Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Vvien
Liczba postów : 1260
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
1510/1510  (1510/1510)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Nie Sty 28, 2018 8:01 pm
Hej ho dzióbaski, ponownie się pojawiam tym razem w kwestii technik. Pracujemy ciągle nad DBNG, już wszystkie techniki ze starej edycji DBNG zostały przekonwertowane na nowy system z dniem dzisiejszym.

Z tej okazji otwieram możliwość propozycji dla technik z uniwersum DB, których ich brak w starej edycji wręcz zniesmacza was, a pragnęlibyście zobaczyć w nowej edycji. Możecie także się dzielić własnymi, unikatowymi pomysłami, ale pamiętajcie by odpowiednio je przedstawić. Wszystkie propozycje zostaną rozpatrzone i przekonwertowane odpowiednio na nowy system. Pozdrawiam ~ Vvien

Lista technik wprowadzonych z pomysłów graczy:

Obecnie nie ma tu nikogo poza nami, kurczętami
*PUF* jednak już coś jest!

Time Stop - Rikimaru
Latanie na miotle - Rikimaru
Nabijanie - Inspirowane Rikimaru, ale nie będzie to technika, mam inne rozwiązanie


Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia Sob Lut 03, 2018 8:01 pm, w całości zmieniany 1 raz

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


avatar
Burzum
Goat
Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013

Skąd : Warszawa

Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Pon Sty 29, 2018 12:01 am
Okej, zacznijmy od Techniki którą każdy by chciał mieć po ostatnim odcinku DBS.

HAKAI

Ostatni odcinek udowodnił że nie trzeba być Bogiem Destrukcji by korzystać z mocy zniszczenia. Dlatego Bóg Zniszczenia jako NPC mógłby nauczyć gracza korzystania z tej techniki podobnie jak Toppo nauczył się jej bez rangi Boga Zniszczenia.

Wersja Ofensywna zakłada stworzenie sfery energii zniszczenia i posłaniu jej w cel.

Wersja Defensywna zakłada stworzenie wokół siebie aury z energii zniszczenia by zniwelować obrażenia.

***

Myślę że najbardziej znanej techniki z dragon ball powinno być jak najwięcej, by ktoś ją może w tej erze dla odmiany miał. Technika przeszła ta mnóstwo modyfikacji, i dodanie ich uważam za bardzo ważne.

BIG BANG KAMEHAMEHA -FINAL KAMEHAMEHA

Użycie tej techniki widziałbym dla graczy z obydwiema technikami które się na te wersje składają.


10X KAMEHAMEHA

Mogłoby być używane zamiennie z super kamehameha, dla graczy którzy tolerują GT.

KAIOKEN KAMEHAMEHA

Widziałbym to jako skorzystanie z techniki Kaioken na czas techniki żółwia, i ani milisekundę wcześniej ani później, jak to robił Goku na Namek.

ANGRY KAMEHAMEHA

Tutaj dałbym wymóg Super Saiyanina. Jednoręczne złote Kamehameha którym Goku dobił Frieze na namek. Kto by tego nie chciał?

MAJIN KAMEHAMEHA

Ależ owszem, czemu nie. Demonom też należy się.Buu strzela różowymi falami od razu po zobaczeniu jak Goku używa normalnej wersji techniki.

BLACK KAMEHAMEHA

Takie fioletowe co Goku Black tym szczelał i każdy się tym jarał. Widziałbym jak NPC tego uczy złych graczy.

To moje pierwsze pomysły. Dorzucę tego potem więcej Wink
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1288
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
1000/1000  (1000/1000)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Pon Sty 29, 2018 5:19 pm
Thunder Clash (Paikuhan)rasa? Demon?, ewentualnie Inna, jeżeli takowa powstanie czy cośefekt: Może mniejszy dmg niż typowo niszczące fale, ale np. efekt podpalenia na turę lub 2 tury albo wrażliwość na dmg w kolejnej?
Time Stoprasa? Demon, inna, changeling? - ludek freezera to miał, ciężko traktować go jako changa, ale pod nimi był, a changi u nas słabo z technikami Tutaj pewnie można 2 poziomy zrobić. Ludek Frezera teoretycznie mógł zaatakować, ale miał ograniczone możliwości czasowe - poza tym technika go dość męczyła, więc np. zamrożenie obszaru, ale musiałoby mieć ograniczenia i duży koszt. 2 poziom coś ala HIT, z większymi możliwościami ataku, ale znów chyba krótszy czas reakcji... jakkolwiek to zwać.
KAIOKENMODYFIKACJAteraz Kaioken zsie, w panelu administracyjnym kiedyś dawałem propozycje. Na pewno warto byłoby technikę usprawnić.
Latanie na miotleWspólne...Teoretycznie może być jako ucieczka, ale jako atak pewnie też by się nieźle sprawdziło Smile
Zamykanie demonawspólne albo (ludzie/ inne humanoidalne / saiyanie)
albo raczej jak mafuba TEchnika Specjalna i to do nauki tylko na konack?
Coś ala mafuba, ale myślę, że tutaj raczej z możliwością wykorzystania mocy zamkniętego w sobie demona. O ile w specjalu tapion tylko zamykał Hildegarna to np. w http://www.dragonball-multiverse.com/pl/accueil.html
Fajnie wymyślili z wykorzystaniem demona (pewnie mogłoby być jak w stylu techniki którą mają bio-androidy, ale więcej z użyciem kości)
NabijanieChangelingiznów changi, ale faktycznie można byłoby im wrzucić jeszcze jakiś typowo fizyczny atak, który w sumie może mieć niezły efekt, myślę, że mogłoby mieć nawet słabszy efekt od ciosu, ale do końca walki jakiś efekt co turę...
avatar
Vvien
Liczba postów : 1260
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
1510/1510  (1510/1510)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Pon Sty 29, 2018 7:03 pm
Dzięki za techniki, część z nich z pewnością wprowadzę, wtedy dowiecie się na liście umieszczonej w pierwszym poście z dopiskiem kto zasugerował.

Także KAIOKEN jest już przekonwertowany na nową edycje, w formie tetowej obecnie i uważam, że jest mocny. Wręcz za mocny, a więc czekają KAIOKEN jeszcze konwersje i tety, choć sądzę, że powinna dawać mnóstwo fun.

Na pewno najoryginalniejsza propozycja to latanie na miotle, aż kusi bym to wprowadziła. Latanie na różnych środkach transportu, jak chmurka, miotła, czy cokolwiek pod ręką się znajdzie. Wtedy jednak BUKUJUTSU musiałoby samo w sobie być rzadsze lub latanie na miotle miałoby jeszcze jakieś dodatkowe zastosowanie.

Paikuhan chyba jest już w technikach demonów i to jeszcze ze starej edycji DBNG. W każdym razie ta propozycja podsunęła mi parę pomysłów.

Zachęcam do dalszego dzielenia się technikami, jakie to znaleźliście ze różnych źródeł Smile

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1288
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
1000/1000  (1000/1000)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Pon Sty 29, 2018 10:39 pm
Raczej Bukujutsu mogłoby mieć lepsze/dodatkowe efekty.
Mimo wszystko rozpędzony podczas lotu wojownik teoretycznie z większą szybkością może zadać lepszy cios.
Np. można znów dać jakąś losowość typu co 3 tury 5% szans na wzmocnienie DMG o 5% szybkości, albo ogólnie co np. 5 tur z wykorzystaniem latania akcja ma 5% więcej dmg od szybkości - szybszy koniec walk dzięki temu? Kiedyś, dawno temu był pomysł na klasy czy też specjalizacje. Bodajże nawet Van sporo wymyślił na ten temat, ale nie jestem pewien. Równie dobrze mogłyby być postacie zrównoważone, szybkość, siła, energia, wytrzymałość jakkolwiek. Ewentualnie dopasowanie latania pod przeważającą cechę? Np. siłacz... w sumie nie wiem co by mógł osiągnąć. Speedster jak wczesniej podałem jakiś bonus do dmg z szybkości, siłacz ewentualnie mógłby mieć do ataku szybkiego jakiś bonus z tej siły, wytrzymałościowiej mógłby np. więcej latać, więc móc np. częściej mieć bonus z latania. Pomysłów może być wiele, nie wiem jak mechanika ma wyglądać, więc ciężko coś zaproponować konkretnego xD Ale z samym lataniem można kombinacji zrobić wiele...

A no właśnie. Sam kiedyś proponowałem jakieś kombosy. Można by było więc zrobić jakieś kombosy z lataniem. Jeżeli nowa mechanika ma coś z ładowaniem ki na ataki mieć, to można by było i zrobić coś w kierunku ładowania combo z wykorzystaniem latania. Whatever.
avatar
Vvien
Liczba postów : 1260
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
1510/1510  (1510/1510)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Pon Sty 29, 2018 11:01 pm
Tutaj te liczby są bardzo odstraszające, choć jestem osobą pragnącą wprowadzić mocny aspekt RPG do nowej edycji DBNG to nie zamierzam to zrobić na skale rodem ze książkowych systemów. Obliczenia są stosunkowo proste, ale mnogość akcji, form rozwoju postaci etc. to będzie atut nowej mechaniki, jej złożoność rozwoju i użytkowania mimo prostoty.

W każdym razie proszę nie zbaczać z tematu, ten temat jest bardziej z myślą o propozycjach technik, a nie o propozycjach mechaniki. Mechanikę mam zaplanowaną na przód wszystko, to kwestia rozpisania i przetetowania, a więc głównie czasu. Nie potrzebuje rad, bo wszystko ma już początek i koniec. Proszę o propozycje technik, bo między innymi będę wiedzieć, że jakieś techniki szczególnie się upodobały graczom, a zarazem to przyśpieszenie prac nad mechaniką. Bo zamiast skupiania się na szukaniu technik i ich konwertowaniu [co zajmuje godzinami, przekonwertowanie obecnych technik do wersji tetowej, zajęły mi jakieś 3-4 godziny, ale miałam informacje podane na tacy], a więc im aktywniej gracze będą przedstawiać propozycje na przedmioty, czy techniki, tym szybciej będę mogła je wprowadzić zamiast ich samodzielnie szukać i tym więcej poświęcę czasu na pisanie samych zasad mechaniki. Dziękuje za pomoc raz jeszcze i nie krępujcie się z wysyłaniem technik, bo miejcie na uwadze, nie wszystkie będą wprowadzone z uniwersum DB, ale te tutaj zaproponowane mają znacznie większe szanse pojawić się na start nowej edycji.

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


avatar
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1521
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
1200/1200  (1200/1200)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Wto Sty 30, 2018 10:24 am
W kwestii latania, pamiętam że ich latanie pozwalało poruszać się relatywnie szybko w obrębie planety, ba szybciej niż samoloty etc. Gdzie nawet Bulma potrzebowała jakiejś maszyny. Naotmiast miotły, pojazdy czy nawet chmurka kinto były o wiele wolniejsze.

Wracając do tematu technik, myślałem jak mogę pomóc do siebie. Przypomniało mi się Magic Materialization, które znają Nameczanie. W sumie pozwala nie tylko tworzyć ubrania ale i broń. A jakby przy tworzeniu broni wyglądał oto tak, że bonus od broni wynosiłby z 1/2 - 1/3 nie wiem 1/4 energii którą dodawałby do źródła dmg?

Na pewno można dać kryształową kulę, którą kiedyś zrobiłem, bo korzystali z niej nie tylko bogowie, ale nawet siostra żółwia Baba, co pozwalało na obserwacje, a w połączeniu z telepatią na video-konferencję hihi.

Z bardziej ofensywnych ruchów myślałem nad Jan Kenem, ktoś może pomyśleć, że to mało poważny atak, ale jednak zawsze był i będzie w dragon ballu. Dzielił się on na trzy techniki, których użytkownik mógł użyć w dowolnej kolejności, niekiedy wykorzystując trzy na raz, bądź najczęściej dwie z trzech, rzadko jedną. Pierwsza technika to była "Gu" czyli kamień, po prostu bardzo silny cios pięścią, druga "Chyoki" czyli nożyczki, to było to słynne dzióbniecie dwoma palcami w oczy w sumie zabawna forma techniki fizycznej która by oślepiała xD i oczywiście na koniec "Pa" czyli papier, potężne uderzenie otwartą ręką. Niby bekowe, ale w sumie może wyjść z tego użyteczna umiejętność.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Vvien
Liczba postów : 1260
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
1510/1510  (1510/1510)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Wto Sty 30, 2018 7:20 pm
Technika kamień, nożyce, papier w sumie mogłaby dodać rodzaj gagu do świata DBNG. Nie tylko gracze mogliby tak pojedynkować się w ramach sytuacji, gdzie nie chce im się używać nawet krztyny mocy, ale bezpośrednio w walce mogłoby znaleźć zastosowanie. Także ciekawi mnie, czy ktoś oprze o to parę rozwiązań mechaniki, może znajdzie się śmiałek, który zrobi z tego bardzo użyteczną formę walki?

Latanie muszę przedyskutować z Vufli. Magic materialization jest wprowadzone, ale wariant tworzenia pancerza jedynie, zastanowię się nad innymi wariantami.

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


avatar
Vvien
Liczba postów : 1260
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
1510/1510  (1510/1510)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Sob Lut 03, 2018 8:01 pm
Techniki wzięte pod uwagę:

W czasie prac:
Time Stop - Rikimaru
Latanie na miotle - Rikimaru
nabijanie - Inspirowane Rikimaru, ale nie będzie to technika, mam dla tego inne rozwiązanie

Co do latania już dyskutowałam z Vulfi, wpadłyśmy na parę rozwiązań.


Przy okazji, wprowadziłam do mechaniki możliwość korzystania z ogona do innych celów, niżeli fabularnych. Pomysły na wszelkie techniki związane z użyciem ogona są mile widziane.

EDIT: Wzięte pod uwagę, mam na myśli, że nad nimi pracuje. KAMEHAMEHA zostało odłożone na bok, ale zapewne też inne propozycje mogą w każdej chwili być wzięte do ponownej uwagi.

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


avatar
Joker
Liczba postów : 346
Data rejestracji : 29/11/2015


Identification Number
Punkty Życia:
925/1800  (925/1800)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Wto Lut 27, 2018 5:27 pm
Oto techniki ode mnie które sobie przypomniałem, niestety bez obrazków

1. Meteor Combination- Czyli to co Goku użył przeciwko Piccolo juniorowi pod koniec pierwszego Dragon ball   Coś takiego https://www.youtube.com/watch?v=bnxF8qnZMAg&t=1s

2. Spirit Sword- Czyli to co użył Vegetto do poniżenia Buu, mimo to jest to potężna technika, miecz tworzony z Ki którym przebija się ciało przeciwnika. Może to być zamiast miecza po prostu fala energii w kształcie takim

3. Akumaito Kōsen- Technika dla demonów [albo innych czarujących] z pierwszego sezonu Dragon ball - Polega na znalezieniu choć odrobiny zła w sercu przeciwnika a następnie rozmnożenie i wysadzenie oponenta

4. Bakuretsu Ramma- Technika Gohana przeciwko Friezie w 2 transformacji. Unosi się prawą rękę, podpiera ją lewo, zbiera energię i wystrzeliwuję się ją.

5. Break Cannon- Technika tego słabeusza Nappy, otwiera się buzie naładowaną Ki i wystrzeliwuję falę.

6. Dark Impact- Technika Majin Vegety, użył jej na Goku gdy ten podszedł  zbyt blisko, odpycha się przeciwnika olbrzymią ilością Ki

7. Dengeki bōru- Czyli Kid buu, Kula Energii którą można zniszczyć większą część zaświatów

8. Evil Flame- Technika Dabry, polega na wystrzeleniu strumienia ognia z ust. Technika nie ma innych specjalnych właściwości, był to prawdopodobnie ogień  zmieszany z Ki. Podobną technikę używa każdy Sayianin w formie  Ōzaru.

9. Fala Energii o Pełnej Mocy-  aby go użyć, użytkownik zaczyna od ładowania kuli energii w swoich rękach. Następnie wyciągają swoją rękę do przodu i wystrzeliwują kulę energii w postaci fali energii zadając duże obrażenia., Użył jej Bardock, jeice, Kapitan Sauer

10. Flash Bomber- Technika Super 17, wznosisz się na pewną odległość i ostrzeliwujesz cały okoliczny teren gradem pocisków z każdego palca swoich dłoni

11.Jan-ken- na podstawie gry kamień-papier- nożyce. Należy przyłożyć przeciwnikowi w twarz z pięści. Następnie trzeba wysunąć dwa palce, wskazujący i środkowy, wtedy wystarczy tylko zaatakować palcami w gałki oczne oponenta.Potem trzeba wyprostować palce u dłoni i mocno walnąć w twarz przeciwnika z wyprostowanej dłoni.

12.Kill Driver- Technika Tullece, polega na uformowaniu z ki olbrzymiego elektrycznego pierścienia i wystrzeleniu go w stronę przeciwnika. Pierścień w momencie oddzielenia się od rąk twórcy momentalnie rośnie. Czyli dobra na takich Ozaru

13. Makūhōidan- Technika Piccolo Juniora Polega na wystrzeleniu i zawieszeniu w powietrzu ogromnej ilość niewielkich kul zrobionych z energii ki wokół przeciwnika, a następnie zrzucenie całego ładunku na wroga.

14. Sabaki no Yaiba- Technika złamasu, Po wypowiedzeniu nazwy ataku przez użytkownika, dookoła niego materializują się czerwone ostrza energetyczne z poświatą w tym samym kolorze. Następnie ruszają one do celu. po chwili wybuchają

15. Sekikatsuba- Technika Dabry, polega na na opluciu lub dotknięciu przeciwnika i zamienienia go w kamień

16. Zenkai- zdolność Saiyan do powielania dwu-, trzykrotnie swojej siły, kiedy wyzdrowieją ze stanu bliskiego śmierci.
avatar
Vvien
Liczba postów : 1260
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
Punkty Życia:
1510/1510  (1510/1510)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Wto Lut 27, 2018 6:30 pm
Parę z tych technik jest już wprowadzonych, także Flash Bomber był jeszcze w starej edycji [tej obecnej]. Jednakże jest tu jeszcze sporo użytecznych technik, które wezmę pod uwagę. Tak, jak zawsze info pojawi się które przeszły. Potrzebuje jeszcze więcej technik potencjalnie Smile

______________________

Know your place:


Know your place! Again!:


avatar
Joker
Liczba postów : 346
Data rejestracji : 29/11/2015


Identification Number
Punkty Życia:
925/1800  (925/1800)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Wto Lut 27, 2018 8:11 pm
Proszę, więcej technik:

1.Gekiretsu Madan: Technika Gohana, podnosi się ręce do swoich boków i ładuje w każdej dłoni żółtą, energetyczną kulę, Następnie wystrzeliwuje się falę żółtych fal energii na przeciwnika, zadając ogromne obrażenia

2. Evil Explosion- Technika Piccolo z DBX, Po pierwsze, użytkownik ładuje energię w obu zaciśniętych pięściach, a następnie emituje ją jako dużą falę energii o ograniczonym zasięgu

3. Light Grenade- kolejna technika Piccolo, Użytkownik kładzie ręce przed sobą i ładuje żółtą kulę energii. Następnie podnosi ręce do przodu i wystrzeliwują kulę energii, zadając ogromne obrażenia.

4. Kitanai Hanabi- Technika Vegety, celuje w przeciwnika z wyciągniętym środkowym i wskazującym palcem trzymanymi razem i tworzy się ogromną eksplozję na przeciwniku, zadając duże obrażenia

5. Combo Orinji- Użytkownik atakuje nagłymi kopnięciami, które posyłają przeciwnika w powietrze, a następnie uderzają przeciwnika w ziemię za pomocą młota [cz tam podwójnego toporu]

6. Spirit Slash- Użytkownik ładuje energię w lewym ramieniu, obracając się w pełnym kręgu, kołysząc lewą ręką, tworząc mocny, szeroki strumień energii, który odrzuca pobliskich przeciwników

7. Meteor Blow- Polega to na solidnym kopnięciu przeciwnika obiema nogami a potem zjawienie się za jego plecami i ponowne uderzenie.

8. Vanisher Guard- Użytkownik otacza się przytłaczającą ognistą aurą, stojąc z rękami skrzyżowanymi i plecami do przeciwnika. Aura jest w stanie odeprzeć atak [lub kilka]

9. Time Judgement- Ta technika przywołuje dużą chmurę energii nad głową przeciwnika, z której wylatuje duża różowa fala energii, która powoduje ogromne obrażenia
avatar
Joker
Liczba postów : 346
Data rejestracji : 29/11/2015


Identification Number
Punkty Życia:
925/1800  (925/1800)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

on Sro Mar 14, 2018 5:00 pm
Ostatnia partia technik ode mnie [chyba]

1. Explosive Madan- Najpierw użytkownik podnosi ręce nad głową i ładuje żółtą energię w jego dłoni. Następnie pcha ręce do przodu i wystrzeliwuje krótką, ale gigantyczną żółtą falę uderzeniową w przeciwnika, zadając duże obrażenia

2.  Masendan- Najpierw użytkownik kładzie ręce nad głową jak przy normalnym Masenko, ale kontynuuje ładowanie, dopóki nie wytworzy sfery energii. Wtedy obejmuję wytworzony pocisk jedną ręką i rzuca w przeciwnika [jak w Baseballu]

3. Stardust Breaker- Polega na zgromadzeniu sporej ilości energii w formie kuli, a potem zmiażdżeniu jej i posłanie jej przed siebie, zupełnie jak tęczowe bąbelki

4. Punisher Drive- Technika polegająca na wykonaniu serii wielu ataków, tak szybkich że praktycznie niewidzocznych

5.Ultimate Breaker- użytkownik kopie i bije przeciwnika tylko w brzuch, a potem pakuje mu w to samo miejsce ładunek Ki

6. Chou Makouhou Barrage- Technika prawie identyczna jak ta Wielkich małp, polega na trzykrotnym wystrzeleniu z buzi fal Energii

7. Delta Combination- Użytkownik pędzi w kierunku przeciwnika i uderza go w powietrze, gdy się zbliża,  Następnie zaczyna 'żonglować'  przeciwnikiem za pomocą gradu uderzeń i kopnięć, tworząc trójkątny wzór, na koniec posyła go hen daleko

8. Gigantic Omega-  Najpierw  składa się dłonie przed siebie a następnie przesuwa je do przodu, aby wystrzelić strumieniową, potężną falę energii

9. Drunken Fist- Technika która polega na mocnym upiciu się mocnym alkoholem, taki delikwent sam nie wie co robi przez co jego ataki są bardziej niespodziewane

10. Double Tsuibikidan użytkownik pochyla się, kiedy przysuwa ramiona do swoich boków, Następnie prostuje się i  podnosi ręce do przodu i wystrzeliwuje dwie czerwonawo-pomarańczowe fale energii, które podążają za przeciwnikiem niczym samonaprowadzające pociski, zadając duże obrażenia.

11. Scattering Bullet- Silna technika Energetyczna, polega na tym że użytkownik markuję że wystrzeliwuję potężną falę energii w przeciwnika, a potem nagle kieruję ją w niebo, gdzie technika rozdziela się na z góry ustaloną liczbę odnóg.

12. Photon Bomber-  Po pierwsze, użytkownik podnosi prawą rękę, gdy zwija palce i ładuje białą energetyczną kulę, Następnie podnosi rękę do przodu rozwijając palce  i wystrzeliwuje fale energii
Sponsored content

Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito