Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Soma
Soma
Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014


Identification Number
HP:
Techniki do poprawy 9tkhzk0/0Techniki do poprawy R0te38  (0/0)
KI:
Techniki do poprawy Left_bar_bleue0/0Techniki do poprawy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki do poprawy Empty Techniki do poprawy

Wto Paź 04, 2016 10:15 pm
Heloł

Jeżeli ktoś uważa, że jakaś technika wymaga poprawek, zmian itd, to proszę o wskazanie jej w tym oto temacie. Mam tylko prośbę, żebyście postarali się opisać w czym według was leży problem i jeżeli macie jakiś pomysł na rozwiązanie go, to również fajnie by było o tym przeczytać. Smile
Anonymous
Gość
Gość

Techniki do poprawy Empty Re: Techniki do poprawy

Sro Paź 05, 2016 4:16 pm
Może nie technika, ale to mnie zastanawia od bardzooo daaawna.

Chodzi o przemianę Golden Oozaru
Opis: Gdy Saiyan jest gotowy do przejścia na ostateczny poziom, musi najpierw stać się złotą małpą Oozaru. Taki efekt powoduje jedynie odpowiednia zaprawa w walce oraz spojrzenie na swoją planetę.
Wymagania:14000 PL
Efekt: Siła * 10; Szybkość * 6; Wytrzymałość * 10; Energia * 10
Traci nad sobą kontrolę, Admin decyduje co robi w każdym pościeo długiego czasu:

"Taki efekt powoduje jedynie odpowiednia zaprawa w walce oraz spojrzenie na swoją planetę."


Jak? Stoję na Vegecie/Ziemii i patrzę pod nogi? Very Happy Wypadałoby to jakoś sensownie przerobić i przy okazji poprawić literówkę na końcu.
Może jako zapalnik do Golden Oozaru dałabym... hm, chęć obrony kogoś/czegoś, bo wtedy Goku chciał obronić swoich bliskich/Pan.
Hazard
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
HP:
Techniki do poprawy 9tkhzk800/800Techniki do poprawy R0te38  (800/800)
KI:
Techniki do poprawy Left_bar_bleue0/0Techniki do poprawy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki do poprawy Empty Re: Techniki do poprawy

Sro Paź 05, 2016 7:44 pm
Zanzoken (neutral)
 - zmylenie przeciwnika (przeciwnik nie jest w stanie się obronić przed atakiem)  koszt: -200 KI na turę utrzymania
Jak dla mnie zbyt mały koszt względem otrzymywanych korzyści (w przypadku walki z przeciwnikiem bez KF'la, 3 tury ze 100% pewnością że fizyk wejdzie za 600 Ki; z KF 50 na 50, ale i tak zwiększyłbym lub zastosował procenty.

Final Flash a Heat Dome Attack
Zmiana kosmetyczna. Nie wiem czy tylko ja mam wrażenie, że według mangi/anime FF był atakiem o zdecydowanie większym pier...nięciu niż HDA. Tym pierwszym Vegeta znacząco ranił Perfect Cell'a i zapewne zniszczyłby Ziemię, drugim Trunks zabił Cell'a na pierwszej formie, który był xx razy słabszy. A jednak:
Heat Dome Attack: Wymagania: ASSJ, 190 energii, max -38 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 19pkt
Efekt: DMG=KI (max 70%KI); koszt: - 80%dmg

Final Flash: Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg

Proponowałbym zamienić wymagania i efekty.

Techniki specjalne: Telephaty i Shunkaido.
Proponuję usunięcie kosztów za ich użytkowanie, jako że jest on znikomy, oraz zregeneruje się w ten samej rundzie (poza tym i tak chyba nikt tego nie przestrzega Razz)

W wolnej chwili przejrzę dokładniej i może jeszcze coś mi się rzuci w oczy.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki do poprawy 9tkhzk2250/2250Techniki do poprawy R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki do poprawy Left_bar_bleue0/0Techniki do poprawy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki do poprawy Empty Re: Techniki do poprawy

Sro Lis 23, 2016 4:35 pm
Ponieważ jest to temat poświęcony poprawkom technik, postanowiłem zamieścić poprawioną wersję Kai kai, i zapytać co o tym sądzicie:


Poziom I - Opis: Pierwszy poziom, najbardziej surowa wersja techniki, proces teleportacji jest niedokładny, przez co najbezpieczniej jest poruszać się na małe odległości, jednak skakanie na większy dystans, bądź pomiędzy planetami nakłada na ciało ogromny stress oraz jest ryzyko rozszczepienia, dlatego też zalecane jest skakanie między planetami raz na dwa tygodnie inaczej może skończyć się to śmiercią.
Wymagania:Przyboczny Kaioshina, -140 pkt. treningowych,2 rozbudowane treningi (1 z nauczycielem [Dowolny Kaioshin z odpowiednim poziomem Kai Kai])
Efekt: przemieszczanie się w obrębie 1 obszaru (czyt. w obszarze podforum np. tylko w obrębie pozostałych miejsc na Ziemi), lub do dowolnej postaci znajdującej się w zasięgu techniki (wymaga Ki Feeling), oraz na dowolną sąsiednią planetę (Mg, lub admin mogą zmienić miejsce docelowe na wybranej planecie)
Koszt: 400 ki + dodatkowe 150 od pasażera (limit do 2 osoby, nie można z psażerami teleportowąć się na inną planetę), teleport na inną planetę/zaświaty tylko raz na 2 tygodnie


Poziom II - Opis: Drugi poziom, bardziej dopracowana forma techniki, teleportacja jest na tyle dokładna, by można było swobodnie i bez obaw poruszać się po całym obrzasze planety. Niestety choć siła techniki zezwala na przeniesienie się na nieco odleglejsze planety, ciało cały czas odczówa duże obciążenie, zaś ryzyko rozszczepienia ciągle jest choć mniejsze. W rezultacie użytkownik może przenieść się na inny świat raz na tydzień inaczej może to skończyć się jego śmiercią.
Wymagania: Kaio, -80 pkt. treningowych, 2 rozbudowane treningi (1 z nauczycielem [Dowolny Kaioshin z odpowiednim poziomem Kai Kai] )
Efekt: Przemieszczanie się w obrębie całej planety, lub do dowolnej postaci znajdującej się w zasięgu techniki (wymaga Ki Feeling), oraz na dowolną sąsiednią lub co drugą planetę (Mg, lub admin mogą zmienić miejsce położenia postaci w docelowym temacie np. postać może wylądować na drzewie, lub w pobliskim stawie)
Koszt: 650 ki + dodatkowe 300 od pasażera (limit 3 osoby w obrębnie planety, 1 osoba w przypadku skoku między planetami), teleport na inną planetę/zaświaty tylko raz na 1 tydzień


Poziom III - Opis: Trzeci poziom i zarazem najdoskonalsza forma techniki, teleportacja jest perfekcyjna dzięki czemu użytkownik może swobodnie i bez żadnych obaw przenosić się po całym wszechświecie gdy tylko ma na to ochotę, gdyż ta forma techniki nie obciąża już ciała, szczególnie iż przywyknęło do takiej formy transportu.
Wymagania: Kaioshin -80 pkt. treningowych, 2 rozbudowane treningi (1 z nauczycielem)
Efekt: Przemieszczanie się w dowolne miejsce (musi tylko wiedzieć iż owe miejsce istnieje. Pierwszy teleport w losowe miejsce jak się nie zna żandych miejsc na planecie), lub do dowolnej postaci na całym forum (wystarczy znać wygląd postaci, Ki Feeling może pomóc)
Koszt: 1500 ki + dodatkowe 500 od pasażera (limit 4 osoby w zasięgu planety, 2 osoby przy skoku między planetami)

Układ planetarny:
Ziemia, Makyo Star, Namek, Vegeta, Kanassa, Yardrat, Konack, Metamoru

poruszanie się co jedną planetę. Można z Ziemi na Makyo Star, z Vegety na Namek, ale nie można z Ziemi na Namek. Chodzi o to, że można poruszać się na sąsiednią planetę

poruszanie się co drugą planetę. Można z Ziemi na Namek, z Vegety na Makyo Star, ale nie można z Ziemi na Vegetę

Układ skopiowałem z Shunkanido, ponieważ to są pokrewne techniki i powinny działać przy przenoszeniu się analogicznie.
Soma
Soma
Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014


Identification Number
HP:
Techniki do poprawy 9tkhzk0/0Techniki do poprawy R0te38  (0/0)
KI:
Techniki do poprawy Left_bar_bleue0/0Techniki do poprawy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki do poprawy Empty Re: Techniki do poprawy

Sro Lis 23, 2016 8:50 pm
No dobra a co z przenoszeniem się Kaio na planetę, którą się opiekuje?
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki do poprawy 9tkhzk2250/2250Techniki do poprawy R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki do poprawy Left_bar_bleue0/0Techniki do poprawy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki do poprawy Empty Re: Techniki do poprawy

Sro Lis 23, 2016 10:23 pm
Usunąłem to, gdyż nie widzę sensu w tej opcji, skoro i tak może przemieszczać się bez potrzeby NPCa, czy admina. Tamto rozwiązanie było tylko po to, by mógł ewentualnie przenieść się na planetę która się opiekuje bez potrzeby pytania się kogokolwiek. Poza tym nie umiałbym tego sensownie wyjaśnić czemu tak a nie inaczej.
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Techniki do poprawy 9tkhzk750/750Techniki do poprawy R0te38  (750/750)
KI:
Techniki do poprawy Left_bar_bleue0/0Techniki do poprawy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki do poprawy Empty Re: Techniki do poprawy

Nie Lis 27, 2016 7:58 pm
Hmm. Z tego co rozumiem to teleportacja do dowolnej postaci po energii ki jest tylko w obrębie planety, na której znajdują się obie postacie, tak?

Poza tym chyba wszystko jest ok.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki do poprawy 9tkhzk2250/2250Techniki do poprawy R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki do poprawy Left_bar_bleue0/0Techniki do poprawy Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki do poprawy Empty Re: Techniki do poprawy

Pon Lis 28, 2016 12:34 am
Zgadza się, przy pierwszym poziomie tylko do wykrytej postaci w obrębie podforum, drugim w obrębie planety i trzecim wszędzie.
Sponsored content

Techniki do poprawy Empty Re: Techniki do poprawy

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito