Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down

Co o tym myślisz?

2 - 100%
0 - 0%
 
Wszystkich Głosów: 2
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1269
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Organizacja tematów.

on Nie Kwi 08, 2018 11:25 pm
Tak sobie czytając i klikając można trochę kręćka dostać, bo rzeczy doszło co jak co, ale sporo.
http://dbng.forumpl.net/f87-umiejetnosci
Aspekty. Trochę szkoda, że jednak nie są w jednym temacie i pod spisem treści jak np. w
http://dbng.forumpl.net/t1572-mechanika-zasady-ogolne
wtedy można szybko przejść do góry w obrębie tematu. Sądzę że tak by było wygodniej dla każdego niż mieć otwarte 10 zakładek i między nimi się ciągle przeklikiwać.
Czyli każdy aspekt/grupa umiejętności osobny post, a pierwszy post w temacie to spis treści.
Wtedy też umiejętności mogą jako jeden temat znaleźć się pod np. mechaniką:
http://dbng.forumpl.net/f89-zasady-ogolne  
Jeżeli ktoś całkiem nowy przyjdzie i zacznie to przeglądać przerazi się ilością jak np. na cytadeli itp.

Ewentualnie zostawienie tych tematów i zrobienie dodatkowego tematu w stylu: Umiejętności podsumowanie, gdzie w osobnych postach byłyby wszystkie.
Podobnie wtedy można zrobić np. z transformacjami. Temat podsumowanie, gdzie każda rasa osobno w poście by miała, a pierwszy post to spis treści jak w mechanice - zasady ogólne.
Dla nowych graczy byłoby to kompedium w jednym i mogłby sobie sprawnie porównać rasy niż klikać pomiędzy tematami, zakładkami itd.

Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to o to:

* Aspekt uniwersum
* Aspekt aspektowy

Wszystko w jednym miejscu, wszystko od razu widoczne i nie traci się czasu na szukanie i klikanie.


Ostatnio zmieniony przez Deneb Algedi dnia Nie Kwi 08, 2018 11:31 pm, w całości zmieniany 2 razy
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1269
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Organizacja tematów.

on Nie Kwi 08, 2018 11:28 pm

Powrót do góry



@NPC napisał:Aspekt uniwersum:

Pula umiejętności pasywnych, niezależnych od innych aspektów i nie wymagająca wydatku TN. Umiejętności aspektu uniwersum są uniwersalne i otrzymuje się tylko wyłącznie za przekraczanie kolejnych barier mocy (mierzonych przez PL)

    Opór grawitacyjny - Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G.

    1. Odblokowane na start - Ignoruj 0G
    2. Odblokowane na 10k PL - Ignoruj 20G
    3. Odblokowane na 20k PL - Ignoruj 40G
    4. Odblokowane na 30k PL - Ignoruj 60G
    5. Odblokowane na 40k PL - Za każde 10k PL postaci ignoruj 20G

    Ki Feeling - Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki.

    1. Odblokowane na start - wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji
    2. Odblokowane na 20k PL - wykrywanie ki na długim dystansie (planeta), bez identyfikacji. Skuteczna walka z przeciwnikami do 40k PL
    3. Odblokowane na 40k PL - wykrywanie ki na długim dystansie (planeta), zdolność identyfikacji. Skuteczna walka z przeciwnikami do 80k PL
    4. Odblokowane na 60k PL - wykrywanie ki w zakresie uniwersum, zdolność identyfikacji, Skuteczna walka z przeciwnikami do 120k PL
    5. Odblokowane na 80k PL - wykrywanie ki w zakresie uniwersum, zdolność identyfikacji, Skuteczna walka z przeciwnikami o nieograniczonej ilości PL

    Tworzenie smoczych kul (tylko Nameczanin kapłan)

    1. Odblokowanie na start Kapłan II stopnia - Umiesz tworzyć własne smocze kule, są one wadliwe przy wypowiadaniu życzeń. Rzuć dwukrotnie monetą, jeśli choć raz wypadnie porażka, poproś MG o fabularny rzut kością na tabele efektów ubocznych zastosowania smoczych kul i pozwól mu wprowadzić efekt w fabułę. Efekt smoka obejmuje rodzimą planetę
    2. Odblokowanie po spełnieniu pierwszego życzenia - Ulepsz smocze kule: rzuć jednorazowo monetą w celu określenia porażki, zamiast poprzednio dwukrotnie.
    3. Odblokowanie po spełnieniu trzech życzeń - Ulepsz smocze kule: smok jest w stanie spełnić dwa życzenia zamiast jednego
    4. Odblokowanie po spełnieniu pięciu życzeń - Ulepsz smocze kule: efekt smoka obejmuje inne planety galaktyki
    5. Odblokowanie po spełnieniu dziesięciu życzeń - Zamiast dwa pomniejsze życzenia, możesz wykonać jedno życzenie o potężnej mocy, ale w następstwie unicestwiasz smoka. Obyś nie musiał tego czynić, ostateczne życzenie gwarantuje efekt uboczny zastosowania smoczych kul. Rzuć kością na tabelę "Koniec" i pozwól MG wprowadzić efekt w fabułę.

    Formowanie księżyca - Kula mocy

    1. Odblokowanie na start rasy saiyanin - Za koszt 3 TKI możesz uformować specjalną kule mocy. Kula emituje fale Blutza, wymagane do dokonania transformacji w Oozaru. Kula ma punkty strukturalne równe 4E użytkownika.
    2. Odblokowanie po czterech zwycięskich walkach tej formy i 20k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *4(S,W) i *2E, Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 11 PŻ za 1 Wytrzymalości
    3. Odblokowanie po ośmiu zwycięskich walkach tej formy i 40k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *6(S,W) i *4E, Kula ma punkty strukturalne równe 6E użytkownika. Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 12 PŻ za 1 wytrzymałości
    4. Odblokowanie po dwunastu zwycięskich walkach tej formy i 80k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *9(S,W) i 8E, Kula ma punkty strulturalne równe 8E użytkownika. Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 13 PŻ za 1 wytrzymałości
    5. Odblokowanie po szesnastu zwycięskich walkach tej formy i 160k PL - Ulepsz kule mocy, zamiast formy Oozaru, możesz alternatywnie zamienić się w Golden Oozaru bez znajomości SSJ1,SSJ2 i SSJ3. Ulepsz punkty życia Golden Oozaru i SSJ4, dostaje 14PŻ za 1 wytrzymałości.




Ostatnio zmieniony przez Deneb Algedi dnia Nie Kwi 08, 2018 11:33 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1269
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Organizacja tematów.

on Nie Kwi 08, 2018 11:28 pm
@NPC napisał:
Trwają nad nim prace i będzie on dodany w najbliższym czasie.
avatar
Atarashii Ame
Liczba postów : 195
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : android ma duszę?

Identification Number
Punkty Życia:
600/600  (600/600)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dbng.forumpl.net/t1654-zasady-specjalne-androidy-wip

Re: Organizacja tematów.

on Nie Kwi 15, 2018 2:03 pm
Podepnę się pod temat, bo pojawiają się aspekty, a można dodać do aspektów jeszcze ich koszt. Przeczytałam regulamin, mechanikę i teraz klikam po wszystkich tematach, bo nie pamiętam i nie mogę znaleźć kosztu nauki aspektów (pamiętam, że o tym czytałam, ale teraz mam problem ze znalezieniem tego). Może np. dprzy każdym poziomie jego koszt w tokenach nauki. Takie tam drobne ułatwienie.
avatar
Vvien
Liczba postów : 1172
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
1510/1510  (1510/1510)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Organizacja tematów.

on Nie Kwi 15, 2018 4:10 pm
Chciałam to wprowadzić, ale obecnie poszli na taki dziwny podział. Prawdopodobnie, jeśli więcej osób się zainteresuje tą sytuacją, będę walczyć o stworzenie systemu nawigacji, jaki był planowany od dawien dawna. Będzie można wtedy klikając w odpowiednich miejscach przeskakiwać do konkretnych postów, a nawet różnych tematów by w sposób łatwy i przyjemny przemieszczać się po działach. Tak, jak niepokoi mnie to, że temat rozwoju postaci jest w dziale postaci [to jest ok], ale nie jest ok, że brakuje odnośnika do tego tematu. Przez co nowi zwłaszcza mogą zastanawiać się, jak właściwie się postać w tej edycji rozwija.


Co do kwestii kosztu tokenów:
Albo podepnę listę na początku każdego tematu z aspektami albo dodam koszt TN do każdego poziomu rozwoju, by gracz nie musiał szukać. To wyda mi się stosunkowo rozsądne i niezbyt pracochłonne.

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


Sponsored content

Re: Organizacja tematów.

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito