marnowaniem czasu, albo za dużym ryzykiem, zwykle wtedy wykręca się możliwymi sposobami, by uniknąć zbędnych problemów. Zawsze szuka nowych wyzwań, acz w granicach rozsądku, choć podobno tego mu brak, kwestia punktu widzenia wydaje mi się. Ceni sobie święty spokój, relaks i miłe towarzystwo, natomiast nie cierpi zawracania mu gitary. Jest osobą kapryśną  i często kieruje się swoimi zachciankami, choć i to jest okraszone pewną granicą. Można powiedzieć iż jest pogodny, towarzyski, wygadany, leniwy przy braku odpowiedniej motywacji, kapryśny, cwany/sprytny, wyrachowany, łasy na skarby wraz z artefaktami, kolekcjonuje interesujące go rzeczy, ceni sobie spokój oraz lubi sobie zjeść i wypić przy dobrej muzyce czy innej rozrywce. Jednak strzeż się gdyż,  zakłócanie jego "świętego spokoju", lub naruszenie jego kodeksu na który składają się też Saladiańskie zasady postępowania, może doprowadzić, że twoja głowa wyląduje w cudzej, bądź twojej własnej dupie.

6. Główna motywacja – JEDZENE, DRINKI, BOOTY! ..... I ŚWIĘTY SPOKÓJ! \( ' 3 ' )/

7. Historia: Historia postaci powinna zawierać najważniejsze wydarzenia z jej przeszłości. Im więcej ciekawostek tam zawrzesz, tym lepiej Mistrzowie Gry będą mogli przygotować się do prowadzonych Ci sesji. Do tego przyda Ci się na pewno Rys Fabularny planety, z której twoja postać pochodzi.

8. Tokeny Treningowe [TT]
Gracze podczas rozgrywki zdobywają dwa rodzaje tokenów, tokeny treningowe [do rozwijania atrybutów] oraz tokeny nauki [do rozwijania technik i umiejętności]. Tokeny Nauki są wpisywane przy kategorii umiejętności.

Całkowita ilość Tokenów Treningowych:
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania:

9. Statystyki: Na start dostajemy 300 pkt do rozdania w statystyki.
Ilość punktów zainwestowanych w daną statystykę ma znaczenie przy wyliczaniu Tokenów w walce. Poza tym każdy token ma swoje wyjątkowe właściwości, dlatego tak ważne jest rozsądne przydzielanie punktów atrybutów. W odpowiednim rozdaniu punktów pomogą ci Ogólne Zasady Mechaniki Walki.

Siła: Wpływa na ilość Tokenów Siły (TS). Definiuje między innymi, ile obrażeń zadasz zwykłym ciosem oraz technikami siłowymi.
Zręczność: Wpływa na ilość Tokenów Zręczności (TZ). Postać z większą ilością TZ rozpoczyna walkę. TZ pozwala na unik.
Wytrzymałość: Wpływa na ilość Tokenów Wytrzymałości (TW) oraz na ilość posiadanych punktów PŻ. Pozwala na blok.
Energia: Wpływa na ilość Tokenów Energii (TE). Definiuje między innymi, ile obrażeń zadasz technikami energetycznymi. Pozwala na aurę.
PL (Power Level z ang. Poziom Mocy): Jest to liczba będąca sumą punktów wydanych w cechy. Przedstawia ogólną siłę bojową postaci.

-PŻ: Obliczamy je mnożąc wytrzymałość x 10.
-PL: Obliczamy je wykonując następujący rachunek: Poziom mocy = (Siła + Zręczność) x 10 + (Wytrzymałość + Energia) x 8

Te same dane wpisz w swoim koncie na forum w odpowiednich miejscach. Jeśli masz z tym problem, zwróć się do moderatorów forum.

10. Techniki

Każdy gracz może wybrać jedną z tych technik jako technikę startową postaci:


1 TKI - Kąsacz: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, precyzyjny - Wojownik łączy palce i unosi ku górze by zacząć żądlić wykonując proste pchnięcia. Niepozorna, acz bezpieczna w przypadku ryzyka odbicia.
1 TKI - Wir: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, masowa - Wojownik obraca się wokół własnej osi z wyprostowanymi rękoma na boki i tworząc małe tornado ki. Wywołuje niewielkie spustoszenia, ale wyrządzone szkody obejmują wszystkich, przyjaciół i wrogów.
1 TKI - Młot: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, potężny - Wojownik łączy ręce w formę młota i zamachem wykonuje potężne uderzenie na przeciwnika. Ta niepozorna technika kumuluje ki z uderzenia w jednym punkcie przez co z łatwością ignoruje bloki, a nawet bariery.
1 TKI - Kiai Go!: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, kontrolowany - Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.
1 TKI - Wilczy Pikon: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 2S - Wojownik łączy ręce i rozwiera dłonie niczym paszcza wilka. Choć prześmiewczo zwą ją Pikon od nazwy swojego szczeniaka na której to się twórca inspirował, jak został pogryziony podczas zabawy. Żarty na bok, technika jest bolesna.

Każdą zdobytą nową technikę należy wpisać w tym polu Karty Postaci.

11. Przemiany

Każdą osiągniętą nową transformację należy wpisać w tym polu Karty Postaci.

12. Umiejętności

Na start każdy gracz ma odblokowany jeden wybrany aspekt umiejetności. Zakup każdego kolejnego to wydatek 10TN. Z tego aspektu startowego można odblokować umiejętności inwestując swoje TN zdobywane w czasie gry.

Tutaj należy zapisywać umiejętności, jakie posiada postać wraz z ilością zainwestowanych w nią Tokenów Nauki.

Całkowita ilość Tokenów Nauki:
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania:

13. Przedmioty

Ilość Smoczego Oddechu: na start każdy otrzymuje 300
Ilość pożywienia: na start każdy otrzymuje 100

Tutaj należy wpisać posiadane przedmioty i stale aktualizować ich ilość.

14. Ważne informacje

Tutaj wpisuj inne ważne informacje powstałe w wyniku toczonej fabuły.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito