Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Gość
Gość

Furia

on Nie Paź 04, 2015 12:11 pm
Tak prosto z mostu, od jakiegoś czasu mnie to irytuje - furia gunwo daje.
Przydałoby się dać jej coś więcej niż punkty, które jeżeli ma się powyżej 2k pl nic już nie daje. Chyba najprostszym rozwiązaniem byłby mnożnik, przykładowo:

Efekt:
*1,2 statystyk(prócz wytrzymałości) za całe HP
*1,3  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 50% HP
*1,4  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 35% HP
*1,5  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 25% HP
*1,6  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 10% HP


Eeee


Ostatnio zmieniony przez Kisa dnia Pon Paź 05, 2015 9:18 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Redka
Liczba postów : 820
Data rejestracji : 21/07/2012


Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 0

Re: Furia

on Nie Paź 04, 2015 12:53 pm
Hm nie wiem czy nie za mocne te boosty, ale z drugiej strony sam pomysł jest w porządku. Zaczęłabym po prostu od 1,1 i skończyła stopniowanie do 1,5. Taka moja poprawka do pomysłu Kisy :3
avatar
Atarashii Ame
Liczba postów : 195
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : android ma duszę?

Identification Number
Punkty Życia:
600/600  (600/600)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dbng.forumpl.net/t1654-zasady-specjalne-androidy-wip

Re: Furia

on Nie Paź 04, 2015 1:20 pm
Furia miała służyć właśnie słabszym. Przy mnożnikach każdy będzie ją używać, bo to zawsze dużo da. Fajnie to by wyglądało, bo każdy może użyć furii w innym momencie i znacząco zmienić wynik walki, ale przy takiej zmianie furia będzie dla każdego w taktyce obowiązkowym elementem. W każdej walce będzie używana, żeby tylko boost mieć go sprawnie wykorzystać.
Może używanie furii poniżej 25% zawsze prowadzi do omdlenia po jej zakończeniu? W innym wypadku używanie furii będzie się opłacać zawsze poniżej 30, 20, 10% HP, bo da największy boost.



avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Furia

on Nie Paź 04, 2015 1:33 pm
Furia w początkowych etapach rozwoju postaci jest bardzo przydatna, wiem to z autopsji, ale jak zauważyła Atarashii Ame, może być nadużywana. Myślę, że sposobem na uniknięcie tego może być dodanie jakiegoś minusu, typu omdlenie lub jakiś minus do HP, który rośnie wraz z kolejnymi użyciami Furii, i to nie zwykłe ustalenie mechaniczne a raczej prawidłowość z rzeczywistością, bo stres i frustracja, wybuchy gniewu - one powodują wyniszczenie organizmu.
Jaki miałby to być minus, to już inna kwestia, która jest do ustalenia, ale chodzi o sam koncept, jak myślicie?

avatar
Gość
Gość

Re: Furia

on Nie Paź 04, 2015 1:39 pm
Cóż, żeby były plusy muszą być minusy, tutaj macie rację. Podoba mi się pomysł Ame z obowiązkowym omdleniem na jakimś poziomie HP.
avatar
Vam
Liczba postów : 151
Data rejestracji : 13/06/2015

Skąd : Nie chcesz wiedzieć... ;>

Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://www.hiroft.blog.pl/

Re: Furia

on Nie Paź 04, 2015 2:34 pm
Cytując swojego starego Mistrza Gry: "Furia? To idź na fajkę, nie jesteś już potrzebny."
Innymi słowy, moim zdaniem user albo nie powinien sobie pozwolić na furię w każdym momencie (tylko za zgodą admina/mg prowadzącego), ewentualnie powinien tracić kontrolę nad postacią na czas furii, na rzecz admina/mg prowadzącego. To nie powodowałoby dziwnych ograniczeń typu hp, czy omdlenia, a skutecznie odstraszałoby nadużywających graczy.
avatar
Gość
Gość

Re: Furia

on Nie Paź 04, 2015 4:45 pm
Otyle ile dla przemian niestałych furia to tylko taki sobie dodatek, a jednak dla stałych to może być niezły kąsek. Jednakże, jeśli moja postać ma dostać szału to niech coś z tego ma xd


Co do nadużywania po prostu można wprowadzić limity, tyle. xd
avatar
Fanalis
Liczba postów : 132
Data rejestracji : 18/03/2015

Skąd : Wrocław

Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Furia

on Nie Paź 04, 2015 4:56 pm
To taki Kaioken dla słabiaków. Teoretycznie każdy może wpasc w gniew ale nie zawsze musi sie to wiązać z pobudzeniem dodatkowej mocy. Gm mógłby o tym decydować, jeśli nikt nie chce nadużyć albo zostawić to w formie tylko dla słabych. I o ile to dla postaci idących w złą stronę mocy można by zamiast nic nieznaczacego omdlenia na jakiś czas odciąć maly procent hp, na tydzień lub dwa. Wtedy spore boosty bylyby uzasadnione.
avatar
Atarashii Ame
Liczba postów : 195
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : android ma duszę?

Identification Number
Punkty Życia:
600/600  (600/600)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dbng.forumpl.net/t1654-zasady-specjalne-androidy-wip

Re: Furia

on Nie Paź 04, 2015 9:48 pm
Albo poza omdleniem na czas 1 tury, admin/mg decydowałby o ewentualnym dłuższym omdleniu. Koszt Ki chyba dalej taki sam, bo bez tego to furia będzie już przesadą Very Happy
W furii jest, że musi być odpowiedni opis i motyw. Jeżeli jakiś delikwent zrobiłby furię po uderzeniu w brzuch albo po odcięciu kosmyka włosów przez kienzana to ja bym na miejscu adminów lub MG tym kienzanem odcięła coś więcej niż kosmyk włosów albo cios pięścią przerodziłby się w miażdzący wnętrze, a mający swój opóźniony efekt. Zmiażdzone wnętrze czyli np. konieczność transplantacji nerek lub wątroby, czyli postać musi używać dializy i ma poziom maksymalny HP na poziomie 50% za karę przez 2 miesiące Very Happy Taka luźn propozycja kar za tworzenie głupot Very Happy Mam więcej pomysłów jakby ktoś potrzebował Razz
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1288
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
1000/1000  (1000/1000)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Furia

on Pon Paź 05, 2015 5:14 pm
Wg mnie pomysł na zmnożnikowanie jest dobry, ale tak duże mnożniki wykluczone...

150 000 PL poniżej 10%HP, *1,6 i mamy 240 000PL. Trochę przesadzone, chociaż z drugiej strony będzie mocno KI żerne. Wg mnie maksymalny mnożnik dla zmienionej furii mógłby wynieść maksymalnie 1,3 - żeby nie było przesady

Efekt:
*1,1 statystyk(prócz wytrzymałości) za całe HP
*1,2 statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 50% HP
*1,3 statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 20% HP, po użyciu omdlenie na 2 tury ( bo co to jest 1 tura? jeżeli ktoś dzięki temu wygra walkę - a tylko po to będzie to używane, to 1 tura to pryszcz)

Taki mój wniosek na tę propozycję. Poza tym proponuję dodać ankietę Tak / Nie, bo mimo wszystko sceptycznie patrzę na zmianę tego, bo miało służyć głównie w początkowej fazie gry żeby słabszy mógł np. nadrobić do kogoś po przemianie. Podobnie zresztą jak biała aura, której nikt chyba po przemianie nie używa.
A swoją drogą jeżeli zmieniać furie na mnożniki to chyba trzeba by się wtedy zastanowić nad przerobieniem KAIOKENA (który w porównaniu do furii będzie śmieszną i żałosną techniką).
avatar
Gość
Gość

Re: Furia

on Pon Paź 05, 2015 9:04 pm
Nie przypatrywałam się na inne techniki wzmacniające z lenistwa. Wiedziałam, że wy to zrobicie, buehehe. Very Happy


Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że jednak to ciut bez sensu, walić. Very Happy
Sponsored content

Re: Furia

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito