Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Vanilla
Admin
Admin
Liczba postów : 741
Data rejestracji : 23/07/2013

Skąd : Kraków

Identification Number
Punkty Życia:
2700/2700  (2700/2700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Vanilla

on Pią Kwi 06, 2018 3:41 pm
1. Vanilla

2. Rasa – Nameczanin

3. Wiek – 28

4. Wygląd

Vanilla ma 180 centymetrów wzrostu. Zwykle chodzi ubrany w typowy strój Nameczanina z Enklawy: wygodne buty, przewiewne spodnie, biała koszula z naramiennikami. Pod szatami podróżnika skrywa wyważone ciało o lekko umięśnionej muskulaturze młodego chłopaka – lekko zarysowane nogi, płaski brzuch z delikatnym kaloryferem i uniesiona klatka piersiowa. Na pierwszy rzut oka widać, że to nie siła jest jego atutem, raczej zręczność. Twarz chowa pod białym kapturem, spod którego łypią spostrzegawcze i zawsze czujne oczy. Rzadko się uśmiecha, a gdy już to robi, to coś to musi znaczyć. Nie jest jednak ponury, raczej poważny i rozważny, zatopiony w swoim świecie. Ma delikatne, regularne rysy jak na przedstawiciela swojej rasy, a na jego skórze nie uświadczy się nawet maleńkiej blizny, co zdradza jego niewielkie doświadczenie w boju.

5. Charakter

Pierwsze, co należy powiedzieć o Vanilli to fakt, że jest to dobry chłopak. Do tej pory żył w kochającej się i szanującej społeczności Nameczan w Enklawie, więc rzadko kiedy zaznał z czyjejkolwiek strony nieuprzejmości lub jawnej wrogości. Dlatego głęboko w duchu wierzy, że w każdej istocie tkwi ziarenko miłości, które chciałby odkryć lub wypielęgnować. Nie zastanawia się, czy pomóc komuś, nie patrzy na świat przez pryzmat swoich uprzedzeń. Są dla niego bowiem rzeczy nadrzędne i niezaprzeczalne. Chciałby utulić świat i sprawić, by stał się piękniejszy. Uważa, że wrażliwość to niedoceniana współcześnie cecha, która rzeczywiście odróżnia istoty rozumne od zwierząt. Takie wartości wpajali mu jego nauczyciele, podkreślając, że każda istota zasługuje na życie i jest to jej największy dar.

Z drugiej strony Vanilla został wychowany w dzikiej, niedostępnej puszczy i to widać na każdym kroku. Jest… co tu dożo mówić… dziwny. Czuje się on nieswojo w towarzystwie nieznanych mu istot. Nie zna zasad współżycia Galaktycznego. Współczesne technologie to dla niego czarna magia. Po miastach chodzi, jakby polował albo tropił zwierzynę. Wiecznie czujny i spięty. Często pochylony, wąchający dziwne przedmioty lub wsłuchujący się w wiatr. A gdy już zawiąże z kimś nową znajomość, traktuje towarzysza od razu jak Nameczańskiego brata, nie szczędząc mu czułości i broniąc go do upadłego.

W dojściu do normalności wcale nie pomaga mu fakt, że jest mistykiem. Czasem jego zachowanie wynika z tego, że wyczuwa otoczenie, czuje z nim silną więź. Dosłownie ból sprawia mu poczucie cierpienia, a szczęściem napawa radość innych.

Nie jest uprzedzony do innych ras. Żywi ogromną do nich ciekawość, tak wielką, że ciężko jest mu ją powstrzymać.


6. Główna motywacja

Vanilla chce przede wszystkim zatroszczyć się o dobrą przyszłość dla swojej ukochanej Enklawy.

7. Historia

Vanilla urodził się w ostatniej nameczańskiej enklawie na planecie Namek, dla której każdy nowy maluch jest ogromną radością. Populacja tradycyjnie żyjących Nameczan drastycznie spadła przez ostatnich kilkaset lat, dlatego potomstwo znaczy dla nich bardzo wiele.

Już od maleńkości nameczańscy bracia otoczyli go opieką i miłością, co w efekcie sprawiło, że chłopiec stał się bardzo wrażliwy i łatwo przywiązywał się do innych. Ponieważ w jego pokoleniu niewielu było młodzików, natura obdarzyła go dużymi zdolnościami mistycznymi. Wielu nauczycieli widziało w nim potencjał godny przyszłego Wodza albo nawet nameczańskiego Guru.

Najsilniej związał się emocjonalnie ze swoim trenerem Taiko, jednym z najstarszych mędrców. Vanilla spędzał z nim wiele czasu, z przyjemnością słuchał jego opowieści i starał się zawsze trzymać przekazanych rad.

On sam nie pławił się w swoich sukcesach, nie spoglądał na nikogo z góry. Czuł silny związek z naturą, spędzał w lasach w samotności wiele godzin, często odcinał się od życia wioskowego. Tylko nieliczni mistycy zdawali sobie sprawę z tego, czemu tak robił. Vanilla widział świat przez pryzmat duszy otaczających go istot. Wyczuwał, gdy kogoś trawiła choroba, podświadomie wiedział, kiedy ktoś stanie w obliczu śmierci. A sam akt odejścia z tego świata żywych stworzeń ciężko odchorowywał.

Choć młodemu chłopakowi z trudem przychodziło pogodzenie się z tym, wcześnie przyzwyczajany był przez Taiko do tego, że będzie musiał opuścić wioskę. Powodów było kilka. Przede wszystkim, by stać się w pełni świadomym świata, zagrożeń i toczących go problemów musiał zaznać smaku życia w Galaktyce. Ta wiedza miała pozwolić mu pewnego dnia rozsądnie dowodzić Enklawą. Po drugie odcięcie od reszty świata powodowało, że Wódz czuł się zaniepokojony. Wioska potrzebowała chociaż niewielkiego przypływu informacji z zewnątrz, by móc podjąć ważne dla siebie decyzje.

Taka była misja Vanilli. Zdawał sobie z niej sprawę. I z bólem serca i umysłem pełnym obaw ruszył pewnego dnia w stronę miasta…


8. Tokeny Treningowe [TT]

Całkowita ilość Tokenów Treningowych:0
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania:0

9. Statystyki: Na start dostajemy 300 pkt do rozdania w statystyki.

Siła: 100
Zręczność: 50
Wytrzymałość: 50
Energia: 100

-PŻ: 500
-PL: 2700

10. Techniki

1 TKI - Wilczy Pikon: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 2S - Wojownik łączy ręce i rozwiera dłonie niczym paszcza wilka. Choć prześmiewczo zwą ją Pikon od nazwy swojego szczeniaka na której to się twórca inspirował, jak został pogryziony podczas zabawy. Żarty na bok, technika jest bolesna.

11. Przemiany

Zwykły: Przeciętny reprezentant nameczańskiej rasy. Niewytrenowany pod piecza jakiegokolwiek klanu i żyjącego na własną rękę do czasu, aż jego rola nie zostanie bliżej określona. Można na ciele dostrzec pierwsze zarysy mięśni, ale poza tym Nameczanie w oczach innych ras zawsze wyglądają podobnie.
Rodzaj przemiany: Stała
Tokeny Startowe: Siła 0 / Zręczność 2 / Wytrzymałość 1 / Energia 1 / Ki 1
Cechy specjalne:

• Regenerator: Postać może uczyć się technik regeneracyjnych na start

12. Umiejętności

Aspekt: Energii

Całkowita ilość Tokenów Nauki:0
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania:0

13. Przedmioty


Ilość Smoczego Oddechu: 300
Ilość pożywienia: 100


14. Ważne informacje

Vanilla zna się z Halfen Vanem, który wychowywał się z nim w wiosce.

______________________

Vanilla,
Head Admin
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1444
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Vanilla

on Pią Kwi 06, 2018 4:08 pm
No dobra, jeżeli chodzi o mnie wszystko jest cacy.

Akcept

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Asteria
Księciuniu Admin
Księciuniu Admin
Liczba postów : 1026
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
Punkty Życia:
750/750  (750/750)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://[url=http://pokelife.pl/pokemon.php?p=8345286]Zobacz moje

Re: Vanilla

on Pią Kwi 06, 2018 10:47 pm
Karta dobra i ciekawa. Ruszaj więc młody Nameku na swoją przygodę. Akcept i zamykam.

______________________

Sponsored content

Re: Vanilla

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito