Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!

Go down 
AutorWiadomość
Vvien

avatar

Liczba postów : 810
Data rejestracji : 05/02/2016


SCOUTER
HP:
450/450  (450/450)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Nie Sty 28, 2018 8:01 pm

Hej ho dzióbaski, ponownie się pojawiam tym razem w kwestii technik. Pracujemy ciągle nad DBNG, już wszystkie techniki ze starej edycji DBNG zostały przekonwertowane na nowy system z dniem dzisiejszym.

Z tej okazji otwieram możliwość propozycji dla technik z uniwersum DB, których ich brak w starej edycji wręcz zniesmacza was, a pragnęlibyście zobaczyć w nowej edycji. Możecie także się dzielić własnymi, unikatowymi pomysłami, ale pamiętajcie by odpowiednio je przedstawić. Wszystkie propozycje zostaną rozpatrzone i przekonwertowane odpowiednio na nowy system. Pozdrawiam ~ Vvien

Lista technik wprowadzonych z pomysłów graczy:
 

______________________

Know your place:
 
Know your place! Again!:
 


Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia Sob Lut 03, 2018 8:01 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Online
Drag
Goat
avatar

Liczba postów : 499
Data rejestracji : 05/06/2013

Skąd : Warszawa

SCOUTER
HP:
129000/189000  (129000/189000)
Ki:
149100/149100  (149100/149100)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Pon Sty 29, 2018 12:01 am

Okej, zacznijmy od Techniki którą każdy by chciał mieć po ostatnim odcinku DBS.

HAKAI

Ostatni odcinek udowodnił że nie trzeba być Bogiem Destrukcji by korzystać z mocy zniszczenia. Dlatego Bóg Zniszczenia jako NPC mógłby nauczyć gracza korzystania z tej techniki podobnie jak Toppo nauczył się jej bez rangi Boga Zniszczenia.

Wersja Ofensywna zakłada stworzenie sfery energii zniszczenia i posłaniu jej w cel.

Wersja Defensywna zakłada stworzenie wokół siebie aury z energii zniszczenia by zniwelować obrażenia.

***

Myślę że najbardziej znanej techniki z dragon ball powinno być jak najwięcej, by ktoś ją może w tej erze dla odmiany miał. Technika przeszła ta mnóstwo modyfikacji, i dodanie ich uważam za bardzo ważne.

BIG BANG KAMEHAMEHA -FINAL KAMEHAMEHA

Użycie tej techniki widziałbym dla graczy z obydwiema technikami które się na te wersje składają.


10X KAMEHAMEHA

Mogłoby być używane zamiennie z super kamehameha, dla graczy którzy tolerują GT.

KAIOKEN KAMEHAMEHA

Widziałbym to jako skorzystanie z techniki Kaioken na czas techniki żółwia, i ani milisekundę wcześniej ani później, jak to robił Goku na Namek.

ANGRY KAMEHAMEHA

Tutaj dałbym wymóg Super Saiyanina. Jednoręczne złote Kamehameha którym Goku dobił Frieze na namek. Kto by tego nie chciał?

MAJIN KAMEHAMEHA

Ależ owszem, czemu nie. Demonom też należy się.Buu strzela różowymi falami od razu po zobaczeniu jak Goku używa normalnej wersji techniki.

BLACK KAMEHAMEHA

Takie fioletowe co Goku Black tym szczelał i każdy się tym jarał. Widziałbym jak NPC tego uczy złych graczy.

To moje pierwsze pomysły. Dorzucę tego potem więcej Wink
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1247
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
870/990  (870/990)
Ki:
930/930  (930/930)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Pon Sty 29, 2018 5:19 pm

Thunder Clash (Paikuhan)rasa? Demon?, ewentualnie Inna, jeżeli takowa powstanie czy cośefekt: Może mniejszy dmg niż typowo niszczące fale, ale np. efekt podpalenia na turę lub 2 tury albo wrażliwość na dmg w kolejnej?
Time Stoprasa? Demon, inna, changeling? - ludek freezera to miał, ciężko traktować go jako changa, ale pod nimi był, a changi u nas słabo z technikami Tutaj pewnie można 2 poziomy zrobić. Ludek Frezera teoretycznie mógł zaatakować, ale miał ograniczone możliwości czasowe - poza tym technika go dość męczyła, więc np. zamrożenie obszaru, ale musiałoby mieć ograniczenia i duży koszt. 2 poziom coś ala HIT, z większymi możliwościami ataku, ale znów chyba krótszy czas reakcji... jakkolwiek to zwać.
KAIOKENMODYFIKACJAteraz Kaioken zsie, w panelu administracyjnym kiedyś dawałem propozycje. Na pewno warto byłoby technikę usprawnić.
Latanie na miotleWspólne...Teoretycznie może być jako ucieczka, ale jako atak pewnie też by się nieźle sprawdziło Smile
Zamykanie demonawspólne albo (ludzie/ inne humanoidalne / saiyanie)
albo raczej jak mafuba TEchnika Specjalna i to do nauki tylko na konack?
Coś ala mafuba, ale myślę, że tutaj raczej z możliwością wykorzystania mocy zamkniętego w sobie demona. O ile w specjalu tapion tylko zamykał Hildegarna to np. w http://www.dragonball-multiverse.com/pl/accueil.html
Fajnie wymyślili z wykorzystaniem demona (pewnie mogłoby być jak w stylu techniki którą mają bio-androidy, ale więcej z użyciem kości)
NabijanieChangelingiznów changi, ale faktycznie można byłoby im wrzucić jeszcze jakiś typowo fizyczny atak, który w sumie może mieć niezły efekt, myślę, że mogłoby mieć nawet słabszy efekt od ciosu, ale do końca walki jakiś efekt co turę...
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t1188-mechanika-walki-jak-kopac-z-polobr
Vvien

avatar

Liczba postów : 810
Data rejestracji : 05/02/2016


SCOUTER
HP:
450/450  (450/450)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Pon Sty 29, 2018 7:03 pm

Dzięki za techniki, część z nich z pewnością wprowadzę, wtedy dowiecie się na liście umieszczonej w pierwszym poście z dopiskiem kto zasugerował.

Także KAIOKEN jest już przekonwertowany na nową edycje, w formie tetowej obecnie i uważam, że jest mocny. Wręcz za mocny, a więc czekają KAIOKEN jeszcze konwersje i tety, choć sądzę, że powinna dawać mnóstwo fun.

Na pewno najoryginalniejsza propozycja to latanie na miotle, aż kusi bym to wprowadziła. Latanie na różnych środkach transportu, jak chmurka, miotła, czy cokolwiek pod ręką się znajdzie. Wtedy jednak BUKUJUTSU musiałoby samo w sobie być rzadsze lub latanie na miotle miałoby jeszcze jakieś dodatkowe zastosowanie.

Paikuhan chyba jest już w technikach demonów i to jeszcze ze starej edycji DBNG. W każdym razie ta propozycja podsunęła mi parę pomysłów.

Zachęcam do dalszego dzielenia się technikami, jakie to znaleźliście ze różnych źródeł Smile

______________________

Know your place:
 
Know your place! Again!:
 
Powrót do góry Go down
Online
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1247
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
870/990  (870/990)
Ki:
930/930  (930/930)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Pon Sty 29, 2018 10:39 pm

Raczej Bukujutsu mogłoby mieć lepsze/dodatkowe efekty.
Mimo wszystko rozpędzony podczas lotu wojownik teoretycznie z większą szybkością może zadać lepszy cios.
Np. można znów dać jakąś losowość typu co 3 tury 5% szans na wzmocnienie DMG o 5% szybkości, albo ogólnie co np. 5 tur z wykorzystaniem latania akcja ma 5% więcej dmg od szybkości - szybszy koniec walk dzięki temu? Kiedyś, dawno temu był pomysł na klasy czy też specjalizacje. Bodajże nawet Van sporo wymyślił na ten temat, ale nie jestem pewien. Równie dobrze mogłyby być postacie zrównoważone, szybkość, siła, energia, wytrzymałość jakkolwiek. Ewentualnie dopasowanie latania pod przeważającą cechę? Np. siłacz... w sumie nie wiem co by mógł osiągnąć. Speedster jak wczesniej podałem jakiś bonus do dmg z szybkości, siłacz ewentualnie mógłby mieć do ataku szybkiego jakiś bonus z tej siły, wytrzymałościowiej mógłby np. więcej latać, więc móc np. częściej mieć bonus z latania. Pomysłów może być wiele, nie wiem jak mechanika ma wyglądać, więc ciężko coś zaproponować konkretnego xD Ale z samym lataniem można kombinacji zrobić wiele...

A no właśnie. Sam kiedyś proponowałem jakieś kombosy. Można by było więc zrobić jakieś kombosy z lataniem. Jeżeli nowa mechanika ma coś z ładowaniem ki na ataki mieć, to można by było i zrobić coś w kierunku ładowania combo z wykorzystaniem latania. Whatever.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t1188-mechanika-walki-jak-kopac-z-polobr
Vvien

avatar

Liczba postów : 810
Data rejestracji : 05/02/2016


SCOUTER
HP:
450/450  (450/450)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Pon Sty 29, 2018 11:01 pm

Tutaj te liczby są bardzo odstraszające, choć jestem osobą pragnącą wprowadzić mocny aspekt RPG do nowej edycji DBNG to nie zamierzam to zrobić na skale rodem ze książkowych systemów. Obliczenia są stosunkowo proste, ale mnogość akcji, form rozwoju postaci etc. to będzie atut nowej mechaniki, jej złożoność rozwoju i użytkowania mimo prostoty.

W każdym razie proszę nie zbaczać z tematu, ten temat jest bardziej z myślą o propozycjach technik, a nie o propozycjach mechaniki. Mechanikę mam zaplanowaną na przód wszystko, to kwestia rozpisania i przetetowania, a więc głównie czasu. Nie potrzebuje rad, bo wszystko ma już początek i koniec. Proszę o propozycje technik, bo między innymi będę wiedzieć, że jakieś techniki szczególnie się upodobały graczom, a zarazem to przyśpieszenie prac nad mechaniką. Bo zamiast skupiania się na szukaniu technik i ich konwertowaniu [co zajmuje godzinami, przekonwertowanie obecnych technik do wersji tetowej, zajęły mi jakieś 3-4 godziny, ale miałam informacje podane na tacy], a więc im aktywniej gracze będą przedstawiać propozycje na przedmioty, czy techniki, tym szybciej będę mogła je wprowadzić zamiast ich samodzielnie szukać i tym więcej poświęcę czasu na pisanie samych zasad mechaniki. Dziękuje za pomoc raz jeszcze i nie krępujcie się z wysyłaniem technik, bo miejcie na uwadze, nie wszystkie będą wprowadzone z uniwersum DB, ale te tutaj zaproponowane mają znacznie większe szanse pojawić się na start nowej edycji.

______________________

Know your place:
 
Know your place! Again!:
 
Powrót do góry Go down
Online
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1361
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Wto Sty 30, 2018 10:24 am

W kwestii latania, pamiętam że ich latanie pozwalało poruszać się relatywnie szybko w obrębie planety, ba szybciej niż samoloty etc. Gdzie nawet Bulma potrzebowała jakiejś maszyny. Naotmiast miotły, pojazdy czy nawet chmurka kinto były o wiele wolniejsze.

Wracając do tematu technik, myślałem jak mogę pomóc do siebie. Przypomniało mi się Magic Materialization, które znają Nameczanie. W sumie pozwala nie tylko tworzyć ubrania ale i broń. A jakby przy tworzeniu broni wyglądał oto tak, że bonus od broni wynosiłby z 1/2 - 1/3 nie wiem 1/4 energii którą dodawałby do źródła dmg?

Na pewno można dać kryształową kulę, którą kiedyś zrobiłem, bo korzystali z niej nie tylko bogowie, ale nawet siostra żółwia Baba, co pozwalało na obserwacje, a w połączeniu z telepatią na video-konferencję hihi.

Z bardziej ofensywnych ruchów myślałem nad Jan Kenem, ktoś może pomyśleć, że to mało poważny atak, ale jednak zawsze był i będzie w dragon ballu. Dzielił się on na trzy techniki, których użytkownik mógł użyć w dowolnej kolejności, niekiedy wykorzystując trzy na raz, bądź najczęściej dwie z trzech, rzadko jedną. Pierwsza technika to była "Gu" czyli kamień, po prostu bardzo silny cios pięścią, druga "Chyoki" czyli nożyczki, to było to słynne dzióbniecie dwoma palcami w oczy w sumie zabawna forma techniki fizycznej która by oślepiała xD i oczywiście na koniec "Pa" czyli papier, potężne uderzenie otwartą ręką. Niby bekowe, ale w sumie może wyjść z tego użyteczna umiejętność.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Vvien

avatar

Liczba postów : 810
Data rejestracji : 05/02/2016


SCOUTER
HP:
450/450  (450/450)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Wto Sty 30, 2018 7:20 pm

Technika kamień, nożyce, papier w sumie mogłaby dodać rodzaj gagu do świata DBNG. Nie tylko gracze mogliby tak pojedynkować się w ramach sytuacji, gdzie nie chce im się używać nawet krztyny mocy, ale bezpośrednio w walce mogłoby znaleźć zastosowanie. Także ciekawi mnie, czy ktoś oprze o to parę rozwiązań mechaniki, może znajdzie się śmiałek, który zrobi z tego bardzo użyteczną formę walki?

Latanie muszę przedyskutować z Vufli. Magic materialization jest wprowadzone, ale wariant tworzenia pancerza jedynie, zastanowię się nad innymi wariantami.

______________________

Know your place:
 
Know your place! Again!:
 
Powrót do góry Go down
Online
Vvien

avatar

Liczba postów : 810
Data rejestracji : 05/02/2016


SCOUTER
HP:
450/450  (450/450)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   Sob Lut 03, 2018 8:01 pm

Techniki wzięte pod uwagę:

W czasie prac:
Time Stop - Rikimaru
Latanie na miotle - Rikimaru
nabijanie - Inspirowane Rikimaru, ale nie będzie to technika, mam dla tego inne rozwiązanie

Co do latania już dyskutowałam z Vulfi, wpadłyśmy na parę rozwiązań.


Przy okazji, wprowadziłam do mechaniki możliwość korzystania z ogona do innych celów, niżeli fabularnych. Pomysły na wszelkie techniki związane z użyciem ogona są mile widziane.

EDIT: Wzięte pod uwagę, mam na myśli, że nad nimi pracuje. KAMEHAMEHA zostało odłożone na bok, ale zapewne też inne propozycje mogą w każdej chwili być wzięte do ponownej uwagi.

______________________

Know your place:
 
Know your place! Again!:
 
Powrót do góry Go down
Online
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!   

Powrót do góry Go down
 
Techniki DBNG nowej edycji, zaproponuj coś od siebie!
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Spokojnie, będzie boleć tylko kurewsko mocno. [pozyskanie nowej umiejętności: Torturowanie]
» Zielnik [Isao]
» Mądrości przeszłości : nauka nowej umiejętności - zwinności.
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: