Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Atarashii Ame
Liczba postów : 195
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : android ma duszę?

Identification Number
Punkty Życia:
600/600  (600/600)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dbng.forumpl.net/t1654-zasady-specjalne-androidy-wip

Ame rzuca wyzwanie |namecznin| VS. odważny śmiałek

on Nie Kwi 15, 2018 3:05 pm
Ponieważ androidy jeszcze nie mają wszystkiego chciałabym spróbować innej rasy z czystej ciekawości i zobaczyć jak się walczy.
Pomyślałam, że zrobię nameczanina. Chętnie posparinguję z kimś (najlepiej osobą newbie jak ja, która tak samo jest zielona z nową mechaniką).
Bazując na innych walkach proponuję:
*Transformacje według własnego uznania, która ma dopisek "można użyć na start"
*800 TT do rozdania
*60 TN do rozdania
*do Poziom 3 transformacji

*Max 6 technik, ale max 4 rasowe.
*Brak przedmiotów
*Reszta według zasad obecnej mechaniki, transformacji i umiejętności.


Mój nameczanin Poziom 3 (wojownik mistrz) do sparingu:
Siła2501000
Zręczność150600
Wytrzymałość200600
Energia200500
HP20006000

Rewitalizacja: Koszt 4 TKI, Zregeneruj utraconą kończynę oraz +Wytrzymałość Punkty Życia w czasie walki. Automatycznie odzyskujesz jedną utraconą kończynę po walce.


Tokeny Startowe:
Siła 2 / Zręczność 4 / Wytrzymałość 2 / Energia 1 / Ki 3

Techniki:
2 TKI - Growth Attack N. - Fizyczna(Zwykła), Obrażenia 2.5S
6 TKI - Kyodaika N. - Fizyczna(Wspomagacz), dodaj bonus +1 Token Siły, Wytrzymałości i Energii oraz obrażenia +0.5E i +0.5S wszelkich ataków do końca walki. Zlikwiduj wszystkie posiadane Tokeny zręczności i nie możesz ich zwiększać do końca walki. Nie możesz używać także wszelkich form niwelacji. - Znana potocznie syndromem giganta, technika pozwala osiągnąć niebotyczne rozmiary w celu wzmocnienia ciała kosztem mobilności.
2+X TKI - Sai Sei - Energetyczna(regeneracja): powolna, Regeneruj: 0.5XE+0.5XW na siebie - Zdolność regeneracji obrażeń w czasie walki, nie jest tak skuteczna, jak odnawianie kończyn, ale pozwala na dłuższe egzystowanie w walce, gdy rany z pomocą ki się zaklepują.
1 TKI - Kąsacz: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, precyzyjny - Wojownik łączy palce i unosi ku górze by zacząć żądlić wykonując proste pchnięcia. Niepozorna, acz bezpieczna w przypadku ryzyka odbicia.
3 TKI - Eye beam - Energetyczna(paraliżująca), obrażenia: pominięcie fazy obrony - Ki wypełnia gałki oczne by następnie wystrzelić w obserwowanego przeciwnika parą cienkich i silnie naelektryzowanych promieni. Trafienie powoduje krótkotrwały paraliż mięśni oraz systemu nerwowego, a to otwiera okienko dla zadania ciosu.
2 TKI - Renzoku Energy Dan - Energetyczna(Pocisk), Obrażenia: 1,5E - Seria szaleńczo wystrzelonych kul energii, które rozpraszają się po sporym obszarze z nadzieją, że zetkną się z celem. Niestabilność ki i szybkość podejmowania decyzji przy kolejnym generowaniu pocisków sprawiają, że pole zniszczeń jest bardzo ograniczone.

Aspekty:

Aspekt siły:
Atletyka – umiejętność, dzięki której postać doskonale zna swoje ciało i wie na co może sobie pozwolić w związku z aktywnością fizyczną.

- Poziom 1 i 2 – Postać na każdym poziomie ma o 10% mniej zapotrzebowania na żywność. Maksymalna kumulacja to 20%
- Poziom 3 – Postać otrzymuje akcję zaawansowaną cios dodatkowy - (Koszt 1TS i 1TZ)(Obrażenia Siła). Akcję można wykonać tylko w fazie ataku, a także posiada ona cechę Combo.
- Poziom 4 – Cios dodatkowy otrzymuje zadaje teraz dodatkowe obrażenia od zręczności (0,5*Z)
- Poziom 5 – Cios dodatkowy otrzymuje cechę gwarantowany.
-30 TN

Aspekt wytrzymałości:
Wrestling

Poziom 1 – Odblokowanie akcji podstawowej : Cios pozorny - (Faza ataku) - 0 obrażeń.
Poziom 2 – Ulepszenie ciosu pozornego. Można go wykorzystywać w fazie obrony.
Poziom 3 – Odblokowanie akcji zaawansowanej :
Chwyt - (Koszt: 1 token siły i 1 token wytrzymałości)(Używanie: Faza Obrony): Redukuje obrażenia ciosu fizycznego lub techniki o 50%. Możliwe do wykonania dwie akcje, z czego wybrać można jedną. Rzut: 0,5S OBR lub Pochwycenie: Unieruchom przeciwnika i siebie na następną turę.
-20TN



Taniec
Poziom 1 – Gdy tokeny wytrzymałości postaci osiągną zero to raz na walkę może zregenerować swoje HP w wysokości 0,5*Wytrzymałość.
Poziom 2 – Gdy tokeny wytrzymałości postaci osiągną zero to raz na walkę może zregenerować swoje HP w wysokości Wytrzymałości.
Poziom 3 – Gdy HP postaci spadnie do zera, to może ona zregenerować 1 HP i kontynuować walkę.
-10TN

avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1269
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Ame rzuca wyzwanie |namecznin| VS. odważny śmiałek

on Wto Kwi 17, 2018 2:25 pm
Half saiyanin | Aura Bitewna (poziom 3)

Siła200700
Zręczność250875
Wytrzymałość150525
Energia200700
HP20005250
Uniwersalność: Za każde zwycięstwo w walce dodaj 1 Token Nauki. Ten Token Nauki wlicza się do maksymalnego pułapu na miesiąc.
Kontrola Uczuć: Sprzeczne uczucia przy wybuchu Ki zostały stłumione i jedna nie góruje nad drugą. Niestabilność jest lżejsza, niż w przypadku czystego gniewu. Zamień Gniew na Kontrola Uczuć, jeśli masz równe lub więcej niż 6 TKI, musisz w danej turze użyć techniki, jeśli tego nie zrobisz, odejmujesz -W regeneracji PŻ z startem następnej tury. (Otrzymujesz W obrażeń)
Tokeny: przewaga statystyk + |0 1 0 1| oraz aspekt latanie + |1 1 0 0|
Siła 2 / Zręczność 1 / Wytrzymałość 1 / Energia 2 / Ki 2 = |3 3 1 3 2|
Techniki:

1 TKI - Wilczy Pikon: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 2S - Wojownik łączy ręce i rozwiera dłonie niczym paszcza wilka. Choć prześmiewczo zwą ją Pikon od nazwy swojego szczeniaka na której to się twórca inspirował, jak został pogryziony podczas zabawy. Żarty na bok, technika jest bolesna.
2 TKI - Kiaiho ho - Fizyczna(ochronna), niwelacja ciosów zwykłych, obrażenia: 0.5E - Podobny wariant Kiaiho z tym samym celem działania. Jednakże wiatr wypełniony jest drobinami ki, a te tną niemiłosiernie pchniętego przeciwnika.
1 TKI - Tarcza Ki - Energetyczna(ochronna), Redukcja: 0.5W+0.5E - Prosta tarcza ochronna generowana w ułamku sekundy z celem przyjęcia ataków fizycznych bądź energetycznych. Równie szybko się pojawia, co zanika, a więc trzeba mieć odpowiednie wyczucie czasu.
2 TKI - Renzoku Energy Dan - Energetyczna(Pocisk), Obrażenia: 1,5E - Seria szaleńczo wystrzelonych kul energii, które rozpraszają się po sporym obszarze z nadzieją, że zetkną się z celem. Niestabilność ki i szybkość podejmowania decyzji przy kolejnym generowaniu pocisków sprawiają, że pole zniszczeń jest bardzo ograniczone.
3 TKI - Roga Fufu Ken - Fizyczna(Szybka), Obrażenia: 1.5S + Z - Bardzo zaawansowana i niezwykle mocna technika. Użytkownik przemienia się w wilka o niewiarygodnej sile i zwinności. Zadaje bardzo dużo obrażeń gryząc i szarpiąc pazurami przeciwnika.
4 TKI - Bankoku Bikkuri - Energetyczna(Osłabiająca), Obrażenia: 1 Token Zręczności, 1 Token Energii - Ki zostaje przekształcona w serie wyładowań energetycznych które otaczają cel rażąc mocą dwudziestu tysięcy woltów. Ładunek nie jest śmiertelny, a kalkulacje co do mocy tej techniki pozostawiają wiele do życzenia, ale skutecznie odcina przepływ ki oraz niszczy nerwy celu.

Aspekty:

Aspekt wiedzy:

Uciekinier (-4-2-4=-10)

Poziom 3 – Odblokowujesz akcję zaawansowaną „Odwrót”(Koszt 1TZ + 1TW) - niwelacja fizyczny cios/technika, zregeneruj PŻ = Wytrzymałość, możesz zadeklarować ucieczkę z tą akcją. Andrody mają 100 % szans na ucieczkę. 
Aspekt energii:(-10)
Transmisja Ki(4-2-4=-10)
Poziom 1 – Wzmocnienie dowolnego fizycznego ciosu/techniki, dodaj +0,5E do OBR za koszt dodatkowy 1TE.
Poziom 2 – Wzmocnienie dowolnego fizycznego ciosu/techniki, dodaj +1Z do OBR za koszt dodatkowy 1TE.
Poziom 3 – Odblokowanie akcji zaawansowanej: Transmisja - (Koszt: 1 token zręczności i 1 token energii)(Faza Obrony): Niweluje każdy cios/technika.

Latanie(-4-2-4-8-12=-30)
Poziom 3 – Ignorowanie kar fabularnych za przebywanie w przestworzach, ale nie kar za pogodę, warunki atmosferyczne i grawitacje.
Poziom 4 – Ignorowanie kar fabularnych za pogodę.
Poziom 5 – Postać otrzymuje 1 Token Siły i 1 Token Zręczności na start walki.

OoC:
Technicznie bez opisu, Przewaga szybkości, Twoje Tokeny Ame po uwzględnieniu stat:  
 2 4 2 1 3  + |1 0 0 0| = |3 4 2 1 3|

FO:
-
FA:
cios potężny = S + Z = 1575 | -1TS, +1TKI
Tokeny: |3 3 1 3 2| + |-1 0 0 0 +1| = |2 3 1 3 3|


Ostatnio zmieniony przez Deneb Algedi dnia Pią Kwi 20, 2018 10:29 pm, w całości zmieniany 1 raz (Reason for editing : dodanie ataku, bo szybkość (deal with it))
avatar
Atarashii Ame
Liczba postów : 195
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : android ma duszę?

Identification Number
Punkty Życia:
600/600  (600/600)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dbng.forumpl.net/t1654-zasady-specjalne-androidy-wip

Re: Ame rzuca wyzwanie |namecznin| VS. odważny śmiałek

on Nie Kwi 22, 2018 10:59 am
OOC:
Obrona: Unik ciosu potężnego -1TZ, +1TKI
Atak: Cios zwykły 1000dmg
Tokeny:Siła 3 / Zręczność 4-1=3 / Wytrzymałość 2 / Energia 1 / Ki 3+1=4
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1269
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Ame rzuca wyzwanie |namecznin| VS. odważny śmiałek

on Nie Kwi 22, 2018 7:56 pm
OoC:
FO:
Unik: koszt 1TZ, niweluje obrażenia(Nie dosięgają celu), ciosy lub techniki zwykłe fizyczne (Używane w Fazie Obrony) |+1TKI
FA:
Wilczy Pikon -1TKI, DMG = 2S = 1400 DMG
Tokeny: |2 3 1 3 3| +|0 -1 0 0 +1| = |2 2 1 3 4|



Edit by Asteria:

Nie możesz wykonać po uniku Aury, gdyż następuje wtedy desynchronizacja KI. Aby wykonać Aurę musiałbyś zrobić ją po ciosie podstawowym, tudzież akcji, która wykorzystuje token Energii. Więcej informacji na ten temat jest w Punkcie 3. Fazy Walki, podpunkt 3 Faza Ataku.  Tak więc Riki popraw.


Ostatnio zmieniony przez Rikimaru dnia Nie Kwi 22, 2018 10:10 pm, w całości zmieniany 1 raz (Reason for editing : korekta odnośnie info od Raza)
Sponsored content

Re: Ame rzuca wyzwanie |namecznin| VS. odważny śmiałek

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito