Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Furia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
June

avatar

Liczba postów : 1569
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Furia   Nie Paź 04, 2015 12:11 pm

Tak prosto z mostu, od jakiegoś czasu mnie to irytuje - furia gunwo daje.
Przydałoby się dać jej coś więcej niż punkty, które jeżeli ma się powyżej 2k pl nic już nie daje. Chyba najprostszym rozwiązaniem byłby mnożnik, przykładowo:

Efekt:
*1,2 statystyk(prócz wytrzymałości) za całe HP
*1,3  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 50% HP
*1,4  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 35% HP
*1,5  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 25% HP
*1,6  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 10% HP


Eeee


Ostatnio zmieniony przez Kisa dnia Pon Paź 05, 2015 9:18 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Red

avatar

Liczba postów : 811
Data rejestracji : 21/07/2012


SCOUTER
HP:
180000/180000  (180000/180000)
Ki:
234000/234000  (234000/234000)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Nie Paź 04, 2015 12:53 pm

Hm nie wiem czy nie za mocne te boosty, ale z drugiej strony sam pomysł jest w porządku. Zaczęłabym po prostu od 1,1 i skończyła stopniowanie do 1,5. Taka moja poprawka do pomysłu Kisy :3
Powrót do góry Go down
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Nie Paź 04, 2015 1:20 pm

Furia miała służyć właśnie słabszym. Przy mnożnikach każdy będzie ją używać, bo to zawsze dużo da. Fajnie to by wyglądało, bo każdy może użyć furii w innym momencie i znacząco zmienić wynik walki, ale przy takiej zmianie furia będzie dla każdego w taktyce obowiązkowym elementem. W każdej walce będzie używana, żeby tylko boost mieć go sprawnie wykorzystać.
Może używanie furii poniżej 25% zawsze prowadzi do omdlenia po jej zakończeniu? W innym wypadku używanie furii będzie się opłacać zawsze poniżej 30, 20, 10% HP, bo da największy boost.



Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame
Chepri

avatar

Liczba postów : 608
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

SCOUTER
HP:
13500/13500  (13500/13500)
Ki:
12600/12600  (12600/12600)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Nie Paź 04, 2015 1:33 pm

Furia w początkowych etapach rozwoju postaci jest bardzo przydatna, wiem to z autopsji, ale jak zauważyła Atarashii Ame, może być nadużywana. Myślę, że sposobem na uniknięcie tego może być dodanie jakiegoś minusu, typu omdlenie lub jakiś minus do HP, który rośnie wraz z kolejnymi użyciami Furii, i to nie zwykłe ustalenie mechaniczne a raczej prawidłowość z rzeczywistością, bo stres i frustracja, wybuchy gniewu - one powodują wyniszczenie organizmu.
Jaki miałby to być minus, to już inna kwestia, która jest do ustalenia, ale chodzi o sam koncept, jak myślicie?

Powrót do góry Go down
http://rexvil.deviantart.com/
June

avatar

Liczba postów : 1569
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Nie Paź 04, 2015 1:39 pm

Cóż, żeby były plusy muszą być minusy, tutaj macie rację. Podoba mi się pomysł Ame z obowiązkowym omdleniem na jakimś poziomie HP.
Powrót do góry Go down
Vam

avatar

Liczba postów : 152
Data rejestracji : 13/06/2015

Skąd : Nie chcesz wiedzieć... ;>

SCOUTER
HP:
2400/2400  (2400/2400)
Ki:
1650/1650  (1650/1650)
HP Pancerza:
580/600  (580/600)

PisanieTemat: Re: Furia   Nie Paź 04, 2015 2:34 pm

Cytując swojego starego Mistrza Gry: "Furia? To idź na fajkę, nie jesteś już potrzebny."
Innymi słowy, moim zdaniem user albo nie powinien sobie pozwolić na furię w każdym momencie (tylko za zgodą admina/mg prowadzącego), ewentualnie powinien tracić kontrolę nad postacią na czas furii, na rzecz admina/mg prowadzącego. To nie powodowałoby dziwnych ograniczeń typu hp, czy omdlenia, a skutecznie odstraszałoby nadużywających graczy.
Powrót do góry Go down
http://www.hiroft.blog.pl/
June

avatar

Liczba postów : 1569
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Nie Paź 04, 2015 4:45 pm

Otyle ile dla przemian niestałych furia to tylko taki sobie dodatek, a jednak dla stałych to może być niezły kąsek. Jednakże, jeśli moja postać ma dostać szału to niech coś z tego ma xd


Co do nadużywania po prostu można wprowadzić limity, tyle. xd
Powrót do góry Go down
Fanalis

avatar

Liczba postów : 132
Data rejestracji : 18/03/2015

Skąd : Wrocław

SCOUTER
HP:
2700/2700  (2700/2700)
Ki:
3650/5250  (3650/5250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Nie Paź 04, 2015 4:56 pm

To taki Kaioken dla słabiaków. Teoretycznie każdy może wpasc w gniew ale nie zawsze musi sie to wiązać z pobudzeniem dodatkowej mocy. Gm mógłby o tym decydować, jeśli nikt nie chce nadużyć albo zostawić to w formie tylko dla słabych. I o ile to dla postaci idących w złą stronę mocy można by zamiast nic nieznaczacego omdlenia na jakiś czas odciąć maly procent hp, na tydzień lub dwa. Wtedy spore boosty bylyby uzasadnione.
Powrót do góry Go down
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Nie Paź 04, 2015 9:48 pm

Albo poza omdleniem na czas 1 tury, admin/mg decydowałby o ewentualnym dłuższym omdleniu. Koszt Ki chyba dalej taki sam, bo bez tego to furia będzie już przesadą Very Happy
W furii jest, że musi być odpowiedni opis i motyw. Jeżeli jakiś delikwent zrobiłby furię po uderzeniu w brzuch albo po odcięciu kosmyka włosów przez kienzana to ja bym na miejscu adminów lub MG tym kienzanem odcięła coś więcej niż kosmyk włosów albo cios pięścią przerodziłby się w miażdzący wnętrze, a mający swój opóźniony efekt. Zmiażdzone wnętrze czyli np. konieczność transplantacji nerek lub wątroby, czyli postać musi używać dializy i ma poziom maksymalny HP na poziomie 50% za karę przez 2 miesiące Very Happy Taka luźn propozycja kar za tworzenie głupot Very Happy Mam więcej pomysłów jakby ktoś potrzebował Razz
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1214
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Pon Paź 05, 2015 5:14 pm

Wg mnie pomysł na zmnożnikowanie jest dobry, ale tak duże mnożniki wykluczone...

150 000 PL poniżej 10%HP, *1,6 i mamy 240 000PL. Trochę przesadzone, chociaż z drugiej strony będzie mocno KI żerne. Wg mnie maksymalny mnożnik dla zmienionej furii mógłby wynieść maksymalnie 1,3 - żeby nie było przesady

Efekt:
*1,1 statystyk(prócz wytrzymałości) za całe HP
*1,2 statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 50% HP
*1,3 statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 20% HP, po użyciu omdlenie na 2 tury ( bo co to jest 1 tura? jeżeli ktoś dzięki temu wygra walkę - a tylko po to będzie to używane, to 1 tura to pryszcz)

Taki mój wniosek na tę propozycję. Poza tym proponuję dodać ankietę Tak / Nie, bo mimo wszystko sceptycznie patrzę na zmianę tego, bo miało służyć głównie w początkowej fazie gry żeby słabszy mógł np. nadrobić do kogoś po przemianie. Podobnie zresztą jak biała aura, której nikt chyba po przemianie nie używa.
A swoją drogą jeżeli zmieniać furie na mnożniki to chyba trzeba by się wtedy zastanowić nad przerobieniem KAIOKENA (który w porównaniu do furii będzie śmieszną i żałosną techniką).

______________________

♫♫ Where Riki now? ♪♪
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
June

avatar

Liczba postów : 1569
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Furia   Pon Paź 05, 2015 9:04 pm

Nie przypatrywałam się na inne techniki wzmacniające z lenistwa. Wiedziałam, że wy to zrobicie, buehehe. Very Happy


Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że jednak to ciut bez sensu, walić. Very Happy
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Furia   

Powrót do góry Go down
 
Furia
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: