Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Anonymous
Gość
Gość

Furia Empty Furia

Nie Paź 04, 2015 12:11 pm
Tak prosto z mostu, od jakiegoś czasu mnie to irytuje - furia gunwo daje.
Przydałoby się dać jej coś więcej niż punkty, które jeżeli ma się powyżej 2k pl nic już nie daje. Chyba najprostszym rozwiązaniem byłby mnożnik, przykładowo:

Efekt:
*1,2 statystyk(prócz wytrzymałości) za całe HP
*1,3  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 50% HP
*1,4  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 35% HP
*1,5  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 25% HP
*1,6  statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 10% HP


Eeee


Ostatnio zmieniony przez Kisa dnia Pon Paź 05, 2015 9:18 pm, w całości zmieniany 1 raz
Red
Red
Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012


Identification Number
HP:
Furia 9tkhzk500/500Furia R0te38  (500/500)
KI:
Furia Left_bar_bleue0/0Furia Empty_bar_bleue  (0/0)

Furia Empty Re: Furia

Nie Paź 04, 2015 12:53 pm
Hm nie wiem czy nie za mocne te boosty, ale z drugiej strony sam pomysł jest w porządku. Zaczęłabym po prostu od 1,1 i skończyła stopniowanie do 1,5. Taka moja poprawka do pomysłu Kisy :3
Atarashii Ame
Atarashii Ame
Liczba postów : 195
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : android ma duszę?

Identification Number
HP:
Furia 9tkhzk600/600Furia R0te38  (600/600)
KI:
Furia Left_bar_bleue0/0Furia Empty_bar_bleue  (0/0)
https://dbng.forumpl.net/t1654-zasady-specjalne-androidy-wip

Furia Empty Re: Furia

Nie Paź 04, 2015 1:20 pm
Furia miała służyć właśnie słabszym. Przy mnożnikach każdy będzie ją używać, bo to zawsze dużo da. Fajnie to by wyglądało, bo każdy może użyć furii w innym momencie i znacząco zmienić wynik walki, ale przy takiej zmianie furia będzie dla każdego w taktyce obowiązkowym elementem. W każdej walce będzie używana, żeby tylko boost mieć go sprawnie wykorzystać.
Może używanie furii poniżej 25% zawsze prowadzi do omdlenia po jej zakończeniu? W innym wypadku używanie furii będzie się opłacać zawsze poniżej 30, 20, 10% HP, bo da największy boost.



Khepri
Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Furia 9tkhzk0/0Furia R0te38  (0/0)
KI:
Furia Left_bar_bleue0/0Furia Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Furia Empty Re: Furia

Nie Paź 04, 2015 1:33 pm
Furia w początkowych etapach rozwoju postaci jest bardzo przydatna, wiem to z autopsji, ale jak zauważyła Atarashii Ame, może być nadużywana. Myślę, że sposobem na uniknięcie tego może być dodanie jakiegoś minusu, typu omdlenie lub jakiś minus do HP, który rośnie wraz z kolejnymi użyciami Furii, i to nie zwykłe ustalenie mechaniczne a raczej prawidłowość z rzeczywistością, bo stres i frustracja, wybuchy gniewu - one powodują wyniszczenie organizmu.
Jaki miałby to być minus, to już inna kwestia, która jest do ustalenia, ale chodzi o sam koncept, jak myślicie?

Anonymous
Gość
Gość

Furia Empty Re: Furia

Nie Paź 04, 2015 1:39 pm
Cóż, żeby były plusy muszą być minusy, tutaj macie rację. Podoba mi się pomysł Ame z obowiązkowym omdleniem na jakimś poziomie HP.
Vam
Vam
Liczba postów : 151
Data rejestracji : 13/06/2015

Skąd : Nie chcesz wiedzieć... ;>

Identification Number
HP:
Furia 9tkhzk0/0Furia R0te38  (0/0)
KI:
Furia Left_bar_bleue0/0Furia Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.hiroft.blog.pl/

Furia Empty Re: Furia

Nie Paź 04, 2015 2:34 pm
Cytując swojego starego Mistrza Gry: "Furia? To idź na fajkę, nie jesteś już potrzebny."
Innymi słowy, moim zdaniem user albo nie powinien sobie pozwolić na furię w każdym momencie (tylko za zgodą admina/mg prowadzącego), ewentualnie powinien tracić kontrolę nad postacią na czas furii, na rzecz admina/mg prowadzącego. To nie powodowałoby dziwnych ograniczeń typu hp, czy omdlenia, a skutecznie odstraszałoby nadużywających graczy.
Anonymous
Gość
Gość

Furia Empty Re: Furia

Nie Paź 04, 2015 4:45 pm
Otyle ile dla przemian niestałych furia to tylko taki sobie dodatek, a jednak dla stałych to może być niezły kąsek. Jednakże, jeśli moja postać ma dostać szału to niech coś z tego ma xd


Co do nadużywania po prostu można wprowadzić limity, tyle. xd
Fanalis
Fanalis
Liczba postów : 132
Data rejestracji : 18/03/2015

Skąd : Wrocław

Identification Number
HP:
Furia 9tkhzk0/0Furia R0te38  (0/0)
KI:
Furia Left_bar_bleue0/0Furia Empty_bar_bleue  (0/0)

Furia Empty Re: Furia

Nie Paź 04, 2015 4:56 pm
To taki Kaioken dla słabiaków. Teoretycznie każdy może wpasc w gniew ale nie zawsze musi sie to wiązać z pobudzeniem dodatkowej mocy. Gm mógłby o tym decydować, jeśli nikt nie chce nadużyć albo zostawić to w formie tylko dla słabych. I o ile to dla postaci idących w złą stronę mocy można by zamiast nic nieznaczacego omdlenia na jakiś czas odciąć maly procent hp, na tydzień lub dwa. Wtedy spore boosty bylyby uzasadnione.
Atarashii Ame
Atarashii Ame
Liczba postów : 195
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : android ma duszę?

Identification Number
HP:
Furia 9tkhzk600/600Furia R0te38  (600/600)
KI:
Furia Left_bar_bleue0/0Furia Empty_bar_bleue  (0/0)
https://dbng.forumpl.net/t1654-zasady-specjalne-androidy-wip

Furia Empty Re: Furia

Nie Paź 04, 2015 9:48 pm
Albo poza omdleniem na czas 1 tury, admin/mg decydowałby o ewentualnym dłuższym omdleniu. Koszt Ki chyba dalej taki sam, bo bez tego to furia będzie już przesadą Very Happy
W furii jest, że musi być odpowiedni opis i motyw. Jeżeli jakiś delikwent zrobiłby furię po uderzeniu w brzuch albo po odcięciu kosmyka włosów przez kienzana to ja bym na miejscu adminów lub MG tym kienzanem odcięła coś więcej niż kosmyk włosów albo cios pięścią przerodziłby się w miażdzący wnętrze, a mający swój opóźniony efekt. Zmiażdzone wnętrze czyli np. konieczność transplantacji nerek lub wątroby, czyli postać musi używać dializy i ma poziom maksymalny HP na poziomie 50% za karę przez 2 miesiące Very Happy Taka luźn propozycja kar za tworzenie głupot Very Happy Mam więcej pomysłów jakby ktoś potrzebował Razz
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Furia 9tkhzk1/1Furia R0te38  (1/1)
KI:
Furia Left_bar_bleue0/0Furia Empty_bar_bleue  (0/0)

Furia Empty Re: Furia

Pon Paź 05, 2015 5:14 pm
Wg mnie pomysł na zmnożnikowanie jest dobry, ale tak duże mnożniki wykluczone...

150 000 PL poniżej 10%HP, *1,6 i mamy 240 000PL. Trochę przesadzone, chociaż z drugiej strony będzie mocno KI żerne. Wg mnie maksymalny mnożnik dla zmienionej furii mógłby wynieść maksymalnie 1,3 - żeby nie było przesady

Efekt:
*1,1 statystyk(prócz wytrzymałości) za całe HP
*1,2 statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 50% HP
*1,3 statystyk (prócz wytrzymałości) za poniżej 20% HP, po użyciu omdlenie na 2 tury ( bo co to jest 1 tura? jeżeli ktoś dzięki temu wygra walkę - a tylko po to będzie to używane, to 1 tura to pryszcz)

Taki mój wniosek na tę propozycję. Poza tym proponuję dodać ankietę Tak / Nie, bo mimo wszystko sceptycznie patrzę na zmianę tego, bo miało służyć głównie w początkowej fazie gry żeby słabszy mógł np. nadrobić do kogoś po przemianie. Podobnie zresztą jak biała aura, której nikt chyba po przemianie nie używa.
A swoją drogą jeżeli zmieniać furie na mnożniki to chyba trzeba by się wtedy zastanowić nad przerobieniem KAIOKENA (który w porównaniu do furii będzie śmieszną i żałosną techniką).
Anonymous
Gość
Gość

Furia Empty Re: Furia

Pon Paź 05, 2015 9:04 pm
Nie przypatrywałam się na inne techniki wzmacniające z lenistwa. Wiedziałam, że wy to zrobicie, buehehe. Very Happy


Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że jednak to ciut bez sensu, walić. Very Happy
Sponsored content

Furia Empty Re: Furia

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito