Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Vvien
Liczba postów : 1056
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
760/760  (760/760)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Zasady specjalne - Androidy [WIP]

on Sob Kwi 14, 2018 10:44 pm
Tysiąc lat postępu to dość by po ziemskim padole zaczęła kroczyć wysoce zaawansowana sztuczna inteligencja i to na porządku dziennym. Androidy skonstruowane przez ziemskich Panów potrafią niejednokrotnie zadziwić zdolnościami, a ich role są zawsze doprecyzowane na ostatnią śrubkę...A więc? Jakiej klasy jest twój Android?

Klasa androida:

  • Bojowy: cel konstrukcji, czysto militarny - tokeny startowe: 1/1/1/0/0
    To androidy przystosowane do celów wojskowych, ich struktura ma system przeciążeń dla wzrostu siły, są piekielnie szybkie, a szkielet został dodatkowo wzmocniony
  • Cywilny: cel konstrukcji, personalno-społeczny - 0/1/1/1/0
    To androidy przystosowane do celów cywilnych, ich struktura ma awaryjne zasilanie, szybko podejmują decyzje, a szkielet wytrzymuje napór regularnych prac.


Androidy mogą przyswajać nowe dane, ale nie mają naturalnych zdolności do rozwoju ciała bez zewnętrznej ingerencji. Większość świadomych jednostek posiada specjalny program samodoskonalający. To sprawia, że doświadczenie życiowe sztucznej jednostki przekłada się na rozwój elementów charakterystycznych dla istot organicznych, jak: Siła, Zręczność, Wytrzymałość i Energia. Niestety by nauczyć się nowej techniki wymagane jest wstawienie odpowiedniej modernizacji, bądź wgranie chipa z dogodnym programem. Pracę nad programem samodoskonalającym są skrywane w sekrecie tak dobrze, jak sam Smoczy Oddech Changelingów. Póki prace trwają, trzeba udoskonalać androida ręcznie... a więc? Do dzieła!

Części dzielimy na cztery segmenty, każdy segment zwiększa potencjał tokenów danej statystyki. Maksymalna jakość produktu dla Androida jest definiowana przez ich wersje. Im wyższy poziom transformacji, tym bardziej zaawansowane i bardziej obciążające struktury można zmodyfikować.

Struktura:
Włókna mięśniowe - odpowiadają za tokeny siły.

  • Ranga 1: Bonus +0 Token siły - Podstawowe włókna mięśniowe wykonane ze miksu stali ziemskiej i elastycznych polimerów.
  • Ranga 2: Bonus +1 Token siły - Włókna mięśniowe zrekonstruowane na poziomie nanitowym, ze miksu ziemskiego tytanium i elastycznych polimerów.
  • Ranga 3: Bonus +2 Token siły - Molekularne włókna mięśniowe adaptujące ruch, masę i siłę. Miks ziemskiego tytanium z płynną formą eksperymentalnych, ziemskich metali.
  • Ranga 4: Bonus +3 Token siły - Włókna mięśniowe między wymiarowe, nieznana ziemianom technologia obcych, opracowana na Helisticonie.

Czujniki i systemy motoryczne - odpowiadają za tokeny zręczności.

  • Ranga 1: Bonus +0 Token zręczności - Podstawowe czujniki optyczne, zbliżone działaniem do ludzkiego oka.
  • Ranga 2: Bonus +1 Token zręczności - Czujnik laserowy, poprzez odbijanie wiązek obraz jest czytelniejszy i wyrazisty. Reakcja wzrasta.
  • Ranga 3: Bonus +2 Tokeny zręczności - Czujnik molekularny, potrafiący wyczytać nawet najszybsze ruchy, analizuje przepływ i ładunki atomów, a na ich bazie generuje obraz.
  • Ranga 4: Bonus +3 Tokeny zręczności - Czujnik między wymiarowy, nieznana ziemianom technologia obcych, opracowana na Helisticonie.

Baza szkieletowa - odpowiadają za tokeny wytrzymałości.

  • Ranga 1: Bonus +0 Token wytrzymałości - Podstawowy szkielet z różnorodnych stopów ziemskiej stali wzmacniany pneumatyką.
  • Ranga 2: Bonus +1 Token wytrzymałości - Wzmocniony szkielet o ziemskie tytanium, pneumatyka pozostała niezmienna.
  • Ranga 3: Bonus +2 Token wytrzymalości - Molekularny szkielet o ogromnej wytrzymałości i oporze ciążenia, przypomina ludzki szkielet i jest bez pneumatyki.
  • Ranga 4: Bonus +3 Token wytrzymałości - Między wymiarowy szkielet, nieznana ziemianom technologia obcych, opracowana na Helisticonie.

Transformator KI - odpowiadający za tokeny energii.

  • Ranga 1: Bonus +0 Token energii - Podstawowy transformator, pozwala na swobodny przepływ ki z rdzenia.
  • Ranga 2: Bonus +1 Token energii - Fotonowy transformator, przepływ ki jest skuteczniejszy i są mniejsze straty ki z rdzenia.
  • Ranga 3: Bonus +2 Token energii - Molekularny przekaźnik, pozwala na poziomie subatomowym przepływać energii przez całe ciało, a nie przewody.
  • Ranga 4: Bonus +3 Token energii - Między wymiarowy przekaźnik, nieznana ziemianom technologia obcych, opracowana na Helisticonie.


*Zasilanie:


  • Ranga X: Rdzeń ki: Niezmienny, +1TKI co turę, pomijając pierwszą turę walki. Każdy android ma rdzeń ki na start.

Chipy:
Androidy z braku zdolności do przyswajania niektórych informacji samodzielnie, potrzebują odpowiedniego programu do przekształcania ki w nową formę użytkową. Chipy obejmują rozwój umiejętności, jak i naukę nowych technik. Należy pamiętać, jeśli jednostka nie jest poddawana ciągłym czynnościom, system może nie przyjąć nowych informacji. Dlatego wgranie chipa jedynie zakorzeni informacje, ich pełne odblokowanie będzie możliwe z wydaniem odpowiedniej ilości tokenów nauki(TN).

Listę technik możliwych do wgrania znajdziecie tutaj:
W budowie, lista technik już niedługo!
>klik<

Modernizacje:
Niezależnie od podstawowych elementów struktur, androidom można wprowadzić nowe modernizacje. Są to niezależne bronie, pancerze bądź funkcje w jeden lub inny sposób zmieniające funkcjonalność egzystowania. Większość modernizacji wprowadza możliwość używania konkretnych rodzajów technik, inne zaś zastępują akcje podstawowe na efekty o nowych właściwościach działania(Nie można mieć więcej niż jedną modernizacje zastępującą tą samą akcje). Zdarzają się również modernizacje, które mają przypisaną konkretną wartość Tokenów Baterii (TB). To oznacza, że za każdym użyciem w walce token baterii zmniejsza się o 1 i jeśli będzie 0 tokenów baterii, nie będzie można użyć ponownie akcji, aż do skończenia walki.

Przykład zamiany:

Android do dostępnych slotów modernizacji wprowadza 'Ki Absorber'. Jest to modernizacja zastępując blok, a więc za każdym razem, kiedy Android będzie deklarować blok za 1 token wytrzymałości, będzie patrzył na efekt Ki Absorbera, a nie bloku.

UWAGA: nie otrzymuje się modernizacji na start.
1) Modyfikujące cios potężny:

  • Vit absorber: potężny, osłabiający, obrażenia S i regeneracja S. Rzuć monetą, jeśli sukces to nadaj status osłabiony przeciwnikowi - Modyfikator palców dłoni pozwalający na rozdzieranie organicznej materii celu, wchłanianie owej materii, a następnie na jej bazie dokonać rekonstrukcji polimerów w ciele.

2) Modyfikujące unik:

  • Kula morfująca: Traktuj jako unik, transformuj się w kule o wysokości 1/4 własnego ciała, nie otrzymujesz TKI za zużycie Tokena Zręczności i zamiast tego po uniku automatycznie następuje cios zwykły z cechą combo, obrażenia: 0,5 Zręczność - Ciało Androida zostało zmodyfikowane o wzmocniony kręgosłup i mniejszą ilość elementów w okolicach brzucha by w razie zagrożenia mógł zamienić się w formę kuli. Jego szybkość wzrasta dwukrotnie i z łatwością może unikać fizyczne cios przeciwnika. System wymusza konieczność przeprowadzenia kontrataku i powrót do dawnej formy po paru sekundach co jest zagadką samą w sobie, czemu takie zabezpieczenie zostało wprowadzone.

3) Modyfikujące blok:

  • Ki absorber: Redukcja 100 %, tylko ki blasty i techniki energetyczne. Dodaj bonus +1TKI za użycie - Modyfikator dłoni, po otwartej stronie zostanie umieszczona błękitna sfera o właściwościach ki degradacyjnych. Może przyjąć ogromne źródło energii ki ze strony przeciwnika i tym samym zasilić ciało o nowe pokłady ki.
  • Bariera androidów: Redukcja 3*Energia, wszystkie ataki wymierzone w androida - Specjalna bariera aktywowana na życzenie androida w dowolnym momencie i w formie sfery wokół użytkownika. Stały dopływ mocy ze rdzenia ki umożliwia utrzymanie bariery przez dłuższy okres czasu, niżeli ułamki sekund.
  • Żelazne ciało: Rozpoczynasz walkę z pancerzem równym 10 % maksymalnej puli punktów życia. Zamiast bloku wykonujesz akcje odnowa o następującym efekcie: Zregeneruj pancerz do startowej puli - Modyfikator skóry pozwalający pokryć ciało dodatkową warstwą pancerza, a z pomocą nanitów naprawiać go w trakcie walki. Niestety pancerz uniemożliwia odpowiednie ułożenie ciała do bloku.

4) Modyfikujące aurę:

  • Łamacz limitów: Zamień Aurę na akcje Przeciążenie. Nie zamieniasz Tokenów Energii na Tokeny statystyk lub Ki, zamiast tego za Przeciążenie dostajesz zawsze 3 TKI. Jeśli masz więcej lub równe 6 TKI na początku tury, otrzymujesz ujemną regeneracje Energia - Urządzenie zaburzające wzmacnianie komponentów poprzez pokłady Ki. Zamiast tego cała energia zostaje przekonwertowana w wbudowanym łamaczu limitów i zostaje wyzwala w postaci czystej Ki. Niestety jest wysokie ryzyko przeciążenia nadmiarem mocy, co może doprowadzić do uszkodzeń elektroniki.
  • Implozja Ki: Zamień Aurę na akcje Implozja Ki. Obrażenia Energia z cechą combo - Moduł implozji wymusza podzespoły do erupcji ki poza cielesny pancerz na zakres paru metrów od źródła, a następnie zapada się w formie implozji na dowolnym pojedynczym celu, który to znalazł się w zasięgu erupcji. Niestety tym samym Android nie jest w stanie zwiększać mocy, czy możliwości ciała kosztem własnej energii.

5) Modyfikujące funkcjonalność:

  • Ki sensorium: Posiadasz stale umiejętność: wyczuwanie ki[3] oraz dodaj nową akcje podstawową z cechą natychmiastowy oraz masowy o nazwie 'Skan'. Za każdym razem, gdy użyjesz skanu rzuć monetą: jeśli sukces to nadaj przeciwnikowi status "Widzę cię!"(Faza obrony i faza ataku). Widzę Cię!: Ignoruj cechę gwarantowany ataków i statusów ze strony przeciwnika.
  • Modulator energetyczny: Zasilany 1 TB - nadaj cechę natychmiastowy dla dowolnej techniki nieposiadającej cechę powolny za koszt 1 Token Baterii. Zmniejsz obrażenia tej techniki o Energia - Prosty moduł umożliwiający szybki skok napięcia między rdzeniem, a generowaną do walki KI. Dzięki czemu technika zostaje znacznie szybciej wykonana kosztem jedynie większych strat w mocy.
  • Kompaktowa wyrzutnia bomb: Zasilany 1 TB - użyj bomby z cechą natychmiastowy w dowolnej fazie walki za 1 Token Baterii. - Ukryta w ciele wyrzutnia bomb na specjalne okazje, kiedy trzeba szybko zrobić zamieszanie.
  • Akcelerator kinetyczny: Zasilany 2 TB - nadaj cechę potężny dla dowolnego ciosu zwykłego(i ich wariantów) oraz techniki fizycznej(zwykła, szybka) za 1 Token baterii. - Ciężkie rękawice i obuwie z mnóstwem pneumatycznej elektroniki która zezwala na wspomaganie mocy kinetycznej w uderzeniach. Masyw uderzeń akceleratora kinetycznego przebije się przez każdy blok, barierę, czy mur sąsiada.

6) Modyfikujące uzbrojenie:
W budowie, będą tu wszystkie moduły dające zdolność używania technik jak: Rocket punch, czy hell's beam.

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito