Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki Kurisu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Kurisu

avatar

Liczba postów : 135
Data rejestracji : 04/12/2016


SCOUTER
HP:
1469/2775  (1469/2775)
Ki:
2628/3600  (2628/3600)
HP Pancerza:
300/500  (300/500)

PisanieTemat: Techniki Kurisu   Wto Gru 06, 2016 7:17 pm

Techniki Wspólne

BUKUJUTSU

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: Latanie;
Technika(atak) neutralna.


KI SWORD

Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt: DMG= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% DMG
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna.
Technika(atak) fizyczna.



TELEKINESIS

Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: Pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy); koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu.
> Ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: Co 4 tury, 3 razy w walce.
UWAGA!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna.


Techniki Saiyan

MASENKO!

Opis: Jest bardzo podobny do kamehameha ale jego moc jest znacznie mniejsza. Aby go wykonać trzeba podnieść ręce nad głowę, skumulować energię KI i wystrzelić ją w przeciwnika.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI); koszt: 110% DMG
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna.
Powrót do góry Go down
 
Techniki Kurisu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Techniki-
Skocz do: